داوری: دو مربی ایرانی دیگر برای تیم ملی در نظر گرفتیم/ تا آخر جولای باید به جمع بندی برسیم

داوری: دو مربی ایرانی دیگر برای تیم ملی در نظر گرفتیم تا آخر جولای باید به جمع بندی برسیم

رئیس فدراسیون بسکتبال از گزینه شدن دو مربی ایرانی دیگر برای تیم ملی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری ویکی سلامت، جواد داوری، رئیس فدراسیون بسکتبال در نورد بزگزاری کاله کاپ اظهار کرد: اولین دوره است که به صورت بین المللی برگزار می‌شود و با توجه به محدودیت‌ها توانستیم دو تیم خارجی ترکیه و روسیه را دعوت کنیم که قطعا سال بعد گسترده‌تر خواهد شد. این کار به استعدادپروری کمک زیادی می‌کند و باید ادامه دار باشد.

وی در مورد کیفیت لیگ برتر و مشکلاتی که داشت، گفت: لیگ قوی و با کیفیت قطعا به تیم ملی بسکتبال کمک می‌کند. به جرات می‌توانم بگویم که لیگی که گذشت یکی از بهترین و با کیفیت‌ترین لیگ‌ها در چند سال گذشته بود. البته نواقصی هم داشت که باید تصمیم گیری بهتری در مورد آنها صورت بگیرد. باشگاه‌های آسیایی هم تاثیرگذار بود. بازیکنان ما باید سالی ۵۰، ۶۰ بازی را انجام دهند تا رشد کنند.

رئیس فدراسیون بسکتبال در مورد آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم ملی گفت: ۲ گزینه ایرانی مشکلات شخصی داشتند وعذرخواهی کردند. حاتمی ایران نیست و شاهین طبع هم، چون درگیر کلینیک‌ها بود، نتوانست. در مورد خارجی هم در حال بررسی هستیم و خوشبختانه فرصت داریم.

وی در مورد اینگه گزینه داخلی منتفی است یا خبر، عنوان کرد: خیر در کنار خارجی‌ها ما ۲ گزینه دیگر داخلی را در حال بررسی داریم و مذاکره می‌کنیم. در نهایت سرمربی تیم ملی یا خارجی است یا داخلی. فعلا نمی‌توانیم اسامی داخلی‌ها را اعلام کنیم. به هرحال هر گزینه‌ای که انتخاب می‌شود باید به حضور در تیم ملی افتخار کند و متاسفانه سواستفاده‌هایی شد و همچنان می‌شود. 

داوری در پاسخ به این سوال که در نهایت فکر می‌کنید تا چه زمانی سرمربی را انتخاب کنید، گفت: تا پایان جولای باید به جمع بندی نهایی برسیم.

رئیس فدراسیون بسکتبال در خصوص اینکه مشکل مالی برای جذب مربی خارجی دارید یا خیر، گفت: خیر، ما اعزام‌های زیادی هم داشتیم، اما خوشبختانه هیچ وقت مشکل مالی نداشتیم. البته مربیان درجه یک میلیون دلاری هستند و رزومه‌های بسیار خوبی دارند و در سطح آسیا نمی‌آیند. باید از هاکان دمیر هم تشکر کنم. البته او یک مقدار هم بدشانس بود و شاید با یکی دو برد وضعیت بهتر می‌شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "داوری: دو مربی ایرانی دیگر برای تیم ملی در نظر گرفتیم/ تا آخر جولای باید به جمع بندی برسیم" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "داوری: دو مربی ایرانی دیگر برای تیم ملی در نظر گرفتیم/ تا آخر جولای باید به جمع بندی برسیم"، کلیک کنید.