برسی کیت دوربین بدون آینه سونی Sony a6700 with 16-50mm

نقدر و برسی

کیت دوربین بدون آینه سونی Sony a6700 with 16-50mm

دوربین بدون آینه سونی a6700 با لنز 16-50 میلی متر

دوربین بدون آینه a6700، ترکیبی فشرده از نوآوری های خط سینمای سونی، کیفیت ارائه تصویر سری α و پیشرفت در فناوری تشخیص مبتنی بر هوش مصنوعی، گزینه های تصویربرداری قدرتمند و انعطاف پذیری را در اختیار سازندگان محتوا قرار می دهد. این دوربین با ترکیب جدیدترین سنسور Exmor R CMOS با رزولوشن 26 مگاپیکسل با نور پس زمینه و پردازنده BIONZ XR وزن کمتری نسبت به نسل قبلی خود دارد و در نتیجه این دوربین قدرتمند، بادوام و متحرک می تواند عکس های ثابتی را با سرعت 11 فریم بر ثانیه ثبت کند. یا ویدیوی بدون استرس UHD 4K نمونه برداری شده با وضوح 6K، که آن را به یک ابزار چندگانه قدرتمند برای خلاقیت چند خط فاصله تبدیل می کند.

سنسور 26.0 مگاپیکسلی Exmor R CMOS و پردازنده BIONZ XR

سیستم تصویربرداری پیشرفته سونی a6700 مجهز به سنسور 26 مگاپیکسلی APS-C Exmor R CMOS و پردازنده BIONZ XR است که ترکیبی از دوربین سینمای دیجیتال FX30 معرفی شده است و قادر است تصاویر 10 بیتی UHD 4K با حداکثر سرعت 120 فریم بر ثانیه در این دوربین ثبت کند. سرعت عکسبرداری پیاپی ثانیه یا 11 فریم بر ثانیه با AF و AE و ضبط تا 59 تصویر ثابت خام فشرده شده. معرفی ساختار نوردهی معکوس به سنسور دوربین، وضوح بالاتری را بدون کاهش حساسیت به آن می‌دهد. این دوربین دارای محدوده ISO 100-32000، قابل ارتقا تا ISO50-102400 هنگام ضبط تصاویر ثابت، عملکرد در نور کم با حداقل نویز و بیش از 14 استاپ محدوده دینامیکی است.

فیلم با کیفیت UHD 4K

Sony a6700 همراه با سنسور و پردازنده قدرتمند خود، مجموعه ای قوی از ویژگی های ویدیویی حرفه ای از سری Cinema Line خود را برای سازندگان محتوای روزمره و فیلمسازان مشتاق ارائه می دهد.

  • بازخوانی کامل پیکسل از سنسور 6K ویدیوی با کیفیت UHD 4K با تقریباً 2.4 برابر داده‌های مورد نیاز برای ویدیوی 4K تولید می‌کند و موآر و آلیاس را به حداقل می‌رساند.
  • ضبط UHD 4K با نرخ فریم تا p120 و ضبط Full HD تا p240 با استفاده از بازخوانی کامل پیکسل 1:1 بدون binning امکان پذیر است.
  • با استفاده از فرمت‌های پیشرفته XAVC HS و XAVC SI، می‌توانید در 10 بیت 4:2:2 با نرخ بیت تا 600 مگابایت بر ثانیه برای عملکرد و کیفیت ثابت ضبط کنید.
  • حالت آهسته و سریع (S&Q) به عکاسان این امکان را می دهد که بسته به فرمت، ویدیوهای 4K را با افزایش ثابت بین 1-120 فریم در ثانیه و Full HD بین 1-240 فریم در ثانیه ضبط کنند. این تنظیم به شما امکان می دهد تا سرعت عمل را کاهش دهید و همچنین صحنه آهسته حرکت را افزایش دهید.
  • S-Cineton می تواند برای ارائه رنگ های مختلف و رندر سالم رنگ پوست بر اساس فناوری دوربین های حرفه ای Cinema Line مانند VENICE استفاده شود. این نمایه رنگی رنگ های میانی طبیعی، رنگ های ملایم و برجسته های به خوبی کنترل شده را ارائه می دهد.
  • منحنی‌های گامای S-Log3 و S-Gamut3.Cine دامنه دینامیکی و انعطاف‌پذیری پس از تولید را تا بیش از 14 توقف افزایش می‌دهند و ویدیویی مشابه دوربین‌های دیگر در خط سینمای Sony ارائه می‌دهند.
  • Creative Looks را می توان در فیلم های ضبط شده قرار داد تا حالت خاصی را در حین ضبط ایجاد کند و نیاز به ویرایش را به حداقل برساند.
  • LUTها و تنظیمات از پیش تعیین شده توسط کاربر را می توان برای نظارت دقیق بر فیلم یا تجسم ظاهری خاص در حین تصویربرداری تنظیم کرد و می توان آن را روی مانیتور دوربین، خروجی EVF یا HDMI اعمال کرد.
  • این دوربین با سفارشی‌سازی نرخ فریم، ضبط، نوردهی و فاصله زمانی، از تنظیمات تایم لپس فوری پشتیبانی می‌کند.

