برسی کیت دوربین بدون آینه فوجی فیلم FUJIFILM X-T4 with 18-55mm (Black)

نقدر و برسی

کیت دوربین بدون آینه فوجی فیلم FUJIFILM X-T4 with 18-55mm (Black)

بررسی دوربین فوجی فیلم FUJIFILM X-T4

FUJIFILM X-T4 که متناسب با نیازهای سازندگان تصاویر چند رسانه ای (عکاسی و فیلمبرداری) طراحی شده است، یک دوربین همه کاره بدون آینه است که قابلیت های پیشرفته عکس و فیلم را با ویژگی های پیشرفته و عملکرد عالی ترکیب می کند. با استفاده از سنسور اثبات شده و محبوب X-Trans CMOS 4 با رزولوشن 26.1 مگاپیکسل در فرمت APS-C، قادر به ضبط با وضوح بالا با پشتیبانی از ویدئوهای DCI / UHD 4K با سرعت 60 فریم بر ثانیه، ضبط Full HD تا حداکثر می باشد. 240 فریم در ثانیه، با محدوده حساسیت ISO 160-12800 و عکاسی پیاپی تا سرعت 15 فریم در ثانیه با شاتر مکانیکی. طراحی حسگر BSI منجر به کاهش نویز و وضوح کلی بیشتر می‌شود، همراه با X-Processor 4 برای عملکرد سریع‌تر و واکنش بهتر. طراحی حسگر همچنین یک سیستم فوکوس خودکار هیبریدی را ارائه می دهد که 425 نقطه تشخیص فاز را با یک سیستم تشخیص کنتراست برای عملکرد سریع و دقیق AF ترکیب می کند. علاوه بر این، برای تکمیل تمام جنبه های تولید تصویر، X-T4 دارای یک سیستم تثبیت کننده تصویر با تغییر سنسور با 6.5 استاپ موثر برای کاهش لرزش دوربین با هر لنز متصل است.

علاوه بر قابلیت‌های حسگر و پردازنده، دوربین‌های FUJIFILM به دلیل طراحی فیزیکی‌شان نیز محبوب هستند و X-T4 دارای طراحی به‌روز برای بهبود عملکرد و کارایی تصویربرداری است. یک منظره یاب الکترونیکی بزرگ و روشن 3.69 میلیون نقطه را می توان روی نرخ بازخوانی 100 فریم در ثانیه تنظیم کرد تا هنگام حرکت به صورت افقی یا ردیابی سوژه ها صافی و روانی قابل توجهی داشته باشد. از سوی دیگر، صفحه نمایش لمسی LCD 3.0 اینچی با 1.62 میلیون نقطه اکنون نقطه عقب است. دارای طراحی زاویه ای انعطاف پذیر است که از زوایای بالا، پایین و جلو کار می کند. یا اگر فقط با EVF کار می کند می تواند به بدن بسته شود. اسلات کارت حافظه دوگانه SD UHS-II ذخیره سازی فایل انعطاف پذیری را فراهم می کند و X-T4 از باتری به روز شده با ظرفیت بالا NP-W235 پشتیبانی می کند که تقریباً 600 عکس در هر شارژ آهسته ارائه می دهد. علاوه بر این، Wi-Fi داخلی و بلوتوث بی سیم را فعال می کنند. کنترل از راه دور دوربین و اشتراک گذاری تصویر در دستگاه تلفن همراه.

سنسور APS-C X-Trans BSI CMOS 4 با رزولوشن 26.1 مگاپیکسل و پردازنده پردازنده X 4

Fujifilm X-T4 دارای یک سنسور 26.1 مگاپیکسلی APS-C با فرمت X-Trans CMOS 4 است که دارای طراحی با نور پس زمینه برای ارائه صدایی صاف، عملکرد پیشرفته در نور کم و طیف وسیعی از حساسیت ISO 160-12800 است. به عنوان یک سنسور X-Trans، همچنین از آرایش پیکسلی تصادفی استفاده می کند که به دلیل حذف فیلتر پایین گذر نوری، کیفیت و وضوح تصویر بالایی را ارائه می دهد. در مقایسه با الگوهای پیکسل معمولی، طراحی X-Trans بیشتر از ماهیت ارگانیک فیلم تقلید می‌کند تا رنگ‌ها و تغییر رنگ‌های متنوعی تولید کند و همچنین موآر و اعوجاج را کاهش دهد.

