برسی کیت دوربین بدون آینه کانن Canon EOS R Kit 24-105mm and Mount Adapter EF-EOS R

نقدر و برسی

کیت دوربین بدون آینه کانن Canon EOS R Kit 24-105mm and Mount Adapter EF-EOS R

دوربین بدون آینه Canon EOS R
اولین قدم در تکامل دوربین‌های بدون آینه کانن، EOS R یک پایه لنز پیشرفته و یک سنسور تصویر فول فریم جدید را برای یک سیستم دوربین چند رسانه‌ای منحصر به فرد و پیشرفته ترکیب می‌کند. EOS R با داشتن پایه لنز RF جدید، ابزاری برای استفاده حداکثری از سری جدید لنزها و فناوری‌های نوری است.

با تمرکز بر روی خود دوربین، EOS R دارای یک سنسور CMOS فول فریم با وضوح بالا 30.3 مگاپیکسلی با پردازنده تصویر DIGIC 8 است. فریم بر ثانیه و فیلمبرداری UHD 4K30. این سنسور علاوه بر تصویربرداری، یک سیستم Dual Pixel CMOS AF پیشرفته را نیز ارائه می‌کند که از ۵۶۵۵ نقطه قابل انتخاب برای فوکوس سریع و دقیق استفاده می‌کند. این سیستم فوکوس نیز برای کار در شرایط تاریک به EV -6 بسیار حساس است. سیستم فوکوس خودکار نیز کاملاً با قابلیت‌های ضبط ویدیوی UHD 4K با پشتیبانی از Movie Digital IS برای به حداقل رساندن لرزش دوربین، گامای داخلی Canon Log برای دامنه دینامیکی بیشتر و خروجی 4K 10 بیتی 4:2:2 از طریق HDMI برای کنترل بیشتر مطابقت دارد. کامل

علاوه بر ویژگی های کاربردی، این دوربین از پایه طراحی شده است و دارای منظره یاب الکترونیکی OLED با وضوح بالا با وضوح بالا 3.69 میلیون نقطه برای مشاهده واضح و واضح است. همچنین دارای صفحه نمایش لمسی 3.15 اینچی 2.1 میلیون نقطه ای در پشت است و دارای طراحی چرخشی است که برای کار در زوایای بالا و پایین مناسب است. همچنین یک نوار چند منظوره برای تنظیم بصری عکاسی با لمس وجود دارد. به عنوان دوربینی که برای مقاومت در برابر سخت ترین محیط ها ساخته شده است، بدنه ای از آلیاژ منیزیم مقاوم در برابر گرد و غبار و رطوبت دارد.

پایه لنز RF Canon
با استفاده از پایه لنز جدید، EOS R اولین دوربینی است که از سری لنزهای پایه RF Canon پشتیبانی می کند. این پایه لنز دارای یک لنز عریض با قطر 54 میلی‌متر و فاصله فلنج کوتاه (فاصله بین پایه لنز و سنسور) 20 میلی‌متری است که قابلیت‌های لنزهایی را که هم سریع‌تر و هم کوچک‌تر از معادل‌های SLR خود هستند، افزایش می‌دهد. این پایه لنز همچنین دارای یک سیستم تماس الکترونیکی 12 پین برای فوکوس خودکار پیشرفته تر و لرزشگیر تصویر است.

این پایه لنز همچنین با لنزهای EF و EF-S موجود از طریق آداپتور EF-EOS R مانت کاملاً سازگار است.

سنسور CMOS فول فریم 30.3 مگاپیکسلی و پردازشگر تصویر DIGIC 8
دارای سنسور CMOS فول فریم بزرگ 30.3 مگاپیکسلی است و تعادل ایده آلی بین خروجی با وضوح بالا، عملکرد در نور کم و قابلیت های سریع برقرار می کند. هنگامی که با پردازنده تصویر DIGIC 8 جفت می شود، EOS R محدوده حساسیت ISO 100-40000 را ارائه می دهد که می تواند برای کار در شرایط نوری مختلف تا ISO 50-102400 افزایش یابد. پشت سر هم سریع تا 8 فریم در ثانیه نیز برای عکاسی از سوژه های متحرک پشتیبانی می شود.

