برسی کیت دوربین بدون آینه کانن Canon EOS M50 Mark II with 18-150 (Black)

نقدر و برسی

کیت دوربین بدون آینه کانن Canon EOS M50 Mark II with 18-150 (Black)

دوربین بدون آینه Canon EOS M50 Mark II

برای وبلاگ نویسان و تولیدکنندگان محتوا، Canon EOS M50 Mark II یک دوربین چندرسانه ای همه کاره با مجموعه متنوعی از عکس ها و فیلم ها ارائه می کند. با بهبود فوکوس، عکس برداری و اشتراک گذاری، M50 Mark II همچنان بر روی سنسور 24.1 مگاپیکسلی فرمت APS-C CMOS و پردازشگر تصویر اثبات شده DIGIC 8 تمرکز می کند که سرعت تصویربرداری 10 فریم در ثانیه را ارائه می دهد و دارای دامنه حساسیت طبیعی ISO است. فیلمبرداری 100-25600 و UHD 4K با سرعت 24 فریم در ثانیه، همراه با Full HD 1080 با سرعت 60 فریم در ثانیه و HD 720 با سرعت 120 فریم در ثانیه برای ضبط حرکت آهسته.

فوکوس خودکار Dual Pixel CMOS با سرعت بالاتر و عملکرد فوکوس خودکار با تشخیص چشم بهبود یافته است و هنگام کار با Movie Servo AF از حالت فوکوس تشخیص چشم و تشخیص چهره پشتیبانی می کند تا به فوکوس دقیق روی سوژه کمک کند. علاوه بر این، تثبیت کننده تصویر ترکیبی IS 5 محوره با به حداقل رساندن لرزش دوربین، به ضبط پایدار و بدون لرزش کمک می کند.

علاوه بر تصویربرداری، طراحی فیزیکی M50 Mark II نیز برای تولید محتوا مناسب است، به خصوص با توجه به LCD بزرگ 3.0 اینچی که دارای زوایای مختلف کاری از زوایای بالا و پایین است و رابط صفحه نمایش لمسی آن به شما امکان می دهد با ارائه لمسی کار کنید. AF و AF اسلاید برای دستکاری آسان منطقه AF. منظره یاب الکترونیکی OLED 2.36 میلیون نقطه ای نیز مشاهده با وضوح بالا را ارائه می دهد.

علاوه بر این، Wi-Fi داخلی با NFC برای جفت‌سازی سریع و راحت با تلفن هوشمند یا تبلت برای اشتراک‌گذاری تصویر بی‌سیم، و همچنین بلوتوث برای اشتراک‌گذاری تصویر و کنترل دوربین از راه دور از یک دستگاه تلفن همراه در نظر گرفته شده یک ماهواره در دسترس است. اتصال بی سیم همچنین به M50 Mark II اجازه می دهد تا در هنگام استفاده از ابزار وب کم EOS به عنوان وب کم استفاده شود. علاوه بر این، برای ایجاد محتوا، اکنون ضبط ویدیوی عمودی، عملکرد تایمر خودکار ویدیو، کنترل ضبط لمسی و پشتیبانی از سرویس ابری image.canon برای بهبود کارایی گردش کار وجود دارد.


سنسور APS-C با فرمت CMOS با وضوح 24.1 مگاپیکسل و پردازشگر تصویر DIGIC 8

هر دو سنسور 24.1 مگاپیکسلی APS-C CMOS و پردازشگر تصویر DIGIC 8 برای ارائه حساسیت بالا و عملکرد سریع دوربین مناسب برای کاربردهای عکاسی و فیلمبرداری استفاده می شوند. محدوده ISO انعطاف پذیر 100-25600، با تنظیم ISO قابل ارتقا تا 51200، برای شرایط مختلف نور مناسب است و قابلیت پردازش نویز را کاهش می دهد و بهینه سازی روشنایی خودکار را برای وضوح قابل توجه در شرایط مختلف عکسبرداری ارائه می دهد. فیلمبرداری UHD 4K با سرعت 24 فریم در ثانیه، همراه با Full HD 1080 با سرعت 60 فریم در ثانیه و HD 720 با سرعت 120 فریم در ثانیه برای ضبط حرکت آهسته پشتیبانی می شود. ضبط ویدیوی عمودی نیز پشتیبانی می‌شود و همچنین خروجی HDMI واضح برای پخش با وضوح بالا و با نرخ فریم بالا پشتیبانی می‌شود. علاوه بر این، این پردازنده دارای سرعت عکسبرداری پیوسته 10 فریم در ثانیه، زمان راه اندازی سریع دوربین و فواصل کوتاه بین هر فریم برای فرآیند بصری کارآمدتر است.