فوکوس و تثبیت خودکار با هوش مصنوعی

پردازنده هوش مصنوعی Sony a6700 طیف وسیعی از ویژگی‌های پیشرفته‌تر را به سیستم‌های فوکوس خودکار و تثبیت‌کننده تصویر دوربین ارائه می‌کند که بدون در نظر گرفتن شرایط عکس‌برداری، عملکرد روان و شفافیت را تضمین می‌کند. 759 نقطه تشخیص فاز دوربین در حالت عکس و 495 نقطه در حالت فیلمبرداری، 93 درصد از مساحت تصویر را پوشش می دهد، با تشخیص شیء مبتنی بر هوش مصنوعی و ردیابی فوری بهبود یافته است. سایر ویژگی‌های فوکوس خودکار شامل فوکوس گوه روی حداکثر ۲۹۹ تصویر با نقاط فوکوس متوالی جابجا شده، دقت فوکوس در نور کم تا EV -3.0، جبران تنفس فوکوس، کمک فوکوس، نقشه برداری فوکوس و حداکثر فوکوس در حین فوکوس خودکار است.

کادربندی پیشرفته هوش مصنوعی برای وبلاگ نویسی

علاوه بر این، موتور پردازش هوش مصنوعی هنگام ضبط ویدیو، اشیاء را شناسایی و ردیابی می‌کند، به‌طور خودکار یکپارچه برش می‌دهد تا شی را در قاب برجسته نگه دارد، و به دوربین‌هایی که کار با آن‌ها دشوار است کمک می‌کند. این ردیابی را می توان به صورت سفارشی در قاب تعبیه کرد و به طور کامل با لمس سرعت و حساسیت بهینه سازی کرد.

تثبیت کننده تصویر

سیستم تثبیت‌کننده تصویر اپتیکال 5 محوری دوربین، که پنج نوع لرزش مختلف دوربین را که هنگام عکس‌برداری دستی عکس‌ها و فیلم‌ها با آن مواجه می‌شوید، جبران می‌کند، به‌طور الگوریتمی برای شناسایی و کنترل تا یک پیکسل بهینه طراحی شده است. واحد پردازش هوش مصنوعی همچنین ارتباط بین بدن و لنز را بهبود می بخشد و قاب پایدارتری را قبل از عکاسی فراهم می کند. این به کاربران امکان می‌دهد با اطمینان از هر لنز، حتی لنزهای سازگار، برای تصاویر مهم بدون تجربه تاری ناشی از لرزش دوربین استفاده کنند.

رندر پیشرفته

برای عکاسان، a6700 با معرفی فرمت فایل تصویری با کارایی بالا (HEIF) در اینجا، با گزینه‌های 4:2:0 و 4:0، طیف گسترده‌ای از نمایش و فشرده‌سازی رنگ را برای کیفیت تصویر بهینه و مدیریت ذخیره‌سازی ارائه می‌دهد. 2:2 در دسترس است، کاربران همچنین می توانند بین گزینه های فشرده سازی و بدون افت کیفیت (بدون افت کیفیت) هنگام عکسبرداری خام انتخاب کنند. واحد پردازش هوش مصنوعی همچنین به دستیابی به نتایج نوردهی بهتر در حالت خودکار کمک می کند و طبق آزمایشات سازنده، قابلیت اطمینان را در مقایسه با a6600 با تنظیمات الگوریتمی فعال برای رنگ پوست، موقعیت های نور پس زمینه و تعادل در رنگ سفید 20 درصد افزایش می دهد. همان پیش‌تنظیمات Creative Looks موجود در ویدیو در ضبط تصاویر ثابت نیز موجود است و علاوه بر آن تنظیمات تعریف‌شده توسط کاربر با هشت پارامتر قابل تنظیم را امکان‌پذیر می‌سازد. برای مشاهده بهینه عکس هنگام اتصال به مانیتورها و تلویزیون‌های انتخابی، a6700 اکنون حالت هیبریدی Log-Gamma مهندسی شده عکس را ارائه می‌کند که محدوده دینامیکی دقیقی را در قالب HEIF 10 بیتی ارائه می‌کند.

