برسی کیت دوربین بدون آینه کانن Canon EOS R7 with 18-150mm

نقدر و برسی

کیت دوربین بدون آینه کانن Canon EOS R7 with 18-150mm

دوربین بدون آینه Canon EOS R7

EOS R7 که ترکیبی ایده آل از عملکرد عالی و قابلیت حمل است، ورود Canon به سنسور APS-C با سیستم R بدون آینه را نشان می دهد. این دوربین با سنسور 32.5 مگاپیکسلی CMOS و پردازش DIGIC X می‌تواند با سرعت 30 فریم در ثانیه برای ورزش و حیات وحش عکس‌برداری کند و دارای سیستم فوکوس مشهور Dual Pixel CMOS AF II برای گرفتن و ردیابی سوژه‌های متحرک سریع و برای سازندگان چند رسانه‌ای است. ویدیوی 4K تا p60 یا p30 هنگام نمونه برداری بیش از حد از منطقه 7K و همچنین Full HD با حداکثر 120 فریم در ثانیه پشتیبانی می شود.

سنسور 32.5 مگاپیکسل APS-C CMOS و پردازش DIGIC X

APS-C به EOS R می آید

سنسور 32.5 مگاپیکسلی APS-C CMOS که شفافیت، سرعت و عملکرد در نور کم را متعادل می کند، یک تراشه همه کاره مناسب برای کارهای عکاسی و فیلمبرداری است. به عنوان یکی از اولین سنسورهای APS-C در سیستم EOS R، طراحی با وضوح بالا در R7 به نفع عکاسان است و همچنین ویدیوی K4 را با ارائه یک منطقه فریم بیش از حد نمونه K7 ارائه می‌کند که منجر به وضوح و کیفیت بهتر می‌شود.

پردازنده DIGIC X

مانند R3، R7 دارای یک پردازشگر تصویر DIGIC X برای انواع کارهای پرسرعت، از عکس‌های پشت سر هم با سرعت بالا گرفته تا ویدیوهای با کیفیت بالا است. از نظر عکاسی با سرعت بالا، R7 از عکاسی پیاپی تا 30 فریم در ثانیه با شاتر الکترونیکی بی صدا یا 15 فریم در ثانیه با شاتر مکانیکی، با نمایشگرهای AF و AE قبل از هر عکس پشتیبانی می کند. این پردازنده همچنین به درک طیف وسیعی از حساسیت بین ISO 100-32000 کمک می کند، که می تواند برای کار در نور دشوار به ISO 51200 ارتقا یابد.

فیلمبرداری UHD 4K

سنسور R7 علاوه بر عکس‌های ثابت، ویدیوهای داخلی UHD 4K 60p را نیز با وضوح بالا ارائه می‌کند که از عرض کامل سنسور و توانایی انجام نمونه‌برداری 10 بیتی با Canon Log 3 استفاده می‌کند. همچنین می‌توان از یک منطقه ضبط 7K استفاده کرد. برای تصاویر 4K نمونه برداری بیش از حد. از p30 برای بهبود وضوح، کاهش moiré و نویز کمتر و برای پخش آهسته، ضبط p120 تا وضوح Full HD پشتیبانی می شود.

ضبط HDR-PQ همچنین برای خروجی HDR درون دوربین و ضبط خارجی از طریق درگاه micro-HDMI امکان پذیر است که از خروجی شفاف 4K تا 60 فریم بر ثانیه پشتیبانی می کند. ضبط زمان نامحدود نیز امکان پذیر است و R7 دارای پورت های میکروفون و هدفون و همچنین یک کفش چند منظوره برای سازگاری با طیف گسترده ای از لوازم جانبی است.

فوکوس خودکار و تثبیت کننده تصویر

Dual Pixel CMOS AF II

سیستم پیشرفته Dual Pixel CMOS AF II مجهز به EOS R3، دارای 651 نقطه فوکوس خودکار خودکار است که کل ناحیه حسگر را برای فوکوس سریع‌تر، پاسخگوتر و دقیق‌تر می‌پوشاند. این سیستم فوکوس تشخیص فاز همچنین دارای تشخیص و ردیابی پیشرفته اشیاء است، با قابلیت تشخیص و ردیابی هوشمند افراد، حیوانات و وسایل نقلیه، قفل شدن خودکار روی آن اشیا و حفظ فوکوس واضح در طول عکس‌های متوالی. Dual Pixel AF II تا یک EV-5 چشمگیر برای فوکوس دقیق حتی در شرایط تاریک فوکوس می کند.

