برسی کیت دوربین کانن 800 دی به همراه لنز Canon EOS 800D Digital SLR with 18-55 is STM

نقدر و برسی

کیت دوربین کانن 800 دی به همراه لنز Canon EOS 800D Digital SLR with 18-55 is STM

دوربین SLR دیجیتال Canon EOS 800D با 18-55 STM است

آماده باشید تا لحظات فراموش نشدنی زندگی خود را ثبت کنید تا تقریباً هیچ تاخیری بین آنچه در لحظه می بینید و چیزی که با فشار دادن دکمه دوربین ضبط می شود وجود نداشته باشد. با کیفیت تصویر و فوکوس نزدیک به لحظه و خودکار دوربین Canon EOS 800D عکس های خود را تقویت کنید

یک سیستم فوکوس خودکار 45 نقطه ای و منظره یاب اپتیکال به شما این امکان را می دهد که آماده باشید تا لحظات فراموش نشدنی زندگی خود را بدون فاصله بین آنچه در لحظه می بینید و چیزی که هنگام فشار دادن دکمه دوربین می گیرید و وجود نداشته باشید، ثبت کنید. با سیستم Dual Pixel CMOS AF فوکوس سریع و دقیق با قفل های تشخیص فاز برای اطمینان از گرفتن عکس عالی.

سنسور 24.2 مگاپیکسلی ( CMOS (APSج این به شما کمک می کند لحظات خاص زندگی خود را از تعطیلات گرفته تا رویدادهای خانوادگی، با رنگ ها، جزئیات و ویژگی های منحصر به فرد خود از طریق عکس ها و فیلم های زیبا و خاطره انگیز ثبت کنید. با حداکثر ISO 25600، می توانید در نور کم با کمترین احتمال تاری عکس بگیرید. Wi-Fi داخلی، اتصال NFC و بلوتوث به شما این امکان را می دهد که آن لحظات ارزشمند را در وب آپلود کنید و آنها را مستقیماً با دوستان و خانواده خود به اشتراک بگذارید.

دوربین Canon EOS 800D DSLR with 18-55 is چه ویژگی هایی به شما می دهد؟

منظره یاب نوری با سیستم 45 نقطهمتقابل

برای کمک بیشتر به گرفتن عکس‌های عالی، Canon EOS 800D دارای یک منظره یاب نوری است که به شما امکان می‌دهد دقیقاً آنچه را که لنز می‌بیند ببینید. منظره یاب اپتیکال مجهز به سیستم فوکوس خودکار 45 نقطه ای از نوع متقاطع است که به شما اطمینان می دهد که می توانید بدون توجه به حرکت سوژه یا جایی که سوژه در کادر قرار دارد فوکوس کنید. فوکوس خودکار به سرعت قفل می شود و می توانید به راحتی عکس مورد نظر خود را بگیرید. در واقع بدون هیچ تاخیری بین چیزی که می بینید و تصویری که با فشار دادن شاتر دوربین ثبت می شود، می توانید در زمانی که می خواهید عکس مورد نظر خود را ضبط کرده و دریافت کنید.

2دوبل پیکسل CMOS AF به سرعت و دقیق

وقتی از تصویری که می خواهید استفاده می کنید نمای زنده (نمایش زنده) در جعبه صفحه لمسی، به دلیل DOS Pixel CMOS AF Canon EOS 800D این به دستیابی به یکی از سریع ترین سرعت های فوکوس خودکار 0.03 ثانیه در جهان کمک می کند. در عمل، لازم نیست مدت زیادی منتظر بمانید تا دوربین فوکوس کند. این دوربین مجهز به تشخیص فاز است که می تواند به سرعت و با دقت فاصله سوژه از شما و محل فوکوس لنز را مشخص کند. در نتیجه، فوکوس خودکار سریع و دقیق را ارائه می‌کند و روی سوژه شما قفل می‌شود و حتی اگر سوژه در حال حرکت باشد، عکس‌ها و فیلم‌برداری کنید. Dual Pixel CMOS AF این کمک می کند تا مطمئن شوید که تصاویر شما واضح هستند.

