حضور در انتخابات دشمنان را ناامید می کند – خبرگزاری ویکی سلامت | اخبار ایران و جهان

حضور در انتخابات دشمنان را ناامید می کند - خبرگزاری ویکی سلامت | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار ویکی سلامت، عباس پوریانی پیش ازظهر جمعه در حاشیه بازدید از رأی‌گیری مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در مسجد شکوهی ساری اظهار کرد: انتخابات ریاست جمهوری از اهمیت و حساسیت بسیار بالایی برخوردار است و با توجه به اختیارات رئیس جمهور، در ابعاد مختلف سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی کشور، تأثیرگذار خواهد بود.

پوریانی با بیان اینکه حضور مردم در انتخابات در سرنوشت و آینده کشور بسیار مؤثر است، تاکید کرد: قطعاً حضور پرشور مردم در انتخابات دشمنان نظام و انقلاب را در نیل به اهداف شوم خود ناکام خواهد کرد.

گفتنی است رئیس کل دادگستری مازندران و هیأت همراه در ادامه از چند شعبه اخذ رأی در استان بازدید کردند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "حضور در انتخابات دشمنان را ناامید می کند – خبرگزاری ویکی سلامت | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "حضور در انتخابات دشمنان را ناامید می کند – خبرگزاری ویکی سلامت | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.