تثبیت کننده سنسور تغییر تصویر

تثبیت کننده تصویر درون بدن (IBIS) تا 7 استاپ لرزش ناخواسته دوربین را هنگام عکاسی دستی تصحیح می کند، به عکاسی دستی در شرایط کم نور و کاهش لرزش هنگام ضبط ویدیو کمک می کند. این سیستم 5 محوره را می توان با لنزهایی با لرزشگیر اپتیکال نیز استفاده کرد تا با توجه به لنز مورد استفاده، لرزش دوربین تا 8 استاپ را جبران کند.

طراحی بدنه

دارای 2.36 میلیون نقطه EVF و صفحه نمایش لمسی با زاویه متغیر

  • یک منظره یاب الکترونیکی OLED روشن و شفاف با 2.36 میلیون نقطه برای مشاهده با وضوح بالا در سطح چشم قرار داده شده است. با بزرگنمایی 1.15 برابری، منظره یاب از پردازش سریع و تقریباً بدون تاخیر بهره می برد و می توان از نرخ تازه سازی سریع 120 فریم در ثانیه برای ایجاد تصاویر با حرکت واقعی و واقعی استفاده کرد.
  • یک LCD 3.0 اینچی با زاویه متغیر نیز موجود است و از زوایای بالا، پایین و جلو استفاده می کند. موقعیت یابی انعطاف پذیر با یک رابط صفحه نمایش لمسی تکمیل می شود و وضوح 1.62 میلیون نقطه امکان پخش واضح و نظارت بر نمای زنده را فراهم می کند.

طراحی قابل اعتماد و شهودی

  • R7 که از مدل حرفه ای EOS R3 الگوبرداری شده است، دارای طراحی فیزیکی ناهموار و بدنه ای مقاوم در برابر گرد و غبار و رطوبت است که برای کار در شرایط نامساعد مناسب است.

  • کنترل‌های عقب بازطراحی‌شده شامل ترکیبی از انتخاب‌گر نقطه فوکوس خودکار و چرخ کنترل عقب است که دو تا از پرکاربردترین کنترل‌ها را در یک نقطه دسترسی بصری قرار می‌دهد.
  • اسلات‌های کارت حافظه دوگانه SD انعطاف‌پذیری ذخیره‌سازی فایل را ارائه می‌کنند، که هر دو برای سرعت کارت UHS-II رتبه‌بندی شده‌اند تا از فیلم‌برداری صاف 4K و تصویربرداری مداوم با سرعت بالا پشتیبانی کنند.

اتصال انعطاف پذیر

گزینه های اتصال سیمی و بی سیم در دسترس هستند که امکان چندین روش انتقال عکس و فیلم و همچنین کنترل دوربین از راه دور را فراهم می کند. از نظر فیزیکی، این دوربین دارای یک پورت USB Type-C 3.2 Gen 2 به همراه یک پورت micro-HDMI و همچنین یک پورت میکروفون 3.5 میلی متری برای فیلم برداری است. بی سیم، Wi-Fi و بلوتوث 2.4 گیگاهرتز برای انتقال و کنترل از راه دور دوربین در دسترس هستند.

نسل جدید کفش های چند منظوره

به کفش های داغ قدیمی، سونی چند کفش یک ردیف سنجاق به جلوی طرح اضافه می کند تا لوازم جانبی بیشتری داشته باشد و همچنین لوازم جانبی مختلفی را شارژ کند که قبلاً از باتری های جداگانه استفاده می کردند. کفش جدید با لوازم جانبی منتخب از جمله فرستنده ST-E10 Speedlite، میکروفون استریو DM-E1D و آداپتور لینک تلفن هوشمند AD-P1، و همچنین آداپتور کفش چند منظوره AD-E1 برای اطمینان از سازگاری با لوازم جانبی نصب شده سازگار قدیمی ارائه می شود. کفش .e.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی کیت دوربین بدون آینه کانن Canon EOS R7 with 18-150mm" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی کیت دوربین بدون آینه کانن Canon EOS R7 with 18-150mm"، کلیک کنید.