برسی کیت دوربین بدون آینه کانن Canon EOS R6 Mirrorless Camera with 24-105mm f/4-7.1

نقدر و برسی

کیت دوربین بدون آینه کانن Canon EOS R6 Mirrorless Camera with 24-105mm f/4-7.1

دوربین دیجیتال بدون آینه Canon EOS R6 (فقط بدنه)

دوربین فول فریم Canon EOS Mirrorless R6 مجهز به سنسور CMOS 20 مگاپیکسلی اصلاح شده و پردازنده DIGIC X است که امکان عکاسی سریع تا 12 فریم در ثانیه و فیلمبرداری 4K با سرعت 60 را فراهم می کند. ISO 102400. این ابزار همچنین دارای لرزشگیر داخلی 5 محوره برای ثبت تصاویر پایدار و یکنواخت در هنگام کار در شرایط کم نور می باشد.

فروش خانه عکاسان سایت ما دوربین حرفه ای و فروش دوربین فیلمبرداری خانگی


ویژگی های بدنه دوربین دیجیتال بدون آینه Canon R6

R6 به عنوان یک دوربین همه کاره و با کارایی بالا، از سنسور و پردازنده برای دستیابی به فوکوس قوی بهره می برد. Dual Pixel CMOS AF فوکوس سریع، روان و هوشمند را با استفاده از 1053 نقطه قابل انتخاب که کل میدان دید را پوشش می دهد، فراهم می کند. همچنین سیستم فوکوس برای استفاده از فناوری یادگیری عمیق برای ردیابی بهتر سوژه و همچنین تشخیص دقیق چشم ها، صورت و سر انسان و حیوان به روز شده است.

دوربین حرفه‌ای Canon R6 دارای منظره‌یاب الکترونیکی 0.5 اینچی 3.69 میلی‌متری m-dot روشن و دقیق با نرخ تازه‌سازی 120 فریم در ثانیه و صفحه نمایش لمسی 3.0 اینچی 1.62 نقطه‌ای LCD عقب است و طراحی زاویه متغیر برای پاسخگویی به این موارد طراحی شده است. نیاز به vlogging دارد و بنابراین از کار در زوایای بالا و پایین بهره می برد. علاوه بر این، اسلات کارت دوگانه SD UHS-II فضای ذخیره سازی انعطاف پذیری را ارائه می دهد و بلوتوث و Wi-Fi Fi برای اشتراک گذاری داده های بی سیم و کنترل دوربین از راه دور در دسترس هستند.

سنسور 20 مگاپیکسلی فول فریم و پردازنده DIGIC X

EOS R6 مجهز به سنسور 20 مگاپیکسلی فول فریم CMOS اصلاح شده است و وضوح متوسطی را برای تکمیل گردش کار قابل کنترل‌تر ارائه می‌کند، به خصوص برای کسانی که با فرم‌های وب و فرم‌های چاپی کوچک به عنوان خروجی نهایی کار می‌کنند. این سنسور با پردازشگر تصویر دقیق DIGIC X جفت شده است تا قابلیت‌های فوق‌العاده فیلم‌برداری و عکاسی ثابت را با حساسیت ISO 100-102400 ارائه دهد و می‌توان آن را به ISO 204800 با عکاسی پیاپی سریع تا 12 فریم در ثانیه با شاتر مکانیکی یا بی‌صدا 20 فریم بر ثانیه ارتقا داد. با شاتر الکترونیکی، ایده آل برای کار با سوژه های متحرک.

فیلمبرداری 4K60 و Full HD 120 روی دوربین بدون آینه Canon R6

به غیر از عکس، سنسور 20 مگاپیکسلی می تواند ویدیوهای UHD 4K را با حداکثر سرعت 60 فریم بر ثانیه ضبط کند و می تواند تصاویر را با استفاده از Full HD با سرعت 120 فریم بر ثانیه پخش کند. هر دو فرمت را می توان به صورت بومی در 10 بیت 4:2:2 ضبط کرد و Canon Log و HDR-PQ برای کنترل بیشتر بر نمایش رنگ و سازگاری با خروجی با محدوده دینامیکی بالا پشتیبانی می شوند. علاوه بر این، Dual Pixel CMOS AF برای تمام تنظیمات ضبط پشتیبانی می‌شود و ضبط خارجی از طریق درگاه HDMI امکان خروجی شفاف 4K را برای ضبط خارجی اضافی فراهم می‌کند.

