برسی کیت دوربین عکاسی بدون آینه پاناسونیک Panasonic Lumix DC-GX9 Mirrorless Micro Four Thirds with 12-32mm Lens (Black)

نقدر و برسی

کیت دوربین عکاسی بدون آینه پاناسونیک Panasonic Lumix DC-GX9 Mirrorless Micro Four Thirds with 12-32mm Lens (Black)

لنز بدون آینه Panasonic Lumix DC-GX9 Micro Fourds 12-32mm (مشکی)

کیت دوربین پاناسونیک Lumix DC-GX9 از یک سنسور قدرتمند 20.3 مگاپیکسلی با لنز 12-32 میلی متری استفاده می کند. این دوربین با لنزهای Micro Four Thirds سازگار است. دوربین DC-GX9 یکی از سری دوربین های موفق پاناسونیک است.

هنر دیجیتال; فروش دوربین دست دوم، فروش دوربین حرفه ای و فروش لنز دوربین

یکی از ویژگی های مهم دوربین حرفه ای پاناسونیک Lumix DC-GX9 کیفیت فیلمبرداری 4K با سرعت 24 فریم بر ثانیه و عکاسی پیاپی با سرعت 9 فریم بر ثانیه است. داشتن استابلایزر 5 محوره و همچنین بازه ISO 100 تا 25600 از موارد مهم به کار رفته در این دوربین است.

اتصال WIFI و بلوتوث داخلی دوربین دیجیتال پاناسونیک Lumix DC-GX9 برای اشتراک گذاری سریع تصویر در اختیار کاربران این دوربین قرار گرفته است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی کیت دوربین عکاسی بدون آینه پاناسونیک Panasonic Lumix DC-GX9 Mirrorless Micro Four Thirds with 12-32mm Lens (Black)" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی کیت دوربین عکاسی بدون آینه پاناسونیک Panasonic Lumix DC-GX9 Mirrorless Micro Four Thirds with 12-32mm Lens (Black)"، کلیک کنید.