برسی دوربین کانن Canon EOS 850D With 18-55 IS STM

نقدر و برسی

دوربین کانن Canon EOS 850D With 18-55 IS STM

Canon EOS 850D با 18-55 IS STM

Canon EOS 850D یک دوربین DSLR با عملکردهای پیشرفته، متعلق به دسته مدل های پیشرفته و در عین حال آسان برای استفاده است. این دوربین کیفیت مورد نیاز را به شما ارائه می دهد. برای کسانی که در انتخاب عکاسی جدی هستند ایده آل است. Canon EOS 850D یک گزینه ساده و مقرون به صرفه به عنوان اولین قدم شما برای تسلط و آموزش عکاسی است.

هنر دیجیتال; فروش لوازم جانبی دوربین فروش تجهیزات نورپردازی و فروش لنز دوربین

سنسور CMOS AF دو پیکسلی قدرتمند در دوربین Canon EOS 850D

با استفاده از سنسور Dual Pixel CMOS AF، فوکوس خودکار را هنگام عکاسی در حالت Live View سریعتر و دقیق تر می کند. بنابراین، عکس های شما واضح و فوکوس خواهند شد. شما همچنین دارای 3975 موقعیت فوکوس خودکار قابل انتخاب در کادر برای انعطاف بیشتر هنگام کادربندی عکس های خود هستید.

تشخیص چشم و چهره

با حسگر تشخیص چشم که سوژه شما را در حالت Live View فوکوس و ردیابی می کند، می توانید هر احساسی را با کیفیت واضح ضبط کنید.

Canon EOS 850D (تشخیص چهره) همچنین با ردیابی چهره سوژه متحرک شما هنگام عکاسی از طریق منظره یاب، عکس های پرتره واضحی را ارائه می دهد.

عکاسی با منظره یاب عالی

هنگام عکاسی از طریق منظره یاب اپتیکال، سنسور AF متقاطع 45 نقطه فوکوس دقیق روی سوژه های متحرک را سریع و آسان می کند. به علاوه، هیچ تاخیری بین حرکت واقعی سوژه و نمایشگر منظره یاب وجود ندارد، بنابراین جلوه سوژه متحرک را از دست نخواهید داد.

* تعداد نقاط فوکوس خودکار بسته به لنز متصل شده و تنظیم نسبت تصویر متفاوت است.

عکسبرداری پیاپی با سرعت بالا

گاهی اوقات در یک چشم به هم زدن لحظات ارزشمند برای عکس اتفاق می افتد. با عکاسی پیاپی (متوالی) تا 7.5 فریم در ثانیه در Live-One-shot AF یا 7 فریم در ثانیه در حالت منظره یاب، لحظه ای را از دست نخواهید داد.

کیفیت ویدیو 4K

می توانید ویدیوهای خود را با وضوح خیره کننده 4K با سرعت 25 و 24 فریم در ثانیه یا با کیفیت Full HD با سرعت 60 فریم بر ثانیه ضبط کنید. خروجی HDMI به شما امکان می دهد فیلم خود را به تلویزیون یا مانیتور خارجی منتقل کنید تا بتوانید به راحتی فیلم های خود را با خانواده و دوستان خود تماشا کنید.

ISO بالا

با محدوده ISO 100 – 25600 (قابل ارتقا تا 51200)، به شما امکان می دهد عکس های واضح تر و واضح تری با نویز و تاری کمتر در شب بگیرید، حتی در هنگام عکاسی با سرعت شاتر پایین یا عکاسی دستی.

* حداکثر ISO 12800 برای فیلم های FULL HD و ISO 6400 برای فیلم های 4K


استفاده راحت در هر زمان و هر مکان Canon EOS 850D با 18-55 IS STM

اتصال وای فای

با اتصال Wi-Fi داخلی EOS 850D، می‌توانید عکس‌ها و ویدیوهای خود را در هر زمان به اشتراک بگذارید و از آنها نسخه پشتیبان تهیه کنید.

با نصب برنامه Canon Camera Connect برای iOS و Android بر روی گوشی هوشمند یا دستگاه هوشمند خود، می توانید دوربین خود را به صورت بی سیم متصل کنید تا به راحتی کارهای زیر را از راه دور انجام دهید:

  • تیراندازی از راه دور
  • فایل ها را به صورت بی سیم به یک دستگاه هوشمند یا ابر منتقل کنید
  • انتقال همزمان عکس ها هنگام عکسبرداری
  • از راه دور عکس ها و فیلم ها را در دستگاه هوشمند خود پخش کنید

دوربین و دستگاه هوشمند خود را با استفاده از فناوری بلوتوث کم انرژی جفت کنید تا ارتباط ثابتی بین دوربین و دستگاه هوشمند برقرار کنید.

همچنین می توانید دوربین خود را با یک کنترل از راه دور بی سیم مانند BR-E1 یا تلفن هوشمند خود جفت کنید تا از راه دور عکس بگیرید. برای مثال زمانی مناسب است که می خواهید عکس دسته جمعی بگیرید و دوربین روی سه پایه نصب شده است.

عکاسی استادانه و آسان با دوربین Canon EOS 850D

LCD با زاویه متغیر

با صفحه نمایش LCD لمسی با زاویه متغیر تماشا کنید، نقطه فوکوس خود را تنظیم کنید و عکس های خود را بگیرید. با LCD با زاویه متغیر، اکنون می توانید از زوایای مختلف دوربین، از جمله زوایای سطح زمین، عکس بگیرید.

طراحی کاربر پسند

برای حداکثر راحتی، دکمه ها و صفحه های EOS 850D به گونه ای قرار گرفته اند که عکاسی را آسان و راحت می کند. صفحه کنترل سریع درجه بندی شده قابل تنظیم امکان تنظیم سریع تنظیمات عکسبرداری و بررسی سریع عکس ها را در حالت پخش فراهم می کند.

دکمه AF-ON، مورد علاقه عکاسان حرفه ای، به شما کمک می کند عکس ها را راحت تر تنظیم کنید.

حالت صحنه هوشمند خودکار

هنگامی که روی حالت خودکار هوشمند صحنه تنظیم شود، دوربین شما صحنه را تجزیه و تحلیل می کند و به طور خودکار تنظیمات بهینه را تنظیم می کند. همچنین به طور خودکار فوکوس را تنظیم می کند که آیا سوژه در حال حرکت یا ثابت است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دوربین کانن Canon EOS 850D With 18-55 IS STM" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دوربین کانن Canon EOS 850D With 18-55 IS STM"، کلیک کنید.