طراحی حسگر همچنین شامل یک سیستم فوکوس خودکار تشخیص فاز پیشرفته است که دارای 425 نقطه قابل انتخاب است که تقریباً کل منطقه سنسور را پوشش می دهد. این سیستم فوکوس خودکار فوکوس سریع‌تر و دقیق‌تری را در شرایط نوری مختلف تا EV-6 فراهم می‌کند. تکمیل قابلیت‌های تصویربرداری و فوکوس، به‌روزرسانی‌شده X-Processor 4 است که دارای یک پردازنده چهار هسته‌ای است و عملکرد سریع‌تر و پاسخگوتر را در سراسر سیستم دوربین ارائه می‌دهد، از جمله سرعت عکس‌برداری با وضوح کامل 15 فریم در ثانیه با شاتر مکانیکی، 20 فریم در ثانیه با شاتر الکترونیکی یا 30 فریم در ثانیه با شاتر الکترونیکی و برش 1.25 برابر

تثبیت کننده تصویر درون بدن

لرزشگیر تصویر 5 محوره با تغییر سنسور به شما کمک می کند لرزش دوربین را تا 6.5 استاپ کاهش دهید. این سیستم با اکثر لنزهای سری X، از جمله لنزهای بدون تثبیت‌کننده تصویر، کار می‌کند و از سرعت شاتر پایین‌تر و عکاسی در شرایط نوری دشوار بهره می‌برد. علاوه بر این، تثبیت‌کننده تصویر دیجیتال 4 محوره می‌تواند در حین فیلم‌برداری برای کمک به تثبیت فیلم، به‌ویژه هنگام عکاسی دستی، استفاده شود.

فیلمبرداری UHD و DCI 4K

X-T4 با گسترش قابلیت‌های خود فراتر از عکس‌های ثابت، طیف متنوعی از قابلیت‌های ویدیویی را ارائه می‌کند، از جمله ضبط داخلی DCI / UHD 4K با حداکثر سرعت 60 فریم در ثانیه و ضبط Full HD با حداکثر سرعت 240 فریم در ثانیه برای پخش فوق‌العاده آهسته X-Processor 4. سرعت، که به عملکرد کلی فیلم کمک می کند، سرعت بازخوانی سریع را هنگام ضبط فیلم فعال می کند و به کاهش اعوجاج شاتر در هنگام عکاسی از سوژه های متحرک کمک می کند. همچنین، یک پورت micro-HDMI امکان ضبط 10 بیتی 4:2:2 را برای یک ضبط کننده خارجی اختیاری فراهم می کند.

علاوه بر عمق رنگ 10 بیتی پشتیبانی شده، X-T4 همچنین دارای تنظیمات گامای F-Log است که تصویری صاف را برای استفاده در نرم افزارهای درجه بندی رنگ پیشرفته در هنگام ویرایش ارائه می دهد. محدوده دینامیکی بالقوه را در صحنه‌های دشوار به حداکثر می‌رساند و تنظیمات تصویر را نیز می‌توان برای افزایش تن و تن سایه، رنگ و وضوح انجام داد.

علاوه بر این، دوربین از جک میکروفون 3.5 میلی‌متری و پورت 2.5 میلی‌متری از راه دور به همراه آداپتور هدفون برای راه‌حل‌های صوتی پیشرفته استفاده می‌کند.

