برسی کیت دوربین عکاسی بدون آینه کانن Canon EOS M200 with 15-45mm Lens (Black)

نقدر و برسی

کیت دوربین عکاسی بدون آینه کانن Canon EOS M200 with 15-45mm Lens (Black)

کیت دوربین بدون آینه Canon EOS M200 با لنز 15-45 میلی‌متری (مشکی)

دوربین بدون آینه Canon EOS M200 با طراحی زیبا و چند منظوره خود طیف وسیعی از امکانات عکسبرداری را با طراحی جمع و جور ترکیب می کند. با استفاده از سنسور 24.1 مگاپیکسلی APS-C CMOS با پردازشگر تصویر DIGIC 8، عکاسی با وضوح بالا با سرعت عکاسی پیاپی 6.1 فریم بر ثانیه و دامنه حساسیت ISO گسترده 100-25600 برای انجام کار در شرایط مختلف ارائه می‌کند. .ممکن شد

دوربین Canon M200 از فیلم برداری UHD 4K و همچنین تولید فیلم های اسلوموشن 4K درون دوربین برای ترکیبی خلاقانه از عکس ها و فیلم ها استفاده می کند. دارای طراحی سنسور Dual Pixel CMOS AF که فوکوس خودکار تشخیص فاز را برای عملکرد سریع، دقیق و روان، مناسب برای استفاده از عکس و فیلم، تسهیل می‌کند.

خانه عکاسان سایت ما; فروش دوربین دیجیتال فروش لوازم جانبی دوربین و فروش تجهیزات نورپردازی

برای تکمیل قابلیت های تصویربرداری، طراحی شیک M200 از یک صفحه نمایش لمسی 3.0 اینچی با وضوح m-dot 1.04 برای کنترل بصری عکسبرداری استفاده می کند. این صفحه نمایش دارای طراحی کج 180 درجه برای استفاده از سلفی و همچنین کار با زوایای بالا و پایین است. Wi-Fi داخلی با NFC امکان اتصال سریع و آسان به تلفن هوشمند یا رایانه لوحی را برای اشتراک‌گذاری تصویر بی‌سیم فراهم می‌کند و بلوتوث برای اشتراک‌گذاری تصویر و کنترل دوربین از راه دور از طریق دستگاه تلفن همراه در نظر گرفته شده است.

سنسور CMOS 24.1MP APS-C و پردازشگر تصویر رقم 8

یک سنسور 24.1 مگاپیکسلی APS-C CMOS و پردازشگر تصویر DIGIC 8 برای ارائه حساسیت بالا و عملکرد سریع دوربین استفاده می شود که برای برنامه های ویدیویی و عکس ایده آل است. محدوده ISO انعطاف پذیر 100-25600 برای کار در شرایط نوری مختلف مناسب است و قابلیت های پردازش نویز به حداقل می رسد و بهینه سازی نور خودکار برای وضوح قابل توجه در موقعیت های مختلف عکسبرداری ارائه می شود. فیلمبرداری UHD 4K با سرعت 23.98 فریم بر ثانیه، کیفیت Full HD با سرعت 60 فریم در ثانیه و کیفیت HD با سرعت 120 فریم در ثانیه برای ضبط حرکت آهسته نیز در دسترس است. علاوه بر این، این پردازنده دارای سرعت عکاسی پیوسته 6.1 فریم در ثانیه، راه اندازی سریع دوربین و فواصل زمانی کوتاه بین هر فریم برای فرآیند عکسبرداری کارآمدتر است.

Dual Pixel CMOS AF

Dual Pixel CMOS AF فوکوس روان و سریع را به روشی مشابه فوکوس دوربین فیلمبرداری ارائه می دهد. این سیستم دارای دو دیود حساس به نور مجزا در هر پیکسل است تا یک شبکه گسترده و متراکم از عناصر جمع‌آوری کننده تشخیص فاز در اکثر سنسور تصویر ایجاد کند، در نتیجه جستجوی فوکوس را برای کنترل سریع‌تر و مستقیم‌تر تنظیم می‌کند. هنگام کار با تصاویر ثابت (عکس)، از این سیستم فوکوس برای دستیابی به فوکوس سریع و دقیق استفاده می شود و آن را برای عکاسی و ردیابی سوژه های متحرک ایده آل می کند تا هر بار عکسی با فوکوس دلخواه بگیرید. همچنین می‌توان از فوکوس خودکار تشخیص چشم برای عکس‌های پرتره استفاده کرد و به اولویت‌بندی فوکوس روی چشم سوژه برای اطمینان از وضوح کمک می‌کند.

