برسی کیت 2 لنز دوربین عکاسی سونی Sony Alpha A6100 + 16-50 + 55-210 OSS

نقدر و برسی

کیت 2 لنز دوربین عکاسی سونی Sony Alpha A6100 + 16-50 + 55-210 OSS

کیت لنز دوربین سونی Alpha A6100 + 16-50 + 55-210 OSS

Sony 2Lens A6100 با ارائه طیف متنوعی از ویژگی‌های خاص در طراحی فشرده، یک دوربین بدون آینه با فرمت APS-C است که برای برنامه‌های عکاسی و فیلم‌برداری ایده‌آل است.

وجود سنسورCMOS 24.2 مگاپیکسل و پردازنده BIONZ X امکان ضبط تصاویر با وضوح بالا، دامنه حساسیت گسترده و نویز کم را دارد. ترکیب سنسور و پردازنده همچنین قابلیت ضبط فیلم های UHD 4K به همراه عکاسی سریع و پیوسته تا 11 فریم در ثانیه را برای کار با سوژه های متحرک فراهم می کند. علاوه بر این، برای بهره مندی از عکاسی با سرعت بالا، عملکرد فوکوس خودکار چشم در زمان واقعی و عملکرد ردیابی سوژه به شما کمک می کند تا فوکوس دقیقی بر روی انواع مختلف سوژه ها داشته باشید.

هنر دیجیتال | فروش لنز دوربین فروش تجهیزات ضبط و فروش لامپ حلقه


ویژگی های دوربین Sony Alpha A6100 + 16-50 + 55-210 OSS

دوربین بدون آینه سونی A6100 با تکمیل قابلیت‌های تصویربرداری، یک منظره یاب الکترونیکی OLED با 1.44 متر نقطه برای مشاهده واضح تصاویر در سطح چشم دارد. همچنین دارای یک صفحه نمایش لمسی 3.0 اینچی با وضوح 921.6k نقطه است و دارای طراحی کج 180 درجه است که برای کارهای بالا، پایین و زاویه جلو عالی است. همچنین دارای وای فای و بلوتوث قابلیت داخلی برای اشتراک گذاری تصویر بی سیم و همچنین کنترل دوربین از راه دور از یک دستگاه تلفن همراه متصل.

سنسور CMOS 24.2MP Exmor

سنسور Exmor 24.2 مگاپیکسلی بهبود یافته است CMOSبا فرمت APS-C، کیفیت تصویر صاف و دقیق را با حداقل نویز و محدوده حساسیت بالای ISO 100-32000 دریافت می کند که می تواند برای کار در شرایط کم نور تا ISO 51200 افزایش یابد.

این سنسور از طراحی منحصربه‌فردی استفاده می‌کند که یکی از نقاط قوت دوربین بدون آینه سونی A6100 است و سنسور از کابل‌های مسی ظریف، پردازش مدار پیشرفته و LSI جلویی پیشرفته برای بهبود قابلیت‌های جمع‌آوری نور، کاهش نویز ساخته شده است. و افزایش سرعت خواندن برای استفاده از ضبط ویدئو. همچنین ترکیب این سنسور و پردازنده BIONZ X از بالاترین سرعت عکاسی پیاپی 11 فریم در ثانیه با AF و AE بهره می برد و امکان خروجی فایل خام 14 بیتی را برای مقیاس تونال و رنگی فراهم می کند.

فیلمبرداری UHD 4K با فرمت XAVC S

ضبط فیلم UHD 4K به صورت داخلی با چندین نرخ فریم مختلف تا 30 فریم در ثانیه امکان پذیر است و بر اساس منطقه ضبط Super35 میلی متر و وضوح موثر 6K، جزئیات بیشتری را از طریق زوم و بازخوانی کامل پیکسل ارائه می دهد. لازم به ذکر است که ترکیب پیکسلی برای کیفیت بالاتر تصویر با کاهش موآر و جلوه های بصری نامطلوب است.

ضبط Full HD 1080p تا 120 فریم در ثانیه نیز پشتیبانی می‌شود، هر دو رزولوشن با استفاده از فرمت 100 مگابیت بر ثانیه XAVC S، در بسته MP4 با نمونه‌برداری 0:2:4 موجود است. دوربین سونی A6100 گزینه ایده آلی برای عکاسی است. ضبط 120 فریم بر ثانیه با سرعت بالا همچنین ضبط ویدیویی 4 برابر و 5 برابر کندتر را با نرخ فریم تنظیم شده روی 30p یا 24p امکان پذیر می کند.

علاوه بر ضبط داخلی با کیفیت بالا، خروجی HDMI فشرده نشده همچنین امکان استفاده از یک ضبط کننده خارجی اضافی را برای ضبط 4K خالص با یک نمونه گیر 2:2:4 فراهم می کند. فیلمبرداری 4K همچنین قابلیت ایجاد تصاویر ثابت 8 مگاپیکسلی از یک ویدیو را در حین پخش و ذخیره آن به عنوان یک فایل جداگانه دارد.

تمرکز کنید 4 بعدی در دوربین بدون آینه سونی A6100

سیستم قدرتمند FOCUS 4D تقریباً کل منطقه حسگر را پوشش می دهد و شامل 425 نقطه تشخیص فاز روی تراشه و 425 منطقه تشخیص کنتراست برای فوکوس دقیق تنها در 0.02 ثانیه است. تراکم نقاط فوکوس این سیستم AF ترکیبی از فناوری AF Tracking AF با چگالی بالا استفاده می کند که برای ردیابی سوژه های متحرک در شرایط نوری مختلف مناسب است.

