برسی کیت دوربین عکاسی بدونه آینه فوجی فیلم FUJIFILM X-T30 with 18-55mm (BLACK)

نقدر و برسی

کیت دوربین عکاسی بدونه آینه فوجی فیلم FUJIFILM X-T30 with 18-55mm (BLACK)

کیت دوربین بدون آینه 18-55 میلی متری FUJIFILM FUJIFILM X-T30 (نقره ای)

دوربین بدون آینه 18-55 میلی متری FUJIFILM X-T30 زیبایی دوربین های سری X-FUJIFILM را به اشتراک می گذارد. دوربین دیجیتال FUJIFILM X-T30 دارای ظاهری الهام گرفته از ورزش، کنترل بدنه استثنایی و منظره یاب الکترونیکی OLED با وضوح بالا 2.36 میلیون نقطه است. از طرفی صفحه نمایش 3.0 اینچی 1.04 مگاپیکسلی LCD دارد که می توان از آن برای نمایش تصاویر زنده و مشاهده تصاویر بزرگتر استفاده کرد. علاوه بر این، دوربین حرفه ای X-T30 از بلوتوث داخلی برای اشتراک گذاری بی سیم و کنترل از راه دور استفاده می کند.

خانه عکاسان سایت مافروش دوربین های حرفه ای و فروش لوازم جانبی دوربین


قابلیت های تصویربرداری چشمگیر با طراحی جمع و جور در دوربین بدون آینه FUJIFILM FUJIFILM X-T30، یک دوربین همه کاره بدون آینه ترکیب شده است. دوربین بدون آینه فوجی فیلم X-T30 دارای قابلیت ضبط عکس و فیلم پیشرفته همراه با ویژگی های کنترل بصری است.

با سنسور و پردازشگر تصویر بهبودیافته، هم عکس‌ها و هم فیلم‌های 4K را می‌توان با وضوح بالا ثبت کرد، در حالی که سیستم فوکوس خودکار مناسب آن فوکوس سریع و دقیق را تضمین می‌کند.

سنسور فرمت APS-C 26.1 مگاپیکسلی است و از نوع X-Trans CMOS 4 است که دارای یک طراحی با نور پس زمینه برای بهبود بیشتر کیفیت تصویر در کل محدوده حساسیت، همراه با سیستم فوکوس خودکار 425 نقطه ای برای تشخیص سریع و دقیق است. قابلیت فوکوس خودکار و ردیابی سوژه

تکمیل تصویربرداری و فوکوس X-Processor 4 است که از چهار پردازنده برای پردازش سریعتر تصویر و همچنین عکاسی پیاپی تا 8 فریم در ثانیه با شاتر مکانیکی استفاده می کند. شما می توانید در کراپ X1.25 با شاتر الکترونیکی با سرعت 30 فریم بر ثانیه و می توانید در حالت DCI یا UHD با کیفیت 4K-30p فیلم برداری کنید.

خصوصیات دوربین بدون آینه FUJIFILM FUJIFILM X-T30 18-55 میلی متر

سنسور 26.1 مگاپیکسلی X-Trans BSI CMOS 4 با فرمت APS-C و پردازشگر تصویر X-Processor 4

دوربین بدون آینه Fujifilm X-T30 دارای سنسور حرفه ای 26.1 مگاپیکسلی X-Trans BSI CMOS 4 APS-C با فرمت APS-C است که دارای طراحی با نور پشت برای ارائه تصاویری نرم و نرم است. عملکرد در نور کم بهبود یافته است و تنظیم ISO پایین 160 ارائه شده است. .

در مقایسه با الگوهای پیکسل معمولی، طراحی X-Trans بیشتر از ماهیت ارگانیک فیلم برای ایجاد تفکیک رنگ و همچنین موآر (تکرار الگوهای فراتر از رزولوشن دوربین) و آلیاسینگ (تزلزل در تصاویر دیجیتال کاهش می‌یابد) تقلید می‌کند.

