بهترین کرم پودر برای تایپ پوستی چرب با پوشانندگی بالا

کرم پودر جزء جدا نشدنی و مهم لوازم آرایش خانم‌ ها است که نقش مهمی در کاور کردن پوست صورت و پوشاندن عیوبی مانند لک و جای جوش دارد. در حال حاضر برندهای مطرح زیادی از جمله نارس لانکوم استی لادر شیگلم و … در بازار موجودند که تنها با مقایسه این محصولات باهم میتوان بهترین کرم پودر فول کاور برای تایپ چرب را انتخاب کرد. (درهمین راستا میتوانید مطلب کرم پودر لانکوم بهتره یا نارس؟ را مطالعه نمایید.)

بهترین کرم پودر برای تایپ پوستی چرب با پوشانندگی بالا

موضوع مهمی که باید همه افراد در نظر داشته باشند این است که هنگام خرید تایپ و تناژ پوست خود را در نظر بگیرید تا مشکلات پوستی ایجاد نشود. در صورتی که پوست شما چرب است نیاز است تا برای جلوگیری از جوش زدن یا برق افتادن یک کرم پودر مناسب را انتخاب کنید. از جمله بهترین کرم پودرهای صورت برای تایپ پوستی چرب با کاور و پوشانندگی بالا میتوان به مدل های زیر اشاره کرد:

  • کرم پودر آنتی آکنه آموتیا
  • کرم پودر ابسولوت
  • کرم پودر سامر خوزامی
  • کرم پودر مات شیگلم
  • کرم پودر فور اور 52 Photo Matte

معرفی 5 مورد از بهترین کرم پودرهای ایرانی و خارجی برای پوست چرب با پوشانندگی بالا

در ادامه 5 مورد از بهترین انواع کرم پودر را که شما می‌ توانید از آن برای پوست چرب خود استفاده کنید معرفی می‌ کنیم: 

1.    کرم پودر آنتی آکنه آموتیا

  • حجم: 30 میلی لیتر
  • حاوی: ویتامین E نیاسینامید
  • مناسب برای: پوست های چرب و مستعد آکنه
  • کشور مبدا برند: ایران

این محصول یکی از بهترین کرم پودرهای ایرانی مناسب تایپ چرب است که میزان کاور بالایی دارد سبب کنترل ترشح چربی شده و خاصیت ضد جوش دارد. این محصول دارای ویتامین E و نیاسینامید است که همین موضوع از پیری زودرس پوست جلوگیری می‌ کند. علاوه بر این سبب کنترل ترشح چربی پوست شده و به دلیل داشتن خاصیت ضد جوش شما می‌ توانید از آن برای پوست چرب خود استفاده نمایید. در صورتی که به دنبال یک کرم پودر ایرانی هستید که حاوی آنتی اکسیدان‌ های قوی بوده و پوشش مخملی نیز داشته باشد این محصول یک انتخاب خوب برای شما است.

2.    کرم پودر ابسولوت

  • حجم: 35 میلی لیتر
  • مناسب برای: انواع پوست مخصوصا پوست های نرمال و چرب
  • کشور مبدا برند: رومانی

این محصول نیز یکی دیگر از کرم پودرهای فول کاور خارجی سازگار با پوست‌ های چرب است که شما میتوانید از آن استفاده کنید. ساخت کشور رومانی بوده و به دلیل نداشتن چربی برای افرادی که پوستی چرب دارند مناسب است. همچنین روی پوست شما چسبندگی و حس سنگینی به وجود نمی‌ آورد و شما می‌ توانید با خیال راحت از آن استفاده کنید. از برخی مزایای این کرم پودر می‌ توانیم به پوشانندگی بالا مقاومت در برابر تعریق و چربی و فاقد تست حیوانی اشاره کنیم.