فوکوس خودکار چشمی بی‌درنگ می‌تواند برای فوکوس کردن روی چشم‌های سوژه‌های شناسایی‌شده برای عکس‌های پرتره (اعم از افراد و حیوانات) استفاده شود و در هر دو حالت AF-S و AF-C در دسترس است. استفاده از نقاط تشخیص فاز در دوربین حرفه‌ای سونی A6100 همچنین امکان استفاده از لنزهای A-mount را از طریق آداپتورهای پایه لنز LA-EA3 یا LA-EA1 سازگار با فوکوس خودکار کاملاً سازگار (که باید جداگانه خریداری شوند) می‌دهد.

سیستم فوکوس 4 بعدی راحت همچنین انواع مختلفی از عملکردهای فوکوس تنظیم شده را ارائه می دهد، از جمله فوکوس خودکار قفل شده، که فوکوس را بر روی سوژه های متحرک حفظ می کند در حالی که از یک قاب قابل تنظیم روی سوژه متحرک مورد نظر استفاده می کند، و Expand Flexible Spot از نقاط فوکوس مجاور برای حفظ فوکوس استفاده می کند. تمرکز بر روی اجسام متحرک حتی زمانی که تمرکز روی نقطه انتخاب شده اولیه از بین رفته باشد. همچنین می‌توان از فوکوس خودکار همراه با عملکرد Focus Magnifier برای فوکوس دقیق‌تر برای ثبت جزئیات سوژه در هر دقیقه استفاده کرد.

علاوه بر فوکوس خودکار، دوربین سونی A6100 از عملکرد Peaking MF نیز برای استفاده از کنترل کنتراست دستی از طریق لبه های تیز کنتراست برجسته برای دستیابی به فوکوس واضح استفاده می کند.

طراحی بدنه و وای فای دوربین دیجیتال بدون آینه سونی A6100 داخلی

منظره یاب الکترونیکی 1.44 متری SVGA Tru-Finder OLED ابزاری با وضوح بالا برای کنترل زاویه سطح چشم در دوربین سونی A6100 فراهم می کند.

  • صفحه نمایش لمسی LCD 3.0 اینچی 921.6k-dot را می توان 180 درجه به بالا یا 74 درجه به سمت پایین کج کرد تا در زوایای بالا و پایین کار کند. صفحه نمایش همچنین دارای فناوری White Magic با ساختار پیکسل RGBW برای افزایش نور مورد استفاده برای حفظ عملکرد در شرایط نور روز است. .
  • طراحی صفحه لمسی از کنترل فوکوس لمسی برای انتخاب نقطه فوکوس فوری و همچنین عملکرد صفحه لمسی برای انتخاب راحت و بصری نقطه فوکوس روی صفحه هنگام استفاده از منظره یاب استفاده می کند.

  • پورت های میکروفون 3.5 میلی متری یکپارچه کنترل بیشتری بر روی صدا در حین ضبط ویدیو فراهم می کند.
  • باتری لیتیوم یون قابل شارژ NP-FW50 در هنگام کار با صفحه نمایش LCD از حدود 420 عکس با یک بار شارژ پشتیبانی می کند.
  • علاوه بر باتری دوربین A6100 می توان از طریق اتصال USB همچنین باتری کامپیوتر یا موبایل را شارژ می کند. از این اتصال می توان برای شارژ باتری نیز استفاده کرد.
  • Wi-Fi داخلی به A6100 این امکان را می دهد که فوراً تصاویر را برای اشتراک گذاری مستقیم در شبکه های اجتماعی از طریق ایمیل و سایت های ذخیره سازی ابری در اختیار دستگاه های تلفن همراه قرار دهد. این مدل همچنین از NFC (ارتباطات میدان نزدیک) پشتیبانی می کند تا امکان اتصال تک لمسی بین دوربین و دستگاه های تلفن همراه سازگار را فراهم کند. بدون نیاز به مونتاژ پیچیده پس از اتصال، دستگاه تلفن همراه می تواند یک تصویر زنده را روی صفحه نمایش خود نمایش دهد و شاتر دوربین را از راه دور کنترل کند.
  • اتصال بلوتوث دسترسی به داده های مکان را فراهم می کند.

لنزهای 16-50 میلی متری

یک لنز Sony E PZ 16-50mm f/3.5-5.6 OSS به همراه دوربین ارائه شده است که فاصله کانونی معادل 24-75 میلی متر دارد. این زوم تله فوتو جمع و جور همچنین دارای کنترل قدرت زوم همراه با لرزشگیر اپتیکال SteadyShot برای به حداقل رساندن لرزش دوربین است.

لنز Sony E 55-210mm f/4.5-6.3 OSS که دارای فاصله کانونی معادل 82.5-315mm است. این زوم تله فوتو جمع و جور و سبک وزن همچنین دارای تثبیت کننده تصویر اپتیکال SteadyShot برای به حداقل رساندن لرزش دوربین است.

  • سنسورCMOS Exmor CMOS 24.2 مگاپیکسل APS-C
  • پردازشگر تصویر BIONZ X
  • ویدئو UHD 4K30p و Full HD 120p
  • SVGA Tru-Finder OLED EVF 1.44m-dot

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی کیت 2 لنز دوربین عکاسی سونی Sony Alpha A6100 + 16-50 + 55-210 OSS" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی کیت 2 لنز دوربین عکاسی سونی Sony Alpha A6100 + 16-50 + 55-210 OSS"، کلیک کنید.