برسی دوربین پنتاکس PENTAX 645 Z

نقدر و برسی

دوربین پنتاکس PENTAX 645 Z

شعله ور شدن متوسط ​​در دوربین PENTAX Z

دوربین دیجیتال PENTAX PENTAX 645 Z: دوربین دیجیتال پنتاکس برای عکاسی 645Zکیفیت عالی و بی نقص، راحتی استثنایی و کارآمد و وضوح بالا 51/4 مگاپیکسل ها با هم ترکیب می شوند. دوربین دیجیتال مدیوم فرمت پنتاکس (دوربین عکاسی حرفه ای) که برای طیف وسیعی از عکاسان حرفه ای طراحی شده است، می تواند به سرعت 3 فریم در ثانیه عکاسی کنید و این دوربین دیجیتال حرفه ای سری z Pentax دارای مرور سریع و انتقال عکس است. دوربین دیجیتال پنتاکس می تواند با نمایشگر عکاسی کند LCD 3.2 اینچ متحرک مشاهده شد. با دوربین دیجیتال حرفه ای pentax z عکاسی HD کامل انجام دهید

سنسور CMOS با 51.4 مگاپیکسل موثر در دوربین دیجیتال حرفه ای پنتاکس

سنسور 43.8mm x 32.8mm با یک سنسور CMOS با 51.4 مگاپیکسل ها برای عکاسی با وضوح بالا و برنامه های چاپ بزرگ ایده آل هستند و عکاس انعطاف زیادی در برش عکس خواهد داشت.

واکنش و سرعت عالی در دوربین دیجیتال Pentax z

دوربین دیجیتال پنتاکس 645Z سرعت عکسبرداری 3 فریم در ثانیه، پردازش سریع تصویر برای مشاهده سریع عکس و همچنین دوربین پنتاکس 645Z سرعت انتقال عکس مرتبط USB 3.0 فراهم کرده است

ماژول فوکوس خودکار SAFOX 11

فوکوس خودکار SAFOX 11 واضح ترین فوکوس را تضمین می کند. این دوربین دیجیتال از آن عکس می گیرد 27 سنسور فوکوس خودکار با حساسیت اپتیکال فوق عریض از 3 EV – گرفته شده به +18 EV مزایای شامل ماژول فوکوس در دوربین حرفه ای Pentax 25 سنسور cross-type و سه سنسور فوکوس خودکار فقط برای فوکوس در نور کم طراحی شده اند.

تجزیه و تحلیل صحنه زنده با سنسور 86000 پیکسل شده

یک سیستم جدید تجزیه و تحلیل صحنه فوتومتر زنده RGB با 86000 پیکسل ها و الگوریتم های پیشرفته ای که دقت نوردهی، تعادل رنگ سفید و فوکوس خودکار را به میزان قابل توجهی افزایش می دهند. حتی در شرایط نوری سخت، می توانید با نور یکنواخت عکس بگیرید.

طراحی کاملا ضد آب و سرد دوربین دیجیتال عکاسی Pentax z

بدنه آلیاژ منیزیم، شاسی آلیاژ آلومینیوم و 76 جوش مخصوص این بدنه را در برابر آب و هوا و سرما کاملاً مقاوم کرده است. این بدنه در برابر آب، گرد و غبار، برف، ماسه و دود کاملا مقاوم است و در شرایط بسیار سخت در مزرعه یا کارگاه عملکرد بسیار خوبی از خود نشان می دهد.

طراحی بدون فیلتر ضد عبور

طراحی ضد فیلتر بدون فیلتر در دوربین Pentax مدیوم فرمت وضوح عالی را برای عکس‌هایی با جزئیات عالی و وضوح بالا فراهم می‌کند. همچنین، انتخاب لنز و شرایط عکسبرداری برای جلوگیری از سوسو زدن کنترل می شود.

اسلات دوتایی SD و یک کارت جریان اضافی در دوربین مدیوم فرمت Pentax

عکاسان استودیو و ماکرو قطعا از فلوکارت هستند 16 گیگابایت استقبال خواهد شد. این قابلیت در دوربین پنتاکس به شما اجازه می دهد تا نسبت به دیافراگم قبلی، سرعت شاتر و … تغییراتی ایجاد کنید ISOنقطه فوکوس را تغییر دهید، دکمه شاتر را فشار دهید، عکس زنده را بررسی کنید و عکس ها را مشاهده کنید و آنها را از راه دور از طریق هر مرورگر وب دانلود کنید.

پشتیبانی از کارت حافظه دوگانه SD/SDHC/SDXC علاوه بر آنچه در دوربین دیجیتال Pentax 645Z وجود دارد، امکان ذخیره ایمن و سریع عکس های با وضوح بالا را فراهم می کند و در عین حال می توانید از فرمت های مختلف کارت حافظه استفاده کنید. همچنین می توانید عکس ها را بر اساس فرمت اصلی آنها به کارت های حافظه خاص اختصاص دهید یا فقط چند کارت حافظه یدکی به همراه داشته باشید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین پنتاکس PENTAX 645 Z" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین پنتاکس PENTAX 645 Z"، کلیک کنید.