طراحی سنسور همچنین شامل یک سیستم فوکوس خودکار تشخیص فاز پیشرفته است که اکنون دارای 425 نقطه قابل انتخاب است که تقریباً کل منطقه سنسور را پوشش می دهد. این سیستم فوکوس خودکار فوکوس سریع‌تر و دقیق‌تری را همراه با حساسیت EV-3 در نور کم ارائه می‌دهد. قابلیت‌های تصویربرداری و فوکوس توسط پردازشگر تصویر X-Processor 4 تکمیل می‌شود که پاسخ فوکوس سریع برای ردیابی سوژه و همچنین فوکوس خودکار تشخیص چهره و چشم را هنگام کار در حالت AF-C و هنگام ضبط ویدیو ارائه می‌کند.

پردازشگر تصویر X-Processor 4 از چهار واحد پردازش برای پردازش سریع‌تر تصویر استفاده می‌کند و از فوکوس خودکار و ردیابی سوژه سریع‌تر بهره می‌برد. عکاسی پیاپی سریع تا 8 فریم در ثانیه با شاتر مکانیکی یا 30 فریم در ثانیه با شاتر الکترونیکی هنگام برش X1.25 امکان پذیر است و فیلمبرداری UHD 4K30 با F-Log نیز پشتیبانی می شود.


فیلمبرداری 4K در حالت UHD یا DCI

دوربین بدون آینه FUJIFILM FUJIFILM X-T30 علاوه بر عکاسی، قابلیت فیلمبرداری جذابی را نیز ارائه می دهد. از جمله این امکانات می توان به امکان ضبط داخلی UHD 4K30 با حداکثر سرعت 200 مگابایت بر ثانیه اشاره کرد که امکان ضبط همزمان خارجی و داخلی را فراهم می کند.

ضبط DCI 4K30 و Full HD 1080p120 نیز در دوربین FUJIFILM X-T30 امکان پذیر است. فایل های ویدئویی را می توان با MPEG-4 AVC / H.264 یا HEVC / H.265 و فشرده سازی 4K ضبط کرد. عملکرد کلی ویدیو بسیار مناسب است. سرعت پردازنده چهارگانه X-Processor 4 ضبط سریع هنگام ضبط ویدیوی K4 را امکان پذیر می کند، که به کاهش اعوجاج شاتر هنگام عکاسی از سوژه های متحرک کمک می کند.

دوربین بدون آینه FUJIFILM FUJIFILM X-T30 همچنین دارای یک تنظیم گامای F-Log است که امکان ویرایش تصویر صاف را با استفاده از نرم افزار درجه بندی رنگ پیشرفته فراهم می کند. این دامنه پویایی بالقوه را در صحنه‌های دشوار به حداکثر می‌رساند و می‌توان تنظیمات تصویر را برای برجسته‌سازی و سایه‌ها، رنگ و وضوح انجام داد.

هنگام کار در حالت F-Log، یک الگوریتم کاهش نویز به روز شده با کاهش نویز بین فریم در حالت 4K در دسترس است و حداقل حساسیت به ISO 640 کاهش یافته است تا در طیف وسیع تری از انواع صحنه کار کند.

طراحی بدنه دوربین FUJIFILM X-T30

منظره یاب الکترونیکی OLED با دقت 2.36 میلیون نقطه و بزرگنمایی 0.62x، نرخ تازه سازی سریع، زاویه دید گسترده و تنظیم دیوپتر را ارائه می دهد و وسیله ای روشن و واضح برای مشاهده در سطح چشم ارائه می دهد. منظره یاب هنگام عکاسی تا حداکثر سرعت عکسبرداری 30 فریم در ثانیه خاموش می ماند. یک حالت ورزشی منحصر به فرد به نام Sports Finder Mode نیز می تواند استفاده شود که محدوده 16.6 مگاپیکسلی سنسور را در معرض دید شما قرار می دهد تا فراتر از کادر را ببینید..