(وضعیت اندازه گیری)

  • روشنایی فوکوس:12EV (دمای اتاق، 100ISO)
  • حالت عکاسی:م
  • لنز مورد استفاده:EF-S 18–55mm f/4–5.6 IS STM (در فاصله کانونی 55 میلی متر)
  • عکسبرداری با نمای زندهAF با استفاده از دکمه شاتر
  • روشAF: AF نقطه زنده (با نقطه AF مرکزی)
  • عملکردAF: فوکوس خودکار تک شات

سنسور 24.2 مگاپیکسلی (CMOS (APS-C

دوربین Canon EOS 800D دارای سنسور قدرتمند 24.2 مگاپیکسلی (CMOS (APS-C که می تواند تصاویری با عمق و زیبایی باور نکردنی ثبت کند. با استفاده از وضوح بالا، Canon EOS 800D می تواند تصاویر با کیفیت بالا را در شرایط نوری بیشتر ضبط کند. همچنین می‌تواند عکس‌ها و ویدیوهایی با جزئیات دقیق و رنگ‌های غنی و پویا از عمیق‌ترین قرمزها تا سبز زمردی و آبی و بنفش فوق‌العاده بگیرد. فقط دوربین خود را روشن کنید و مطمئن شوید که نتایج خیره کننده ای دریافت خواهید کرد، چه در وب به اشتراک گذاشته شده باشند و چه در پوسترهای مختلف چاپ شده باشند.

پردازشگر تصویررقم 7

پردازشگر تصویر رقم 7به Canon EOS 800D قدرت ایجاد تصاویر با کیفیت بالا و عملکرد سریع، حتی در نور کم را می دهد. هنگام استفاده از تنظیمات عالی ISOپردازش تصویر به شما کمک می کند تقریباً در هر شرایط نوری نتایج واضح و دقیقی داشته باشید. یک پردازشگر تصویر قدرتمند و جامع DIGIC 7 این کمک می کند تا عکس ها و ویدیوهای شما با کمترین نویز یا دانه بندی آزاردهنده واضح و زنده به نظر برسند.

قابلیت وای فای داخلی

دوربین Canon EOS 800D نیز با قابلیت ایجاد اتصالات وای فای سریع و آسان طراحی شده است. این برنامه می‌تواند با استفاده از برنامه با دوربین‌های دیگر Canon سازگار با Wi-Fi، اطلاعات را مبادله کند اتصال دوربین پوشه های داده را مستقیماً به دستگاه هوشمند دیگری منتقل کنید. همچنین می تواند مستقیماً به دستگاه برود Canon’s Connect Station CS100 همچنین اطلاعات خود را در وب سرویس های مختلف مانند GATEWAY تصویر کانن ،فیس بوک و یوتیوب شارژ کردن و مستقیماً در پرینترهای بی سیم Canon چاپ کنید.

توانایی NFC داخلی

دوربین EOS Rebel T7i با توانایی ها NFC فضای داخلی (ارتباطات میدانی نزدیک)، ساده و با لمس یک نماد NFC بر روی دستگاه دوربین، مستقیماً به دستگاه های سازگار با سیستم عامل قرار دارد اندروید و همچنین ایستگاه اتصال کانن CS100 در حال اتصال است.

قابلیت بلوتوث داخلی

جفت شدن بلوتوث به شما این امکان را می دهد که به سرعت و به راحتی Canon EOS 800D خود را به یک کنترل از راه دور بی سیم برای عکسبرداری از راه دور متصل کنید. BRE1 اتصال همچنین به شما در استفاده از برنامه کمک می کند به صورت رایگان Canon اتصال دوربین دوربین را به دستگاه های هوشمند وصل کنید. این اتصال کم مصرف را می توان طوری تنظیم کرد که در صورت شناسایی دو دستگاه به طور خودکار متصل شود و به حفظ عمر باتری و حفظ اتصال بی سیم کمک کند. همچنین می‌توانید مستقیماً به Wi-Fi متصل شوید تا از تلفن خود به عنوان منظره یاب استفاده کنید و عکس‌ها و ویدیوهایی را که قبلاً گرفته‌اید دانلود و مشاهده کنید.

تیراندازی از راه دور

با نصب برنامه اتصال دوربین کانندوربین Canon EOS 800D می توان آن را از طریق Wi-Fi به تلفن هوشمند یا تبلت خود و یا به یک کنترل از راه دور بی سیم (کنترل از راه دور بی سیم) برای عکسبرداری از راه دور از طریق بلوتوث متصل کرد. BRE1 تماس بگیرید

صفحه نمایش لمسی قابل چرخش (صفحه نمایش لمسی با زاویه متغیر) در دوربین Canon EOS 800D

دوربین Canon EOS 800D از صفحه نمایش و مانیتور لمسی با زاویه باز 3.0 اینچی ClearView LCD II مزایای حساس به لمس که می تواند برای آهنگسازی (کامپوزیت) و عکس های خود را مرور کنید تا کامل شوند. هنگام مشاهده صحنه‌های زنده هنگام عکس‌برداری یا فیلم‌برداری، می‌توانید برای کمک روی صفحه ضربه بزنید Dual Pixel CMOS AF در Canon EOS 800D به سرعت روی این صحنه فوکوس کنید. همچنین می توانید از ژست لمسی دو انگشت برای بزرگنمایی یا تغییر اندازه تصاویر پس از عکاسی استفاده کنید و از طریق این صفحه لمسی می توانید به راحتی و به سرعت به منوی کنترل سریع و تنظیمات دسترسی داشته باشید. برای اینکه صفحه نمایش 1.04 میلیون نقطه ای را روشن، شفاف و آسان با کمترین تابش نور ببینید، مانیتور ال سی دی همراه با پوشش ضد لکه، برای کمک به به حداقل رساندن انعکاس نور ساخته شده است.

