برسی دوربین کانن کامپکت Canon PowerShot G7 X Mark III

نقدر و برسی

دوربین کانن کامپکت Canon PowerShot G7 X Mark III

دوربین کامپکت پیشرفته Canon PowerShot G7 X Mark III با طراحی سنسور پیشرفته و قابلیت تصویربرداری خود از سایر مدل ها متمایز است و کیفیت بالایی را در طراحی جمع و جور خود ارائه می دهد. دارای سنسور CMOS 20.1 مگاپیکسلی 1 اینچی با پردازنده تصویر DIGIC 8 برای انجام فوکوس سریع، عکاسی با وضوح کامل تا حداکثر 20 فریم بر ثانیه و فیلمبرداری UHD 4K30p. Canon G7 X Mark III دارای لنز زوم 4.2 برابری است که فاصله کانونی معادل 24-100 میلی متر را برای میدان های دید تله فوتو با زاویه باز تا کوتاه پوشش می دهد. دارای حداکثر بازه دیافراگم f/1.8-2.8 است که برای کار در شرایط کم نور مناسب است و به عنوان یک لرزشگیر اپتیکال عمل می کند و اثرات لرزش دوربین را جبران می کند. طراحی شیک این دوربین همچنین دارای صفحه نمایش لمسی 3 اینچی با زاویه چرخش 180 درجه و بلوتوث و وای فای برای اتصال بی سیم به دستگاه تلفن همراه است.

این محصول برای وبلاگ نویسان، وبلاگ نویسان و هر کسی که محتوا را به صورت آنلاین به اشتراک می گذارد عالی است. PowerShot G7 X Mark III به شما کمک می‌کند تا بهترین نتایج را با ویدیوی فوق‌العاده 4K، حسگر بزرگ 1.0 و تصاویر ثابت 20.1 مگاپیکسلی به دست آورید، همه در یک طراحی فوق‌العاده قابل حمل قرار گرفته‌اند که می‌توانید هر کجا که می‌روید.

خلاقیت خود را نشان دهید

محتوایی ایجاد کنید که فراتر از آن چیزی است که قبلاً در تلفن هوشمند خود دیده اید. ویدیوی خیره‌کننده 4K، عکس‌های لوکس 20.1 مگاپیکسلی و عکس‌برداری با سرعت بالا، لحظات زودگذر را در زمان ثابت می‌کنند.

ویدیوهایی بسازید که مخاطبان شما آن را دوست داشته باشند

با وضوح 4K و نرخ فریم سریع تا 120 فریم در ثانیه، محصولی چشمگیر است. اتصال میکروفون به شما امکان ضبط صدای واضح را می دهد و اتصال به تلفن هوشمند ارسال عکس را آسان می کند.

به روش خودتان محتوا ایجاد کنید

PowerShot G7 X Mark III خلاقیت را آسان می کند. چه در حال عکاسی پرتره، سلفی، پانوراما یا غذا باشید، سنسور 20.1 مگاپیکسلی نتایج عالی ارائه می دهد.

در میان جمعیت گوشی های هوشمند متمایز شوید

با عمق میدان کم که سوژه شما را در مرکز قرار می دهد، توجه مخاطب را جلب کنید. فیلم ها و عکس های گرفته شده در نور کم جزئیات و ویژگی های محیط را نشان می دهد.

سریع و آسان برای استفاده

صفحه نمایش لمسی کج شده، گرفتن سلفی و ساختن وبلاگ را آسان می کند. سطح کنترل را با کنترل های قابل تنظیم تنظیم کنید و این ویژگی استفاده از آن را لذت بخش می کند.

رابطه عالی با بلوتوث® *

PowerShot G7 X Mark III را با تلفن هوشمند یا رایانه لوحی خود جفت کنید تا اشتراک گذاری آنلاین محتوا را آسان کنید. از برنامه Canon Camera Connect برای عکاسی یا گرفتن عکس از راه دور استفاده کنید.

فناوری که به شما برتری می دهد

پردازنده سریع DIGIC 8 به شما امکان می دهد با حداکثر سرعت 30 فریم در ثانیه عکس بگیرید. این پردازنده انعطاف پذیری فوق العاده ای را در مرحله پس از تولید به شما ارائه می دهد، حتی در هنگام عکاسی با فایل های RAW.

لنز با زوم اپتیکال 4.2 برابر

لنز زوم جهانی 4.2 برابر، فاصله کانونی 24-100 میلی‌متر از زاویه دید عریض تا تله فوتو کوتاه را پوشش می‌دهد و دارای حداکثر دیافراگم f/1.8-2.8 با تثبیت‌کننده تصویر برای استفاده از شرایط عکس‌برداری دستی، جایی که نورپردازی دشوار است. دیافراگم حداکثر سرعت همچنین امکان کنترل بیشتر بر عمق میدان را برای کار فوکوس انتخابی فراهم می کند.

طراحی بدنه و اتصال بی سیم

  • صفحه نمایش لمسی 3.0 اینچی دارای ابزار بزرگی برای مشاهده مستقیم تصویر زنده، بررسی تصویر و جستجوی منو است. طراحی لمسی و شهودی آن همچنین امکان فوکوس خودکار لمسی و کشویی را برای انتخاب آسان نقطه فوکوس فراهم می‌کند. علاوه بر این، طراحی برگردون 180 درجه برای نیازهای سلفی و ویدیوی چهره به چهره برای ویلاگ ها عالی است.
  • یک گردونه جبران نوردهی، و همچنین حلقه‌ها و صفحه‌های کنترل فیزیکی، به راحتی در دسترس هستند و کنترل مستقیمی بر تنظیمات مختلف عکاسی فراهم می‌کنند.
  • شارژ باتری های دوربین از طریق منبع تغذیه، پریز برق یا کامپیوتر از طریق پورت USB امکان پذیر است.
  • بلوتوث داخلی و Wi-Fi انتقال بی سیم تصاویر را به یک دستگاه تلفن همراه متصل و همچنین کنترل از راه دور دوربین از طریق برنامه Canon Camera Connect را امکان پذیر می کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین کانن کامپکت Canon PowerShot G7 X Mark III" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین کانن کامپکت Canon PowerShot G7 X Mark III"، کلیک کنید.