جستجو برای یافتن جسد جوان غرق شده رامشیری ادامه دارد – خبرگزاری ویکی سلامت | اخبار ایران و جهان

جستجو برای یافتن جسد جوان غرق شده رامشیری ادامه دارد - خبرگزاری ویکی سلامت | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار ویکی سلامت، مهرداد ابوالفارسی عصر امروز پنجشنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: با اعلام غرق شدن جوان ۲۱ ساله رامشیری در رودخانه جراحی، چهار تیم عملیاتی از رامهرمز و یک تیم پاراموتور از بهبهان در حال جست و جو برای پیدا کردن جوان غرق شده هستند.

وی افزود: چهار تیم عملیاتی از شهرستان رامهرمز و یک تیم پاراموتور از شهرستان بهبهان سه روز متوالی است که در حال جست و جو در اطراف رودخانه جراحی هستند و تاکنون اثری از فرد غرق شده پیدا نشده است.

رئیس جمعیت هلال احمر رامهرمز ادامه داد: با رعایت اصول ایمنی و خود مراقبتی و پرهیز از شنا در مناطق بدون ایمنی می‌توان جلوی حوادث ناگوار را گرفت.

وی بیان کرد: جست وجوها از سوی جمعیت هلال احمر تا پیدا شدن پیکر این جوان همچنان ادامه دارد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "جستجو برای یافتن جسد جوان غرق شده رامشیری ادامه دارد – خبرگزاری ویکی سلامت | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "جستجو برای یافتن جسد جوان غرق شده رامشیری ادامه دارد – خبرگزاری ویکی سلامت | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.