جراحی چشم قهرمانی جهان/ خطر رفع شد

جراحی چشم قهرمانی جهان/ خطر رفع شد

به گزارش خبرگزاری ویکی سلامت؛ فدراسیون کشتی خبر داد، علیرضا عبدولی دارنده 2 مدال طلای جوانان جهان در کشتی فرنگی، روز گذشته از روی پهلوان منشی و برای میانجیگری در یک مشاجره خانوادگی ورود کرد که متأسفانه چشمش بر اثر برخورد یک جسم خارجی آسیب جدی دید.

فدراسیون کشتی بلافاصله پیگیر وضعیت عبدولی شد و پس اینکه وی توسط برادش سعید عبدولی قهرمان جهان و دارنده مدال برنز المپیک شبانه به تهران انتقال داده شد، اقدامات لازم را برای عمل جراحی این کشتی گیر آینده دار در بیمارستان فوق تخصصی چشم پزشکی نور بعمل آورد و علیرضا عبدولی صبح امروز به صورت وی آی پی و توسط بهترین متخصصان چشم مورد عمل جراحی قرار گرفت، که این عمل موفقیت آمیز بود و خطر رفع شد.

253 258

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "جراحی چشم قهرمانی جهان/ خطر رفع شد" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "جراحی چشم قهرمانی جهان/ خطر رفع شد"، کلیک کنید.