برپایی نمایشگاه بین‌المللی تجارت خدمات و صنایع خدماتی در پکن

برپایی نمایشگاه بین‌المللی تجارت خدمات و صنایع خدماتی در پکن

محمدرضا کریم زاده مدیرکل دفتر صادرات محصولات دانش بنیان و خدمات فنی و مهندسی سازمان توسعه تجارت ایران، گفت: نمایشگاه بین‌المللی تجارت خدمات و صنایع خدماتی ۲۲ تا ۲۶ شهریور ماه ۱۴۰۳ در شهر پکن برگزار می‌شود.

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری ویکی سلامت، مدیرکل دفتر صادرات محصولات دانش بنیان و خدمات فنی و مهندسی سازمان توسعه تجارت ایران درباره برگزاری نمایشگاه بین‌المللی تجارت خدمات و صنایع خدماتی پکن اظهار کرد: این نمایشگاه در ۴ بخش و در ۲ مرکز همایش ملی چین و پارک شوگانگ از ۲۲ لغایت ۲۶شهریور ماه در پکن چین برگزار می‌شود. وی تصریح کرد: در این نمایشگاه شرکت‌های حوزه‌های خدمات فناوری اطلاعات و ارتباطات، خدمات مالی، خدمات آموزشی، خدمات فرهنگی وخدمات ورزشی، خدمات درمانی، زنجیره تامین و خدمات تجاری، مشاوره مهندسی و خدمات ساختمانی، گردشگری، گردشگری سلامت و خدمات زیست محیطی و سایر حوزه‌های مرتبط با تجارت خدمات حضور خواهند داشت.
حضور بیش از ۵۰ کشور در رویدادمدیرکل دفتر صادرات محصولات دانش بنیان و خدمات فنی و مهندسی سازمان توسعه تجارت ایران، تاکید کرد: در نمایشگاه ۲۰۲۴ CIFTIS قرار است شرکت‌کنندگانی از ۵۰ کشور و شرکت بین‌المللی از جمله آلمان. ایتالیا، اسپانیا، فرانسه، ایرلند، ژاپن، استرالیا؛ و مکزیک و سازمان‌های بین‌المللی سازمان جهانی مالکیت فکری (WIPO) و انجمن مرکز تجارت جهانی (WTCA) حضور داشته باشند و آخرین دستاورد‌های خود را در معرض دید علاقمندان قرار دهند. حضور ۵ هزار شرکت مانند علی بابا و هوآوی و … کریم زاده با بیان اینکه شرکت‌های مطرح دنیا از جمله فیلیپس. آمازون. جنرال الکتریک همچنین شرکت‌های پیشرو چینی مانند علی بابا. تنسنت. هوآوی و سازمان‌های دولتی. آژانس‌های ترویج تجارت استانی و شهری چین در این نمایشگاه شرکت خواهند داشت، وی تصریح کرد: نمایشگاه بین‌المللی تجارت خدمات چین (CIFTIS) یکی از ۳ پلتفرم بزرگ نمایشگاهی دولت چین در راستای توسعه جهانی این کشور است. وی افزود: این رویداد نخستین و بزرگ‌ترین نمایشگاه تجارت خدمات و صنایع خدماتی و همچنین تنها پلتفرم تجاری جامع خدمات در جهان است که تمامی نه شاخه اصلی خدمات یعنی خدمات فناوری اطلاعات و ارتباطات، مالی،   آموزشی، ورزشی، درمانی، فرهنگی و گردشگری زنجیره تأمین و تجاری مشاوره مهندسی، فنی و مهندسی ساختمان و خدمات زیست محیطی، شرکت‌های دانش بنیان و سایر خدمات را دربر می‌گیرد. مدیرکل دفتر صادرات محصولات دانش بنیان و خدمات فنی و مهندسی سازمان توسعه تجارت ایران، با اشاره به اینکه در این پاویون شرکت‌هایی می‌توانند حضور داشته باشند که دو شرط احراز را داشته باشند، افزود: این شرکت‌ها باید از سوی دولت آن کشور برای حضور در پاویون معرفی شده و توان انجام مگاپروژه‌ها و تعاملات B۲G , G۲G را داشته باشند. گفتنی است به علت اهمیت ویژه این رویداد مسئولیت برگزاری آن مستقیم برعهده نخست وزیر چین بوده و بیش از ۴۰ وزارتخانه و کمیسیون داخلی عضو کمیته برگزاری هستند و نمایشگاه توسط رئیس جمهور چین افتتاح می‌شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برپایی نمایشگاه بین‌المللی تجارت خدمات و صنایع خدماتی در پکن" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برپایی نمایشگاه بین‌المللی تجارت خدمات و صنایع خدماتی در پکن"، کلیک کنید.