توزیع بیش از 7373 تن کالای اساسی در کرمانشاه از ابتدای سال – خبرگزاری ویکی سلامت | اخبار ایران و جهان

توزیع بیش از 7373 تن کالای اساسی در کرمانشاه از ابتدای سال - خبرگزاری ویکی سلامت | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار ویکی سلامت، علی ملکشاهی بعد از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تامین و توزیع کالاهای اساسی از وظایف اصلی شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران و به طبع آن ادارات کل غله و خدمات بازرگانی استان ها است.

وی افزود: در این راستا از ابتدای سال 1402 تا پایان بهمن بیش از 7 هزار و 373 تن انواع کالاهای اساسی شامل 962 تن برنج پاکستانی، 60 تن برنج تایلندی رده «ب»، 500 تن برنج تایلندی هومالی، 3 هزار و 440 تن برنج 1121 هندی و 2 هزار و 411 تن شکر سفید با تصمجله ویکی سلامتاد تنظیم بازار استان به منظور کنترل قیمت ها و خدمت رسانی هر چه بیشتر به مردم شریف هم استانی توزیع شده است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه با اشاره به برنامه دولت در خصوص تنظیم بازار شب عید کالاهای اساسی در استان کرمانشاه و نظارت شدید بر این بازار از توزیع بیش از 451 تن برنج 1121 هندی و 580 تن شکر سفید در قالب طرح های ایام پایانی سال و طرح ضیافت ماه مبارک رمضان خبر داد و خاطرنشان کرد: این کالاهای اساسی از طریق فروشگاه های زنجیره ای، تعاونی های مصرف کارکنان و سایر فروشگاه های معتبر و بزرگ سراسر استان به دست مصرف کنندگان واقعی خواهد رسید.

ملکشاهی از وجود ذخایر مناسب برنج و شکر در انبارهای کالاهای اساسی غله و خدمات بازرگانی استان خبر داد و تصریح کرد: تمام اقلام کالاهای اساسی با نرخ مصوب دولتی در سطح استان توزیع خواهد شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "توزیع بیش از 7373 تن کالای اساسی در کرمانشاه از ابتدای سال – خبرگزاری ویکی سلامت | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "توزیع بیش از 7373 تن کالای اساسی در کرمانشاه از ابتدای سال – خبرگزاری ویکی سلامت | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.