Dual Pixel CMOS AF
Dual Pixel CMOS AF فوکوس روان و سریع را به روشی مشابه فوکوس دوربین فیلمبرداری فراهم می کند. این سیستم دو فتودیود مجزا در هر پیکسل را ادغام می‌کند تا یک شبکه گسترده و متراکم از عناصر جمع‌آوری تشخیص فاز 5655 را در اکثر سنسورهای تصویر فراهم کند تا از کاهش فوکوس برای کنترل سریع‌تر و مستقیم‌تر محل فوکوس جلوگیری شود. هنگام عکاسی، این سیستم فوکوس برای دستیابی به فوکوس سریع و دقیق کار می‌کند و آن را برای عکاسی و ردیابی سوژه‌های متحرک ایده‌آل می‌کند تا فوکوس مناسب را در هر عکس بگیرید. هنگام فیلمبرداری، حالت Movie Servo AF فوکوس صاف و طبیعی را هنگام جابه‌جایی بین سوژه‌های مختلف یا فواصل مختلف در صحنه، و همچنین توانایی تنظیم حساسیت ردیابی، سرعت AF و اولویت ردیابی چهره را ارائه می‌دهد. با سیستم فوکوس خودکار لمسی، فوکوس یا جابجایی فوکوس با لمس عناصر موجود در صحنه بر روی صفحه لمسی امکان پذیر است تا فوکوس را به روشی بصری تغییر دهید.

ردیابی سوژه در فیلم‌ها نیز به لطف قابلیت Dual Pixel CMOS AF برای تشخیص سوژه‌ها و حفظ فوکوس هنگام کار در صحنه‌های در حال تغییر یا شلوغ بهبود یافته است. علاوه بر این، سیستم فوکوس برای عملکرد در شرایط بسیار کم نور با فوکوس خودکار دقیق به EV -6 حساس است.

فیلمبرداری UHD 4K و Canon Log Gamma
EOS R که برای تصویربرداری چندرسانه ای طراحی شده است، همه چیز از فیلم برداری UHD 4K (3840 x 2160) تا 30 فریم در ثانیه با سرعت 480 مگابیت در ثانیه، همراه با تصویربرداری Full HD 1080p با سرعت 60 فریم در ثانیه و HD 720p با سرعت 120 فریم در ثانیه را برای پخش حرکت آهسته ارائه می دهد. . هنگام ضبط در دوربین، ویدیوی 4K دارای نمونه برداری 4:2:2 و عمق رنگ 8 بیتی است، خروجی واضح 4:2:2 10 بیتی در ITU-R CT.2020 هنگام استفاده از ضبط کننده خارجی امکان پذیر است.

Canon Log یکپارچه همچنین به کاربران اجازه می دهد تا تصاویر مسطح با دامنه دینامیکی بهبود یافته 800٪ یا 12 توقف ایجاد کنند. این قابلیت تطبیق دوربین ها را پس از تولید آسان می کند و همچنین بیشترین آزادی و پتانسیل را برای درجه بندی رنگ فراهم می کند. برای نظارت، یک عملکرد View Assist در دسترس است که یک ظاهر درجه بندی شده را برای مشاهده جزئیات بیشتر در صفحه نمایش LCD دوربین تقلید می کند.

