برسی دوربین مدیوم فرمت فوجی فیلم FUJIFILM GFX 100 Medium Format Mirrorless Camera (Body Only)

نقدر و برسی

دوربین مدیوم فرمت فوجی فیلم FUJIFILM GFX 100 Medium Format Mirrorless Camera (Body Only)

دوربین بدون آینه FUJIFILM FUJIFILM GFX 100 فرمت متوسط

دوربین 102 میلیون پیکسلی فوجی فیلم با فرمت متوسط ​​دارای بالاترین سطح وضوح و کیفیت با سنسور 102 مگاپیکسلی با ابعاد 43.8×32.9 میلی‌متر، با سیستم ضد لرزش 5.5 استاپی است که باعث می‌شود تصویر به سمت بالا به پایین، چپ تکان بخورد. راست، افقی، عمودی و چرخشی.

هنر دیجیتال; فروش لوازم جانبی دوربین و فروش تجهیزات نورپردازی

دوربین فوجی فیلم مدل بدون آینه فرمت متوسط ​​GFX 100 دارای سه صفحه نمایش برای نمایش تصویر و تنظیمات است که همه آنها قابل تعریف هستند و دارای سیستم فوکوس خودکار با سرعتی دو برابر سریعترین سیستم های فوکوس خودکار در سایر دوربین ها می باشد. این دوربین دارای پردازنده های نسل چهارم فوجی فیلم است و دقت و سرعت آن مثال زدنی است. همچنین الگوریتم تشخیص فاز در این دوربین کل فریم را پوشش می دهد. بازیابی ویدیوی 4K/30P در دسترس است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین مدیوم فرمت فوجی فیلم FUJIFILM GFX 100 Medium Format Mirrorless Camera (Body Only)" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین مدیوم فرمت فوجی فیلم FUJIFILM GFX 100 Medium Format Mirrorless Camera (Body Only)"، کلیک کنید.