دستیار ویژگی (دستیار ویژگی)

دوربین Canon EOS 800D دارای رابط کاربری جدیدی به نام Feature Assistant است. در واقع، عملکردهای ساده و پیشرفته دوربین با گرافیک و توضیحات قابل درک توضیح داده می شوند و به شما این امکان را می دهند تا متوجه شوید که چگونه تنظیمات مختلف دوربین بر روی تصویر تأثیر می گذارد. با استفاده از این ویژگی، خواهید آموخت که چگونه سرعت شاتر می تواند به طور مداوم حرکات سریع را ثبت کند. یا اینکه چگونه دیافراگم می تواند به شما در ایجاد یک پس زمینه صاف هنری کمک کند. بسته به سبک عکاسی خود، می‌توانید با لمس ساده صفحه، بین «دستیار عملکرد»، «حالت عکس‌برداری» یا رابط کاربری سنتی Canon جابه‌جا شوید.

تثبیت کننده فیلم الکترونیکی (خوب(فیلم الکترونیکی IS

فیلم لرزان و لرزان حتی بهترین و واضح ترین صحنه ها را نیز برای تماشای آن دشوار می کند. دوربین Canon EOS 800D با لرزشگیر الکترونیکی تصویر (فیلم الکترونیکی خوب) برای به حداقل رساندن اثر تاری ناشی از لرزش دوربین. فیلم الکترونیکی خوب هنگامی که با لنز کانن استفاده می شود، تثبیت کننده 5 محوری را در سطوح افقی، عمودی و چرخشی اضافه می کند. و نتیجه این قابلیت تهیه فیلم های Full HD روان و روان است تا دوستان و خانواده شما از تماشای آن لذت ببرند.

فیلمHDRو فیلم مدت

تصاویر HDR آنها می توانند صحنه های پویا و متحرکی را ضبط کنند که رنگ های طبیعی و زنده با جزئیات واضح و واضح دارند. حالت فیلم HDR این به شما کمک می کند هم صحنه هایی با وضوح پایین و هم صحنه های غنی و رنگارنگ بگیرید. به عنوان مثال می توانید از غروب خورشید فیلم بگیرید تا در این ویدئو خورشید، آسمان رنگارنگ و منظره سایه دار زیر با رنگ ها و جزئیاتشان در کادر تصویر ثبت شوند.

حتی برای کارهای خلاقانه تر، حالت فیلم تایم لپس نوردهی طولانی را در ویدیوهای کوتاهتر ارائه می دهد (حداقل سرعت شاتر قابل تنظیم 1/25). در این حالت می توانید ببینید که چگونه سرعت عبور افراد از یک تقاطع در زمان اوج ترافیک یا نحوه حرکت ماه در آسمان متفاوت است.

فیلترهای خلاقانه برای تصاویر و ویدیوهای ساده

دوربین دیجیتال کانن EOS 800D دارای تعدادی فیلتر خلاق مختلف است که به عنوان تنظیمات از پیش تعیین شده در دسترس هستند که می توان آنها را قبل از عکاسی پیش نمایش کرد. جلوه هایی برای تصاویر ثابت گنجانده شده است هنر پررنگ ، آب طراحی و چشم ماهی است در حالی که جلوه های ویدئویی شامل رویا در، فیلم ها قدیمی و حافظه f با استفاده از این فیلترها می توانید حال و هوای یک منظره را تغییر داده یا بهبود دهید و با استفاده از فیلترهای خلاقانه این دوربین می توانید از عکس های خود لذت بیشتری ببرید.

عکسبرداری پیاپی با سرعت بالا تا 6.0 فریم در ثانیه

برای کمک به گرفتن چندین عکس از یک سوژه با سرعت بالا و اطمینان از ثبت لحظه، Canon EOS 800D قادر است تا 6.0 فریم در ثانیه عکسبرداری کند. چه در حال گرفتن عکس یک بچه گربه در حال غلتیدن روی یک اسباب بازی یا دوستانتان در حال اسکی کردن در یک سفر زمستانی باشید. دوربین Canon EOS 800D می تواند روی سوژه قفل بماند و در تمام مدت عکس بگیرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی کیت دوربین کانن 800 دی به همراه لنز Canon EOS 800D Digital SLR with 18-55 is STM" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی کیت دوربین کانن 800 دی به همراه لنز Canon EOS 800D Digital SLR with 18-55 is STM"، کلیک کنید.