جزییات مراسم خاکسپاری حاتم مشمولی کتاب باز

جزییات مراسم خاکسپاری حاتم مشمولی کتاب باز

به گزارش خبرگزاری ویکی سلامت، پویا پورمعانی مدیرعامل نگاه سینماگران پویا اظهار کرد: با پیگیری مستمر از سازمان سینمایی، مراسم تشییع و خاکسپاری مرحوم حاتم مشمولی بازیگر سینما و تلویزیون ساعت ۹:۳۰ فردا پنج‌شنبه هشتم شهریور در قطعه هنرمندان قبرستان بی‌بی سکینه کرج برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، حاتم مشمولی معروف به «عمو حاتم کتاب‌باز» و بازیگر سینما و تلویزیون، که از چندی پیش به بیماری کلیوی مبتلا شده بود، شامگاه یکشنبه -۴ شهریور- در منزل خود در تهران درگذشت.

مرحوم حاتم مشمولی سابقه ایفای نقش در آثاری همچون «جنگ جهانی سوم» به کارگردانی هومن سیدی، «حرفه‌ای» و سریال «پوست شیر» به کارگردانی جمشید محمودی را در کارنامه هنری خود دارد.

۲۴۵۲۴۵

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "جزییات مراسم خاکسپاری حاتم مشمولی کتاب باز" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "جزییات مراسم خاکسپاری حاتم مشمولی کتاب باز"، کلیک کنید.