برسی کیت دوربین بدون آینه نیکون Nikon Z5 with 24-50mm Lens

نقدر و برسی

کیت دوربین بدون آینه نیکون Nikon Z5 with 24-50mm Lens

دوربین کامپکت و قدرتمند نیکون Z 5 یک دوربین بدون آینه با فرمت FX با بسته بندی کاملی است که نیازهای عکاسی و فیلمبرداری شما را برآورده می کند. سنسور 24 مگاپیکسلی CMOS و پردازنده EXPEED 6 حساسیت گسترده ای تا ISO 51200، عکسبرداری سریع با سرعت 4.5 فریم بر ثانیه و فیلمبرداری UHD 4K با سرعت 30 فریم در ثانیه را ارائه می دهند.

قابلیت های تصویربرداری شامل سیستم فوکوس خودکار پیشرفته با 273 نقطه قابل انتخاب و سیستم فوکوس هیبریدی است که از روش های تشخیص فاز و تشخیص کنتراست برای فوکوس با سرعت بالا و دقیق با ردیابی دقیق سوژه استفاده می کند. تشخیص چهره را می توان در هر دو حالت عکس و فیلم استفاده کرد، در حالی که تشخیص دقیق تر چشم به عکاسان پرتره که با افراد یا حیوانات کار می کنند کمک می کند.

این حسگر و پردازنده با طراحی فیزیکی انعطاف‌پذیری تکمیل می‌شوند که شامل یک شاسی آلیاژ منیزیم و ساختار ضد آب و هوا است که برای کار در آب و هوای بد مناسب است. منظره یاب الکترونیکی OLED 3.6 میلیون نقطه ای با وضوح بالا، دید با وضوح بالا را ارائه می دهد و صفحه نمایش لمسی LCD عقب 1.04 میلیون نقطه ای 3.2 اینچی با زوایای بالا و پایین سازگار است. به علاوه برای اشتراک‌گذاری آسان، Wi-Fi داخلی و بلوتوث با برنامه Nikon SnapBridge برای انتقال بی‌سیم عکس‌ها و ویدیوها و کنترل از راه دور دوربین از دستگاه تلفن همراه خود کار می‌کنند.

سنسور 24.3 مگاپیکسلی CMOS با فرمت FX و پردازشگر تصویر EXPEED 6

سنسور 24.3 مگاپیکسلی CMOS با فرمت FX فول فریم با یک پردازنده تصویر EXPEED 6 جفت شده است تا ترکیبی انعطاف پذیر از حساسیت بالا، کیفیت تصویر خوب و عملکرد کلی سریع ارائه دهد. محدوده حساسیت بین ISO 100 تا ISO 51200 امکان عملکرد در طیف گسترده ای از شرایط نوری را فراهم می کند و می تواند در نور بسیار کم تا ISO 102400 افزایش یابد. ترکیب وضوح و اندازه حسگر به بهبود کیفیت تصویر و ارائه رنگ صاف کمک می کند و نویز را در کل محدوده حساسیت کاهش می دهد. پردازنده EXPEED 6 علاوه بر لذت بردن از کیفیت تصویر، سرعت بسیار خوبی در سراسر سیستم دوربین نیز دارد که شامل بالاترین سرعت عکسبرداری پیاپی با وضوح کامل تا 4.5 فریم بر ثانیه و همچنین قابلیت فیلمبرداری 8 مگاپیکسلی است. .

علاوه بر تصویربرداری، طراحی حسگر دارای یک سیستم فوکوس هیبریدی 273 نقطه‌ای است که از روش‌های تشخیص فاز و تشخیص کنتراست برای دستیابی به فوکوس سریع و دقیق برای عکس‌ها و ویدئو استفاده می‌کند. این سیستم فوکوس از Eye Detection استفاده می کند که از تشخیص چهره برای قفل کردن فوکوس روی چشم افراد، همراه با تشخیص چهره برای عکس ها و فیلم ها و همچنین افراد و حیوانات استفاده می کند.