هنگام عکاسی با دوربین حرفه ای 15-45 میلی متری Canon M200، حالت Movie Servo AF فوکوس صاف و طبیعی را با تغییر سوژه ها یا فواصل مختلف در صحنه و همچنین توانایی تنظیم حساسیت، سرعت AF و اولویت ردیابی چهره را تضمین می کند. به کمک سیستم فوکوس خودکار لمسی، می توان فوکوس را تنها با لمس عناصر موجود در صحنه روی صفحه لمسی تغییر داد تا فوکوس را به صورت بصری تغییر دهید. ردیابی سوژه ویدیو برای Canon EOS M200 نیز به لطف توانایی سیستم Dual Pixel CMOS AF برای تشخیص سوژه ها و حفظ فوکوس هنگام کار در صحنه های در حال تغییر یا شلوغ بهبود یافته است.

طراحی بدنه و اتصال بی سیم در Canon EOS M200 s

  • صفحه نمایش لمسی LCD بزرگ 3 اینچی راهی بصری برای کنترل نقاط فوکوس، منوهای جستجو و بررسی تصویر فراهم می کند. این صفحه نمایش همچنین دارای طراحی کج 180 درجه به بالا و 45 درجه پایین است. این امکان ترتیب دادن پرتره های سلفی و کار در زوایای بالا و پایین را به روشی بهتر در دوربین دیجیتال Canon M200 فراهم می کند.
  • Wi-Fi داخلی با NFC امکان اشتراک‌گذاری آسان و بی‌سیم عکس‌ها و ویدیوها را با یک دستگاه تلفن همراه متصل می‌کند.
  • بلوتوث امکان اتصال سریع به تلفن هوشمند یا تبلت را برای اشتراک گذاری سریع و خودکار تصویر بین دستگاه ها و همچنین قابلیت های کنترل از راه دور فراهم می کند.
  • فلاش پاپ آپ داخلی، روشنایی بیشتری را برای کار در شرایط کم نور در دوربین Canon M200 فراهم می کند.
  • باتری LP-E12 تقریباً 315 عکس در هر شارژ با تنظیمات معمولی یا 485 عکس در هر شارژ با حالت Eco امکان پذیر می کند.

سایر مشخصات فنی Canon EOS M200 با 15-45 میلی متر

  • حالت فیلم Time-Lapse فیلم‌های کامل 4K متشکل از تصاویر ثبت‌شده متوالی پردازش شده در دوربین را ایجاد می‌کند.
  • پشتیبانی از ویدیوی عمودی امکان ضبط در جهت عمودی را فراهم می کند که برای اشتراک گذاری ویدیوها در رسانه های اجتماعی ایده آل است.
  • حالت اختصاصی Selfie دارای طیف وسیعی از ابزارها مانند صاف کردن پوست، تاری پس‌زمینه و دوربین سلفی قابل تنظیم است که به شما کمک می‌کند سلفی‌های عالی ایجاد کنید.
  • Creative Assist با نمایش نتایج در زمان واقعی، دیدن اثرات تغییر تنظیمات دوربین را آسان می کند. این حالت همچنین به شما این امکان را می دهد تا با منوی ویژه، روشنایی، کنتراست و خلوص رنگ را تنظیم کنید.
  • راهنمای بصری و دستیار عملکرد حالت های مختلف عکسبرداری را برای کمک به تست و درک بهتر قابلیت های دوربین توضیح می دهد و نشان می دهد.
  • حالت بی صدا عملاً صدای شاتر را حذف می کند تا از جذب (ترس) اشیاء جلوگیری کند یا اجازه کار در محیط های حساس به صدا را بدهد.

لنزها EF-M 15-45mm f / 3.5-6.3 IS STM

لنز استاندارد چند منظوره EF-M 15-45mm f/3.5-6.3 IS STM فاصله کانونی 24-72 میلی متر را ارائه می دهد. سه عنصر کروی به کنترل انحرافات رنگی و اعوجاج در سراسر محدوده زوم کمک می کند. تثبیت کننده اپتیکال تصویر برای به حداقل رساندن اثرات لرزش دوربین تا 3.5 توقف برای عکاسی دستی واضح تر، و یک موتور پله ای STM فوکوس خودکار سریع، صاف و تقریباً بی صدا را ارائه می دهد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی کیت دوربین عکاسی بدون آینه کانن Canon EOS M200 with 15-45mm Lens (Black)" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی کیت دوربین عکاسی بدون آینه کانن Canon EOS M200 with 15-45mm Lens (Black)"، کلیک کنید.