جاده چالوس تا بعدازظهر مسدود است

جاده چالوس تا بعدازظهر مسدود است

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا، از انجام عملیات عمرانی در جاده چالوس و مسدود بودن این جاده تا بعدازظهر امروز خبر داد.

سرهنگ احمد شیرانی در گفت‌وگو با ویکی سلامت، با اشاره به محدودیت تردد در جاده چالوس گفت: از ۳۱ خرداد ماه روزهای یکشنبه هر هفته، جاده چالوس به علت عملیات عمرانی مسدود می‌شد؛ امروز ۱۷ تیرماه، آخرین روز اجرای این عملیات است بنابراین  امروز یکشنبه، از ساعت ۸ تا ۱۷  این جاده به دلیل اجرای عملیات کارگاه جاده‌ای مسدود می شود.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا ادامه داد: محدوده این عملیات عمرانی در محدوده تونل سه قلو و سیاه بیشه در جاده چالوس  است و رانندگان می توانند از محور های جایگزین فیروزکوه و هراز استفاده کنند.

وی با اشاره به وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور افزود: در محور قدیم تهران ـ بومهن و بالعکس محدوده جاجرود و در آزادراه کرج ـ قزوین محدوده‌های مهرویلا و کردان ترافیک نیمه سنگین است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا ادامه داد: ترافیک سنگین در آزادراه قزوین ـ کرج و کرج – تهران حدفاصل پایانه شهیدکلانتری تا پل کلاک نیز نیمه سنگین است. همچنین در برخی از مقاطع از محور شهریار ـ تهران ترافیک پرحجم است.

شیرانی گفت: رانندگان و مسافران می‌توانند برای اطلاع از آخرین وضعیت ترافیکی و جوی با شماره‌های ۱۲۰ و ۸۸۲۵۵۵۵۵ تماس بگیرند تا با اطلاع از شرایط حاکم بر جاده‌ها، بهترین زمان و مسیر را برای رسیدن به مقصد انتخاب کنند. 

پایان خبر ویکی سلامت

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "جاده چالوس تا بعدازظهر مسدود است" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "جاده چالوس تا بعدازظهر مسدود است"، کلیک کنید.