3.    کرم پودر سامر خوزامی

  • حجم: 30 میلی لیتر
  • مناسب برای: پوست های مختلط تا چرب
  • کشور مبدا برند: لبنان
  • ترکیبات: فاقد پارابن

دیگر کرمپودر فول کاور تایپ چرب حاضر در لیست بهترین ها متعلق به برند لبنانی samerkhouzami بوده که در انواع رنگ‌ ها برای همه تناژ های پوستی تولید شده است. در صورتی که تمایل به خرید یک کرم پودر خارجی با بافت سبک ماندگاری بالا جلوه مات و پوشانندگی بالا هستید ما به شما خرید این محصول را پیشنهاد می‌ کنیم زیرا از چرب و براق شدن پوست صورت شما جلوگیری کرده و در مقابل تعریق و رطوبت نیز مقاومت زیادی دارد. همچنین فاقد پارابن بوده که آسیب‌ های جدی به پوست شما وارد نمی‌ کند.

4.    کرم پودر مات شیگلم

  • حجم: 30 میلی لیتر
  • مناسب برای: پوست مختلط و چرب
  • کشور مبدا برند: چین

این کرم پودر نیز یکی دیگر از بهترین محصولات موجود در بازار است که برای پوست مختلط و چرب مورد استفاده قرار می‌ گیرد. از برخی خصوصیات آن می‌ توان به بافت سبک ماندگاری بالا و ایجاد ظاهری نیمه مات و طبیعی روی پوست اشاره کرد. این محصول فاقد عطر بوده و دارای ترکیباتی است که میزان چربی پوست را کنترل می‌ کند این موضوع سبب جلوگیری از جوش زدن یا براق شدن پوست می شود. جالب است بدانید این کرم پودر دارای خواص فیزیکی تیتانیوم دی اکساید است که از پوست در مقابل اشعه مضر خورشید و التهاب و قرمزی محافظت می‌ کند.

5.    کرم پودر فور اور 52 Photo Matte

  • حجم: 30 میلی لیتر
  • تایپ پوستی: پوست های چرب
  • کشور مبدا برند: چین

آخرین محصول از بهترین کرم پودرهای خارجی که برای پوست چرب می‌ توانیم معرفی کنیم متعلق به برند فور اور.52 است. این محصول دارای ماندگاری ۲۴ ساعته و کاور فول است که جلوه‌ ای مخملی و مات روی پوست ایجاد می‌ کند. این محصول ساخت کشور چین بوده و به دلیل بافت سبک و نداشتن چربی اضافه می‌ تواند برای افرادی که دارای پوست چرب هستند مناسب باشد. شما برای داشتن یک میکاپ بی‌ نظیر روزانه بدون مسدود کردن منافذ پوستی می‌ توانید این کرم پودر را به کار ببرید.

چرا تایپ های چرب حتما باید از کرم پودر مخصوص خود استفاده کنند؟

این دسته از افراد میزان چربی پوستشان از حد طبیعی بیشتر است و این موضوع می‌ تواند برای آن ها یک مشکل بزرگ به حساب بیاید. به همین دلیل در هنگام خرید کرم پودر باید توجه کرده و محصولی را خریداری کنند که فاقد چربی باشد یا میزان چربی آن کمترین حد ممکن باشد. این نوع کرم پودر‌ها باعث جذب چربی اضافی پوست شده و می‌ تواند برای افراد پوستی مات و صاف را به ارمغان بیاورد. معمولاً کرم پودرهای مناسب برای پوست چرب از برق افتادن پوست و لک و جوش‌ های پوستی جلوگیری کرده و پوستی یک رنگ و جذاب را ایجاد می‌ کنند.

سخن پایانی

اگر پوست شما چرب است و می‌ خواهید کرم پودر به خوبی روی پوست شما بنشیند بدون اینکه ظاهری غیر طبیعی پیدا کند بهتر است در ابتدا در مورد کرم پودرها تحقیق کرده و محصولی را انتخاب کنید که برای پوست چرب تولید شده است. علاوه بر این قبل از استفاده و خرید مطمئن شوید که ترکیبات آن برای پوست شما سازگار است تا با خیال راحت از آن استفاده کنید. این محصولات دارای تنوع بالایی هستند که شما می‌ توانید با اطمینان بر اساس انتظارات نوع پوست و بودجه خود آن ها را انتخاب کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بهترین کرم پودر برای تایپ پوستی چرب با پوشانندگی بالا" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی, کسب و کار ایرانی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بهترین کرم پودر برای تایپ پوستی چرب با پوشانندگی بالا"، کلیک کنید.