فیلمبرداری UHD 4K

علاوه بر توانایی Z 5 برای ضبط ویدیوی UHD 4K با حداکثر سرعت 30 فریم در ثانیه و ضبط Full HD تا 60 فریم در ثانیه، قابلیت ذخیره فایل های ویدئویی در کارت حافظه داخلی دوربین یا ضبط خارجی اضافی. دستگاه ها از طریق HDMI، پشتیبانی می شوند. ضبط UHD 4K از یک برش 1.7 برابری از مرکز قاب استفاده می کند، در حالی که ضبط Full HD از کل فریم استفاده می کند. فیلمبرداری تایم لپس درون دوربین نیز با قابلیت ایجاد فایل ویدئویی UHD 4K به طور مستقیم از دوربین امکان پذیر است.

کمک فنر سنسور-Shift

بدنه دارای یک مکانیسم تثبیت کننده 5 محوره (VR) است که بدون در نظر گرفتن لنز مورد استفاده، لرزش را تا پنج مرحله جبران می کند. این سیستم همچنین هنگام استفاده از آداپتور اختیاری FTZ که در آن از تثبیت کننده 3 محور استفاده می شود، با لنزهای سازگار کار می کند. همچنین می‌توان از آن هنگام ضبط ویدیو استفاده کرد، الکترونیک VR به ضبط ویدیوهای ثابت کمک می‌کند و برای عکس‌برداری با دست مناسب است.

طراحی بدنه و اتصال

  • یک صفحه نمایش LCD بزرگ 3.2 اینچی با 1.04 میلیون نقطه برای تصویر روشن، واضح و واضح و پخش تصویر زنده در دسترس است. صفحه نمایش دارای طراحی شیب و مناسب برای کار از زوایای بالا و پایین است و همچنین یک صفحه نمایش لمسی برای عملکرد بصری، ناوبری و کنترل تنظیمات بیشتر است.
  • یک منظره یاب الکترونیکی 3.69 میلیون نقطه برای مشاهده سطح راحت در دسترس است.
  • دو اسلات کارت حافظه SD از پروتکل UHS-II برای ذخیره سازی پرسرعت و کارآمد عکس ها و فایل های ویدئویی پشتیبانی می کنند.
  • دارای شاسی محکم آلیاژی منیزیم مقاوم در برابر گرد و غبار و آب و هوا است که برای کار در شرایط نامساعد جوی مناسب است.
  • دارای اتصال SnapBridge برای انتقال بی‌وقفه تصاویر با وضوح پایین و همچنین قابلیت عکس‌برداری از راه دور. BLE (بلوتوث کم مصرف) و Wi-Fi ارتباط بین دوربین و دستگاه هوشمند را امکان پذیر می کند و علاوه بر این، دستگاه تلفن همراه می تواند شاتر را از راه دور فعال کند و یک تصویر زنده از دوربین برای عملکرد از راه دور نمایش دهد.
  • باتری لیتیوم یون قابل شارژ EN-EL15c می تواند 470 عکس را با یک بار شارژ پشتیبانی کند و حتی در هنگام استفاده از دوربین، از شارژ USB دوربین پشتیبانی می شود. علاوه بر این، برای افزایش زمان تصویربرداری با بسته شارژ اختیاری MB-N10 نیز سازگار است.

سایر عملکردهای دوربین

  • کنترل های تصویر خلاق:

رویا، صبح، پاپ، یکشنبه، تاریک، دراماتیک، سکوت، سفید، مالیخولیایی، تمیز، جین، اسباب بازی، قهوه ای، آبی، قرمز، صورتی، زغالی، گرافیت، باینری، کربن.

  • حالت نوردهی چندگانه به شما امکان می دهد چندین نوردهی را در یک عکس ترکیب کنید تا جلوه های خلاقانه ای داشته باشید.
  • حالت Focus Shift به طور خودکار 300 عکس متوالی می گیرد و موقعیت فوکوس را در هر عکس به جلو می برد. سپس این تصاویر را می توان در یک تصویر واحد با عمق میدان وسیع ترکیب کرد که برای عکس های نزدیک از سوژه های کوچکتر و همچنین مناظر و سایر سوژه های ثابت ایده آل است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی کیت دوربین بدون آینه نیکون Nikon Z5 with 24-50mm Lens" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی کیت دوربین بدون آینه نیکون Nikon Z5 with 24-50mm Lens"، کلیک کنید.