طراحی بدنه

  • منظره یاب الکترونیکی OLED روشن و با وضوح بالا 3.69 میلیون نقطه دارای بزرگنمایی 0.75 برابر است و برای کاهش تأخیر برای حرکت افقی صاف تر و ردیابی حرکات، می توان نرخ تازه سازی EVF را تا 100 فریم در ثانیه افزایش داد.
  • ال سی دی چند زاویه ای 3 اینچی 1.62 میلیون نقطه ای دارای صفحه نمایش لمسی برای عملکرد و پخش است و طراحی دقیق از عملکرد با زاویه بالا و پایین بهره می برد. این زوایای متنوع همچنین به این معنی است که می توانید صفحه نمایش را در مقابل بدنه دوربین ببندید، آن را از دید پنهان کنید و بدون حواس پرتی عکس بگیرید.
  • صفحه ی بالا دارای یک سری صفحه و صفحه برای کنترل سریع و شهودی تنظیمات نوردهی، از جمله تنظیمات اختصاصی برای سرعت شاتر، ISO و جبران نوردهی است که تنظیمات مستقیم را حتی زمانی که دوربین خاموش است، ارائه می دهد. این چرخش جبران نوردهی همچنین دارای موقعیت C است تا +/- 5 EV برد بیشتری هنگام کار با کلید فرمان ارائه دهد.
  • چرخ‌های فرمان جلو و عقب دارای یک عملکرد فشار برای سهولت استفاده و انتخاب تنظیمات هستند.
  • جوی استیک عقب برای انتخاب بصری و تغییر نقاط فوکوس خودکار و همچنین جستجوی منو و پخش تصویر در دسترس است.
  • شاتر مکانیکی توسعه یافته دوام بیشتری دارد و 300000 عملیات دارد.
  • اتصال بلوتوث و Wi-Fi یکپارچه به شما امکان می دهد تصاویر را به صورت بی سیم با یک دستگاه تلفن همراه به اشتراک بگذارید یا از دستگاه تلفن همراه خود برای کنترل دوربین از راه دور استفاده کنید.
  • دو اسلات کارت حافظه SD از استاندارد UHS-II برای ذخیره سازی سریع و انعطاف پذیر فایل پشتیبانی می کنند.
  • باتری NP-W235 همراه با استفاده از EVF تقریباً 600 عکس در هر بار شارژ ارائه می دهد.

حالت های شبیه سازی فیلم

با بهره گیری از تاریخ غنی FUJIFILM در عکاسی سنتی فیلم، X-T4 چندین حالت شبیه سازی فیلم را ادغام می کند که ظاهر و احساس برخی از انواع فیلم های کلاسیک FUJIFILM را تقلید می کند:

Provia: فیلم با کنتراست استاندارد و شفافیت اشباع رنگ معمولی

Velvia: فیلم با کنتراست بالا، اشباع رنگ بالا و شفافیت رنگ شفاف

Astia: کنتراست تیره و اشباع رنگ با ظاهری ایده آل برای پرتره

کروم کلاسیک: رنگ های ملایم و بازتولید رنگ عمیق مشابه فیلم اسلاید قدیمی را ارائه می دهد

نگ کلاسیک: کنتراست ملایم اما رنگ‌های روشن با حس فیلم‌های قدیمی قدیمی

PRO Neg: موجود در هر دو Hi و Std. با گزینه های کنتراست، حس چشمگیر و در عین حال طبیعی فیلم نگاتیو رنگی حرفه ای را تقلید می کند

Eterna: برای ظاهری سینمایی، رنگ صاف و کم اشباع را ارائه می کند که برای درجه بندی رنگ پس از تولید عالی است.

Eterna Bleachn Bypass: ظاهر استاندارد Eterna را با داشتن نور بیشتر و کنتراست بالاتر و در عین حال حفظ ظاهر غیراشباع کلی اصلاح می کند.

Acros: بر اساس فیلم محبوب سیاه و سفید، این حالت تک رنگ دارای یک جلوه تونال و دانه‌دار مشخص است و می‌توان آن را همراه با افکت‌های فیلتر کنتراست زرد، قرمز و سبز استفاده کرد.

B&W: افکت سیاه و سفید مستقیم و کلاسیک با فیلتر کنتراست زرد، قرمز و سبز

Sepia: ظاهری رترو که از روند جایگزین محبوب تقلید می کند

علاوه بر شبیه‌سازی انواع فیلم‌های خاص، حالت Grain Effect برای بازتولید جلوه فیلم‌های قدیمی با بافت ارگانیک در دسترس است که به ویژه هنگام چاپ قابل توجه است. جلوه های رنگی کروم و کروم آبی رنگی نیز برای عمق بخشیدن به رنگ، پاسخ تونال و درجه بندی با اشباع رنگ بالاتر در دسترس هستند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی کیت دوربین بدون آینه فوجی فیلم FUJIFILM X-T4 with 18-55mm (Black)" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی کیت دوربین بدون آینه فوجی فیلم FUJIFILM X-T4 with 18-55mm (Black)"، کلیک کنید.