Dual Pixel CMOS AF II

Dual Pixel CMOS AF II به روز شده دارای 1053 نقطه فوکوس قابل انتخاب است که پوشش گسترده و یکنواختی را برای تقریباً 100٪ قاب تصویر ارائه می دهد. این سیستم فوکوس عملکرد فوکوس روان و سریع را به روشی مشابه فوکوس مورد نیاز برای یک دوربین فیلمبرداری ارائه می دهد. این سیستم دارای دو دیود ساطع نور مجزا در هر پیکسل است تا شبکه گسترده و متراکمی از عناصر جمع‌آوری فاز را در اکثر سنسورهای تصویر فراهم کند، در نتیجه نوسان فوکوس را برای کنترل سریع‌تر و مستقیم‌تر موقعیت فوکوس کاهش می‌دهد.

هنگام کار با تصاویر ثابت، سیستم فوکوس برای دستیابی به فوکوس سریع و دقیق کار می‌کند و آن را برای ثبت تصاویر و ردیابی سوژه‌های متحرک کاملاً تنظیم می‌کند تا فوکوس عالی را برای هر عکس به دست آورید هنگام فیلم‌برداری، حالت Movie Servo AF فوکوس صاف و طبیعی ایجاد می‌کند. تغییر سوژه ها و فواصل مختلف در یک صحنه و همچنین به شما امکان می دهد حساسیت ردیابی، سرعت AF و اولویت ردیابی چهره را تنظیم کنید.

با سیستم فوکوس خودکار لمسی، تنظیم فوکوس با لمس عناصر صفحه لمسی امکان پذیر است تا فوکوس را به روشی بصری تغییر دهید. ردیابی سوژه در تصاویر ویدیویی نیز به لطف قابلیت Dual Pixel CMOS AF برای تشخیص سوژه ها و حفظ فوکوس هنگام کار در صحنه های در حال تغییر یا شلوغ بهبود یافته است.

ردیابی موضوع با استفاده از فناوری یادگیری عمیق به شما کمک می کند تا به تدریج توانایی سیستم فوکوس را برای تشخیص سریع و دقیق افراد و حیوانات بهبود بخشید. این فناوری همچنین از ویژگی‌های تشخیص دقیق‌تر چشم، صورت و سر انسان و حیوان پشتیبانی می‌کند که برای کاربردهای پرتره مناسب است.

فروش خانه عکاسان سایت ما مشخصات رینگ لایت و فروش تکنیک نورپردازی


تثبیت کننده تصویر برای تغییر سنسور

برای اولین بار در دوربین EOS، R6 دارای تثبیت‌کننده تصویر پنج محوره بر روی سنسور است که می‌تواند تا 8 استاپ لرزش دوربین را جبران کند و به طور موثری لرزش دوربین را هنگام عکاسی دستی با سرعت شاتر پایین‌تر از بین ببرد. این سیستم تثبیت کننده به صورت همگام کار می کند و با لرزشگیر اپتیکال مبتنی بر لنز برای لنزهای RF و لنزهای EF سازگار است.

طراحی بدنه و اتصال بی سیم دوربین بدون آینه کانن R6 DIGITAL CAMERA

  • منظره یاب الکترونیکی با وضوح بالا 0.5 اینچ و 3.69 اینچ وسیله ای روشن و دقیق برای مشاهده تصاویر در سطح چشم فراهم می کند و نرخ تازه سازی سریع 120 فریم در ثانیه رندر حرکت طبیعی را برای تجربه واقعی تر با منظره یاب ارائه می دهد.
  • صفحه نمایش لمسی LCD 1.62 اینچی m-dot عقب دارای طراحی با زاویه متغیر است که از قابلیت ضبط در جلو، به عنوان مثال، ایجاد وبلاگ ویدیویی و همچنین کار در زوایای عکسبرداری بالا و پایین بهره می برد.
  • دو اسلات کارت حافظه SD UHS-II برای رفع نیازهای ذخیره سازی انعطاف پذیر ارائه شده است.
  • جک 3.5 میلی متری هدفون و پورت میکروفون خارجی 3.5 میلی متری برای افزایش قابلیت های نظارت و ضبط صدا ارائه شده است.
  • طراحی اصلاح شده بدنه مجهز به چهار پنل کنترل مختلف برای کنترل لمسی اپتیکال است و از یک کنترلر جوی استیک در پشت دوربین برای انتخاب سریع و بصری نقطه فوکوس و ناوبری منو استفاده می کند.
  • طراحی بدنه مقاوم و ضد آب و هوا به گونه ای ساخته شده است که در شرایط سخت کاری و آب و هوای بد به خوبی می توان از آن استفاده کرد.
  • Wi-Fi 2.4 گیگاهرتز برای انتقال سریع فایل به یک دستگاه تلفن همراه در دسترس است و بلوتوث برای اتصال ثابت دستگاه از طریق برنامه Canon Camera Connect گنجانده شده است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی کیت دوربین بدون آینه کانن Canon EOS R6 Mirrorless Camera with 24-105mm f/4-7.1" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی کیت دوربین بدون آینه کانن Canon EOS R6 Mirrorless Camera with 24-105mm f/4-7.1"، کلیک کنید.