فوکوس خودکار Dual Pixel CMOS پیشرفته

Dual Pixel CMOS AF فوکوس روان و سریع را به روشی مشابه فوکوس دوربین فیلمبرداری فراهم می کند. این سیستم دو فتودیود مجزا در هر پیکسل را ادغام می‌کند تا شبکه گسترده و متراکمی از عناصر جمع‌آوری تشخیص فاز را در اکثر سنسورهای تصویر فراهم کند تا تقاضا برای فوکوس برای کنترل سریع‌تر و کنترل مستقیم مکان‌یابی فوکوس را کاهش دهد. هنگام کار با عکس ها، این سیستم فوکوس برای دستیابی به فوکوس سریع و دقیق عمل می کند و آن را برای عکاسی و ردیابی سوژه های متحرک ایده آل می کند تا با هر عکس به فوکوس دلخواه برسید. فوکوس خودکار تشخیص چشم را می‌توان برای پرتره‌ها استفاده کرد و به اولویت‌بندی فوکوس روی چشم‌های سوژه برای اطمینان از وضوح کمک می‌کند.

هنگام فیلمبرداری، حالت Movie Servo AF فوکوس صاف و طبیعی را هنگام جابه‌جایی بین سوژه‌های مختلف یا فواصل مختلف در صحنه، و همچنین توانایی تنظیم حساسیت ردیابی، سرعت AF و اولویت ردیابی چهره را فراهم می‌کند. با استفاده از سیستم فوکوس خودکار لمسی، فوکوس TRACK (یک تکنیک فیلمسازی برای تغییر فوکوس لنز در حین عکاسی مداوم) به سادگی با لمس عناصر موجود در صحنه روی صفحه لمسی امکان پذیر است تا بتوانید فوکوس را به صورت بصری تغییر دهید. ردیابی سوژه در فیلم‌ها نیز به لطف قابلیت Dual Pixel CMOS AF برای تشخیص سوژه‌ها و حفظ فوکوس هنگام کار در صحنه‌های در حال تغییر یا شلوغ بهبود یافته است. علاوه بر این، فوکوس خودکار تشخیص چشم را می‌توان با AF Movie Servo استفاده کرد، و تشخیص چهره و تشخیص چشم را می‌توان با حالت Servo AF استفاده کرد تا به شما کمک کند سوژه‌های خود را به عنوان مرکز توجه متمرکز کنید.

ترکیب IS

سیستم IS ترکیبی از تثبیت‌کننده تصویر دیجیتال 5 محوره همراه با سیستم‌های لرزش‌گیر مبتنی بر لنز استفاده می‌کند تا لرزش دوربین را برای عکس‌برداری واضح‌تر به حداقل برساند، که برای ضبط در هنگام راه رفتن یا حرکت مفید است، و همچنین می‌تواند با لنزهای IS نوری استفاده شود. برای تثبیت کلی موثرتر

طراحی بدنه و اتصال بی سیم

صفحه نمایش لمسی LCD بزرگ 3.0 اینچی روشی بصری برای کنترل نقاط فوکوس، پیمایش منوها و بررسی تصاویر فراهم می کند. این صفحه نمایش عملکرد کار از زوایای مختلف را نیز دارد تا از زوایای بالا و پایین بهتر عمل کند.

منظره یاب الکترونیکی OLED 2.36 میلیون نقطه ای امکان مشاهده سطح روشن و واضح را فراهم می کند، همچنین AF لمسی و کشیدن AF را برای جابجایی دستی منطقه AF هنگام عکاسی با EVF برای کنترل بصری بیشتر، امکان پذیر می کند.

Wi-Fi داخلی با NFC اشتراک‌گذاری بی‌سیم عکس‌ها و فیلم‌ها را به یک دستگاه تلفن همراه متصل امکان‌پذیر می‌سازد.

بلوتوث به شما امکان می دهد برای اشتراک گذاری سریع و خودکار تصویر بین دستگاه ها و همچنین عملکرد کنترل از راه دور، یک تلفن هوشمند یا تبلت را متصل کنید.

Wi-Fi همچنین امکان پخش زنده محتوای شما را مستقیماً از دوربین فراهم می‌کند و هنگامی که با نرم‌افزار EOS Webcam Utility استفاده می‌شود، EOS M50 Mark II به راحتی می‌تواند جایگزین وب‌کم شود.

فلاش پاپ آپ داخلی دارای نور اضافی برای کار در نور کم است. یک پایه فلاش در بالای دوربین نیز برای کار با فلاش خارجی اختیاری برای کنترل بیشتر موجود است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی کیت دوربین بدون آینه کانن Canon EOS M50 Mark II with 18-150 (Black)" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی کیت دوربین بدون آینه کانن Canon EOS M50 Mark II with 18-150 (Black)"، کلیک کنید.