برسی دوربین و پرینتر چاپ سریع فوجی فیلم (FUJIFILM INSTAX MINI LIPLAY HYBRID (Elegant Black

نقدر و برسی

دوربین و پرینتر چاپ سریع فوجی فیلم (FUJIFILM INSTAX MINI LIPLAY HYBRID (Elegant Black

دوربین FUJIFILM INSTAX MINI LIPLAY HYBRID و چاپگر سریع چاپ (Blush Gold

دوربین چاپ فوری FUJIFILM INSTAX Mini LiPlay یک دوربین زیبا است که ترکیبی واقعی از دوربین های دیجیتال و فیلم را ارائه می دهد و قابلیت های ترکیبی را به سری Mini می آورد. دوربین LiPlay Mini Camera به عنوان یک دوربین هیبریدی چاپ فوری، عکس‌ها را به صورت دیجیتالی می‌گیرد و می‌تواند عکس‌ها را روی فیلم INSTAX Mini چاپ کند. به علاوه، با ضبط دیجیتال، می توانید هر یک از تصاویر را که می خواهید، هر زمان که بخواهید و هر چند بار که بخواهید چاپ کنید.

این گردش کار عکاسی دیجیتال همچنین امکان اتصال بلوتوث را برای کنترل دوربین گوشی هوشمند، همراه با قابلیت چاپ عکس از تلفن همراه یا اعمال فیلترها و قاب‌ها بر روی عکس‌های شما هنگام چاپ فراهم می‌کند. دکمه مخصوص ضبط صدا که مخصوص دوربین Mini LiPlay است به شما این امکان را می دهد که صدا را ضبط کرده و آن را به عکس خود متصل کنید و با اسکن یک کد QR هنگام مشاهده عکس به صدا گوش دهید.

فراتر از فناوری چاپ هیبریدی، دوربین سریع چاپ سریع FUJIFILM Mini LiPlay دارای طراحی خاص، جمع و جور و شیک با لنز زاویه باز ثابت، فلاش داخلی، آینه سلفی و نمایشگر LCD عقب برای ترکیب تصویر و تنظیمات چاپ است.


طراحی دوربین چاپ سریع FUJIFILM Mini LiPlay

  • دوربین چاپ فوری هیبریدی ترکیبی از ضبط تصویر دیجیتال و خروجی فوری سنتی است. این روش به شما این امکان را می‌دهد تا هر زمان که می‌خواهید آزادانه عکس بگیرید و چاپ کنید یا هر چند بار که می‌خواهید یک تصویر را دوباره چاپ کنید.
  • از INSTAX Mini Instant Film برای ایجاد تصاویر 6 × 4.5 سانتی متر در برگه های کارت اعتباری 8.6 × 5.3 سانتی متر استفاده می کند.
  • لنز ثابت 28 میلی متری آن از زاویه دید وسیع استفاده می کند و دیافراگم f/2 آن برای کار در شرایط نوری مختلف مناسب است. علاوه بر این، لنز دارای حداقل فاصله کانونی 9.9 سانتی متر برای کار با سوژه های نزدیک است.
  • مانیتور 2.7 اینچی و 230000 نقطه برای تهیه تصویر و همچنین بازرسی عکس و پیمایش منوی چاپ استفاده می شود.
  • یک آینه سلفی کوچک در جلوی لنز تعبیه شده است تا بتوانید تصاویر دقیقی از خود بگیرید.

  • طراحی جمع و جور آن آسان است و بدنه آن دارای یک دکمه شاتر بزرگ در جلوی دوربین است.
  • فلاش تعبیه شده در هنگام کار در شرایط کم نور، روشنایی بیشتری را فراهم می کند. از این چراغ برای نشان دادن شمارش معکوس تایمر خودکار نیز استفاده می شود.
  • یک باتری لیتیوم یون قابل شارژ داخلی برای تغذیه دوربین چاپ سریع Mini LiPlay استفاده می شود و از چاپ تقریباً 100 تصویر با یک بار شارژ پشتیبانی می کند. از طریق USB در حدود 2-3 ساعت شارژ می شود.
  • حافظه داخلی تقریباً 45 تصویر را در خود جای می دهد و از اسلات کارت حافظه microSD می توان برای افزایش ظرفیت ذخیره سازی استفاده کرد.
  • چاپ مجدد از طریق حافظه داخلی دوربین، کارت حافظه یا تصاویر گوشی هوشمند امکان پذیر است.


FUJIFILM Mini LiPlay دوربین چاپ سریع اتصال بلوتوث

  • اتصال بلوتوث به تلفن هوشمند اجازه می دهد تا با دوربین Mini LiPlay برای کنترل عکسبرداری از راه دور و همچنین چاپ بی سیم تصاویر از تلفن هوشمند، جفت شود.
  • برنامه‌های اختصاصی گوشی‌های هوشمند به شما این امکان را می‌دهند که پیش‌نمایش تصاویر را قبل از چاپ مشاهده کنید، همچنین قاب‌ها و فیلترهای رنگی را اضافه کنید.
  • برای تنظیم فریم های چاپ می توان از سه کلید میانبر استفاده کرد و این تنظیمات را می توان با استفاده از یک برنامه گوشی هوشمند انجام داد.
  • دوربین چاپ سریع فوجی فیلم Mini LiPlay دارای دکمه اختصاصی ضبط صدا است و با هر نوردهی می توان صدا را ضبط کرد. صدا به یک کد QR منحصر به فرد در عکس اختصاص داده شده است و با خواندن کد QR با گوشی هوشمند می توان صدا را پخش کرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین و پرینتر چاپ سریع فوجی فیلم (FUJIFILM INSTAX MINI LIPLAY HYBRID (Elegant Black" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین و پرینتر چاپ سریع فوجی فیلم (FUJIFILM INSTAX MINI LIPLAY HYBRID (Elegant Black"، کلیک کنید.