صدا را می توان با استفاده از میکروفون استریوی داخلی ضبط کرد، یا می توان از یک میکروفون خارجی اختیاری از طریق جک میکروفون 3.5 میلی متری استفاده کرد.
Dual Pixel RAW
Dual Pixel RAW برای اولین بار با EOS 5D Mark IV معرفی شد و به عکاسان اجازه می دهد تا تمام اطلاعاتی را که معماری پیکسل منحصر به فرد حسگر می تواند ارائه دهد، ثبت کنند و راهی برای تنظیم دقیق تصحیحات پس از عکسبرداری فراهم کند. این تنظیمات شامل تنظیم دقیق فوکوس است که می تواند به شما کمک کند همیشه نقطه فوکوس را تنظیم کنید تا جزئیات بیشتری را نشان دهید، بوکه را برای ترکیب بندی بهتر حرکت دهید و جلوه شبح بر روی عکس های خود را کاهش دهید. این امر مستلزم استفاده از نرم افزار Digital Photo Professional Canon است.
طراحی بدنه
منظره یاب الکترونیکی OLED 3.69 میلیون نقطه ای آن دارای بزرگنمایی 0.71x است و وسیله ای روشن و واضح برای مشاهده سطح ارائه می دهد.
ال سی دی عقب 3.15 اینچی 2.1 میلیون نقطه ای را می توان برای سهولت در استفاده برای عملکرد با زاویه بالا، پایین و جلو چرخاند. همچنین یک صفحه نمایش لمسی برای عکسبرداری بصری، پخش و کنترل منو وجود دارد.

نوار چند منظوره قابل تنظیم در نزدیکی منظره یاب در پشت دوربین قرار دارد و می‌توان آن را برای کنترل چهار عملکرد با استفاده از حرکات اشاره‌ای به راست، چپ، تند کشیدن و ضربه زدن تنظیم کرد. می‌توان از آن برای تنظیم ISO یا تعادل رنگ سفید، بررسی اطلاعات فوکوس/نمایش فوکوس یا حالت‌های AF، جابه‌جایی به حالت‌های فیلم، استفاده از AE اولویت انعطاف‌پذیر، یا سفارشی‌سازی عملکردهای دیگر استفاده کرد.
پنل بالایی شامل LCD ماتریسی است که دسترسی سریع به تنظیمات مهم دوربین را فراهم می کند.

دارای اسلات کارت حافظه SD است و از پروتکل UHS-II برای خواندن و نوشتن سریعتر برای پشتیبانی بهتر از ضبط ویدیوی 4K و عکسبرداری با سرعت بالا پشتیبانی می کند.
طراحی بدنه آلیاژ منیزیم سبک و بادوام است و برای استفاده در شرایط آب و هوایی مختلف در برابر گرد و غبار و آب مقاوم است.
اتصال Wi-Fi داخلی و بلوتوث امکان اشتراک‌گذاری، مدیریت و انتقال تصویر بی‌سیم را به یک دستگاه هوشمند سازگار از طریق برنامه Canon Camera Connect می‌سازد، که به شما امکان می‌دهد فایل‌های خود را با موقعیت مکانی دستگاه تلفن همراه پشتیبانی شده برچسب‌گذاری جغرافیایی کنید.

باتری لیتیوم یونی قابل شارژ LP-E6N همراه با یک بار شارژ تقریباً 430 عکس را ارائه می دهد.
سایر عملکردهای دوربین
دیجیتال لنز بهینه ساز به به حداقل رساندن انحرافات نوری مختلف در دوربین، از جمله شکست، برای کیفیت واضح تر کمک می کند.
فناوری کاهش نویز چند شات چهار نوردهی متوالی را می گیرد و سپس آنها را در دوربین ترکیب می کند تا تصویری با رنگ های ملایم تر و نویز کمتر برای عکس های با نوردهی طولانی ایجاد کند.
تصاویر را می‌توان به‌عنوان فایل‌های فشرده RAW (C-RAW / .CR3) ذخیره کرد، که حجم فایل‌های کوچک‌تری را برای پردازش سریع‌تر پس از تولید ارائه می‌دهد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی کیت دوربین بدون آینه کانن Canon EOS R Kit 24-105mm and Mount Adapter EF-EOS R" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی کیت دوربین بدون آینه کانن Canon EOS R Kit 24-105mm and Mount Adapter EF-EOS R"، کلیک کنید.