طراحی بدنه و اتصالات

  • معرفی چرخ جلو سطح بالاتری از کنترل و سرعت را در نوک انگشتان شما قرار می دهد و تضمین می کند که در اوج حرکت از حالت گارد خارج نخواهید شد.
  • از عملکرد خروجی USB دوربین با کنترل UVC/UAC از طریق رایانه شخصی برای پخش برنامه ها و پخش ویدیو با کیفیت 4K با سرعت 15 یا 30 فریم در ثانیه یا Full HD با سرعت 30 یا 60 فریم در ثانیه استفاده کنید.
  • Wi-Fi داخلی 802.11a/b/g/n/ac ارتباط در باندهای فرکانس 2.4 گیگاهرتز و 5 گیگاهرتز را برای اشتراک‌گذاری فوری تصویر با دستگاه‌های تلفن همراه، مستقیماً به صورت آنلاین در شبکه‌های اجتماعی، از طریق ایمیل و سایت‌های ذخیره‌سازی مشترک امکان‌پذیر می‌کند.
  • دوربین می‌تواند با استفاده از اپلیکیشن Creators برای اشتراک‌گذاری و ذخیره‌سازی رسانه، ویرایش ابری و ابزارهای همکاری، به پلتفرم Creators’ Cloud متصل شود. این گوشی همچنین می تواند به عنوان کنترل دوربین از راه دور و مانیتور باتری و ذخیره سازی استفاده شود.
  • پورت های 3.5 میلی متری هدفون و میکروفون کنترل بیشتری بر روی صدا در حین ضبط ویدیو ارائه می دهند. کفش چند اتصالی همچنین به عنوان یک رابط صوتی دیجیتال عمل می کند.
  • منظره یاب الکترونیکی OLED XGA Tru-Finder با 36 میلیون نقطه، ابزاری روشن و با وضوح بالا و بزرگنمایی 1.07 برابری برای تماشای سطح چشم و ورزش، و همچنین حالت اختصاصی 120 فریم در ثانیه برای مشاهده نرم‌تر هنگام ردیابی اجسام متحرک ارائه می‌کند.
  • صفحه نمایش لمسی LCD 3.0 اینچی با زاویه متغیر 1.03 میلیون نقطه ای با باز شدن جانبی از زوایای بالا، پایین و جلو کار می کند.
  • باتری لیتیوم یون قابل شارژ از باتری Z با ظرفیت بالا استفاده می کند که با یک بار شارژ تقریباً 570 عکس یا 120 دقیقه فیلمبرداری را هنگام استفاده از صفحه نمایش LCD ارائه می دهد.
  • علاوه بر باتری، a6700 را می توان از طریق اتصال USB به کامپیوتر یا باتری موبایل نیز شارژ کرد. از این اتصال می توان برای شارژ باتری نیز استفاده کرد.
  • بدنه ناهموار آلیاژ منیزیم نمای بادوام را ارائه می دهد و برای محافظت در برابر شرایط سخت در برابر گرد و غبار و رطوبت مقاوم است.
  • طراحی جدید دستگیره کنترل و پایداری را در طول جلسات تیراندازی طولانی بهبود می بخشد و دسترسی به دکمه های کلیدی و پانل های کنترل را تسهیل می کند.

لنز Sony E PZ 16-50mm f/3.5-5.6 OSS (مشکی)

لنز زوم استاندارد شیک و جمع شونده

لنز مشکی Sony E PZ 16-50mm f/3.5-5.6 OSS همراهی ایده آل برای دوربین بدون آینه کامپکت APS-C شما است که محدوده زوم انعطاف پذیر 24-75 میلی متر و همچنین طراحی جمع شونده را ارائه می دهد که سیستم شما را بسیار زیبا می کند. در صورت عدم استفاده قابل کنترل تر است. محدوده مفید فاصله کانونی و فرم قابل حمل این لنز را برای مسافرت یا نیازهای عکاسی عمومی روزمره عالی می کند.

ظاهر و طراحی نوری

  • دیافراگم متغیر f/3.5-5.6 کمک می کند تا اندازه و وزن کلی لنز به حداقل برسد.
  • به لطف طراحی تاشو، می توان این لنز را در صورت عدم استفاده بسیار جمع و جور ساخت.
  • یک عنصر شیشه ای با پراکندگی بسیار کم در طراحی لنز گنجانده شده است تا به کاهش انحرافات رنگی و حاشیه های رنگی برای بهبود وضوح و خنثی سازی رنگ کمک کند.
  • چهار عنصر کروی در طراحی لنز گنجانده شده است تا آستیگماتیسم، اعوجاج میدان، کما و سایر انحرافات تک رنگ را کاهش دهد.
  • دیافراگم دایره ای هفت تیغه به ایجاد کیفیت بوکه خوب در هنگام استفاده از تکنیک های فوکوس انتخابی کمک می کند.

قدرت زوم، تثبیت کننده تصویر و AF

  • مکانیسم Power Zoom حرکات زوم صاف را برای ضبط ویدیو از طریق یک سوئیچ لنز یا از طریق کنترل‌های مبتنی بر دوربین روی بدنه‌های انتخاب شده دوربین امکان‌پذیر می‌کند.
  • تثبیت‌کننده تصویر اپتیکال SteadyShot به کاهش لرزش دوربین برای تصاویر واضح‌تر در هنگام عکاسی دستی با سرعت شاتر پایین‌تر کمک می‌کند. این سیستم تثبیت کننده همچنین می تواند با لرزشگیر تغییر سنسور دوربین برای کنترل موثرتر تاری دوربین ترکیب شود.
  • طراحی فوکوس داخلی به سرعت فوکوس خودکار کمک می کند و حداقل فاصله فوکوس تنها 25 سانتی متر است که برای کار با سوژه های نزدیک مناسب است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی کیت دوربین بدون آینه سونی Sony a6700 with 16-50mm" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی کیت دوربین بدون آینه سونی Sony a6700 with 16-50mm"، کلیک کنید.