برسی دوربین چاپ سریع فوجی فیلم FUJIFILM INSTAX MINI 11 (Charcoal Gray)

نقدر و برسی

دوربین چاپ سریع فوجی فیلم FUJIFILM INSTAX MINI 11 (Charcoal Gray)

دوربین چاپ فوری FUJIFILM INSTAX MINI 11

FUJIFILM INSTAX MINI 11 یک دوربین شیک، سرگرم کننده و مدرن است که قادر به تولید چاپ فوری در اندازه کارت اعتباری است.

این مدل با عملکرد نوردهی خودکار به روز شده است که دیگر نیازی به تنظیم دستی برای شرایط مختلف نور ندارد و با فلاش داخلی می تواند در شرایط کم نور کار کند. همچنین دارای قابلیت نمای نزدیک در طراحی لنز 60 میلی متری f/12.7 برای عکاسی پیاپی از 30 سانتی متر تا بی نهایت است.

این طراحی یکپارچه به جای نیاز به اتصال لنز، به این معنی است که فقط باید بدنه لنز را برای فوکوس نزدیک از 30 سانتی‌متر به 50 سانتی‌متر برای حالت سلفی افزایش دهید، و آینه داخلی جلوی لنز به شما امکان می‌دهد سلفی‌های عالی بگیرید. طراحی باریک دوربین همچنین دارای لوگوی فرورفته جدید INSTAX روی درپوش فیلم، حلقه لنز شفاف و منظره یاب پنجره کلاسیک است و شامل دو جلد دکمه شاتر جذاب به عنوان لوازم جانبی است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین چاپ سریع فوجی فیلم FUJIFILM INSTAX MINI 11 (Charcoal Gray)" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین چاپ سریع فوجی فیلم FUJIFILM INSTAX MINI 11 (Charcoal Gray)"، کلیک کنید.