تولید بیش از ۸۵۰۰ تن سبزیجات برگی از مزارع استان قزوین – خبرگزاری ویکی سلامت | اخبار ایران و جهان

تولید بیش از ۸۵۰۰ تن سبزیجات برگی از مزارع استان قزوین - خبرگزاری ویکی سلامت | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری ویکی سلامت حسن جلیلوند اظهار کرد: پیش بینی می شود در سال زراعی جاری بیش از هشت هزار و ۵۰۰ تن سبزیجات برگی از مزارع استان قزوین برداشت شود.

وی با بیان اینکه امسال ۲۵۰ هکتار از مزارع استان زیر کشت سبزیجات برگی رفته است، تاکید کرد: در راستای حمایت از تولید در تلاش هستیم تا سطح بیشتری از مزارع استان زیر کشت این محصول قرار گیرد.

جلیلوند یادآور شد: رعایت الگوی کشت و تولید محصولات سالم، همواره در اولویت سازمان جهاد کشاورزی بوده است و سازمان خود را متعهد به اجرای طرح تولید محصولات کشاورزی در راستای الگوی کشت میداند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تولید بیش از ۸۵۰۰ تن سبزیجات برگی از مزارع استان قزوین – خبرگزاری ویکی سلامت | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تولید بیش از ۸۵۰۰ تن سبزیجات برگی از مزارع استان قزوین – خبرگزاری ویکی سلامت | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.