علاوه بر EVF. صفحه نمایش لمسی دوربین بدون آینه Fujifilm X-T30 یک LCD 3.0 اینچی با وضوح 1.04 میلیون نقطه است. این صفحه برای نمایش تصاویر زنده، مشاهده تصاویر و انجام تنظیمات و پیمایش منو ارائه شده است. صفحه نمایش دارای طراحی شیب دو جهته است، بنابراین می توانید با زوایای بالا و پایین کار کنید، چه به صورت عمودی و چه افقی عکاسی کنید.

شامل یک شماره‌گیر سرعت شاتر است که تنظیم مستقیم سرعت شاتر و تنظیمات نوردهی را فراهم می‌کند و به شما امکان می‌دهد EV +/- 3 را در مراحل 1/3 انتخاب کنید، و کنترل‌کننده موقعیت برد برای کنترل بیشتر به +/- 5 EV افزایش می‌یابد.

کنترل‌کننده‌های شماره‌گیر جلو و عقب عملکرد فشاری را برای سهولت در استفاده ارائه می‌کنند و دکمه‌های تنظیم و عملکرد برای کنترل طیف گسترده‌ای از تنظیمات طراحی شده‌اند. یک اهرم فوکوس اختصاصی کنترل سریعتر و شهودی بیشتری را بر روی انتخاب نقاط فوکوس خاص هنگام عکسبرداری فراهم می کند.

یکی دیگر از ویژگی های دوربین FUJIFILM X-T30 عملکرد کم مصرف بلوتوث 4.2 است که به شما امکان می دهد تصاویر را به صورت بی سیم با تلفن همراه به اشتراک بگذارید یا از ریموت کنترل دوربین استفاده کنید.

شبیه سازی فیلم و حالت اثر دانه

فوجی فیلم X-T30 با بهره مندی از تاریخچه گسترده FUJIFILM در عکاسی فیلم، همچنان حالت های شبیه سازی فیلم متعدد را ادغام می کند. این حالت‌ها ظاهر و احساس برخی از انواع فیلم‌های کلاسیک FUJIFILM از جمله Eterna را تقلید می‌کنند که ظاهر فیلم سینمایی را با رنگ‌های کم‌رنگ‌تر و سایه‌های قوی‌تر بازتولید می‌کند.

قابل توجه شبیه ساز فیلم Acros است که رنگ های ملایم و سیاهی عمیق و جزئیات دقیق را ارائه می دهد، همچنین کروم کلاسیک که برای ارائه رنگ های ملایم و بازتولید رنگ های عمیق طراحی شده است، شبیه به اسلاید قدیمی چندین افکت دیگر برای عکاسی تک رنگ و رنگی وجود دارد. .

دوربین دیجیتال FUJIFILM X-T30 علاوه بر شبیه‌سازی انواع فیلم‌های خاص، دارای حالت Grain Effect نیز می‌باشد که می‌تواند ظاهر عکس‌های فیلم قدیمی را با ظاهری ارگانیک بازتولید کند، که به ویژه هنگام چاپ قابل توجه است.

لنز دوربین XF 18-55mm f/2.8-4 R LM OIS

بدنه دوربین FUJIFILM X-T30 دارای یک لنز زوم همه کاره است که سناریوهای مختلفی را پوشش می دهد. لنز XF 18-55mm f/2.8-4 R LM OIS دارای فاصله کانونی 27-84 میلی متر است که به راحتی زاویه دید عریض تا تله فوتو را پوشش می دهد.

حداکثر گستره دیافراگم f/2.8-4 هر دو سرعت را ارائه می دهد و دارای طراحی جمع و جور، سه عنصر کروی و یک عنصر پراکندگی بسیار کم برای مقابله با انحرافات است. همچنین، یک موتور خطی برای فوکوس خودکار عملکرد سریع را تضمین می کند و یک لرزشگیر اپتیکال نیز اثرات لرزش دوربین را محدود می کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی کیت دوربین عکاسی بدونه آینه فوجی فیلم FUJIFILM X-T30 with 18-55mm (BLACK)" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی کیت دوربین عکاسی بدونه آینه فوجی فیلم FUJIFILM X-T30 with 18-55mm (BLACK)"، کلیک کنید.