راه اندازی دومین اتاق مادر و کودک در منطقه ۱۳ – خبرگزاری ویکی سلامت | اخبار ایران و جهان

راه اندازی دومین اتاق مادر و کودک در منطقه ۱۳ - خبرگزاری ویکی سلامت | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری ویکی سلامت، محمد هادی علی احمدی گفت: ایجاد دومین اتاق مادر و کودک در راستای اجرای پروژه‌های مستمر توسعه محله‌ای و طرح من شهر دارم، در سال ۱۴۰۳ در فلکه دوم نیروی هوایی منطقه ۱۳ با هدف تکریم خانواده‌ها به ویژه مادران راه اندازی شده است.

وی افزود: با توجه به نیازسنجی انجام شده برای آسایش بانوان دارای فرزند خردسال، فضایی در محوطه داخلی بوستان فلکه دوم نیروی هوایی به طول ۳۰ مترمربع برای ایجاد اتاق مادر و کودک در نظر گرفته شد که امروز با حضور مدیر کل آموزش‌های شهروندی بازگشایی می‌شود.

شهردار منطقه ۱۳ اظهار داشت: این اتاق به دو قسمت تقسیم بندی شده که یک قسمت آن امکاناتی نظیر فضای شست‌وشو، فضای استراحت و شیردهی و فضای بازی کودکان در نظر گرفته شده و قسمت دیگر آن به آموزش و نگهداری از کودکان بالای سه سال با حضور مربی و کارشناس کودک اختصاص دارد.

وی ادامه داد: اتاق مادر و کودک طبق برنامه ریزی انجام شده، در ساعات مشخصی از روز، خدمات مناسبی ارائه و مهارت‌های خلاقیت ویژه کودکان آموزش داده می‌شود.آئین بازگشایی اتاق مادر و کودک با حضور مدیرکل آموزش‌های شهروندی شهرداری تهران، همراه با اجرای گروه‌های هنری ویژه کودکان در فلکه دوم نیروی هوایی برگزار شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "راه اندازی دومین اتاق مادر و کودک در منطقه ۱۳ – خبرگزاری ویکی سلامت | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "راه اندازی دومین اتاق مادر و کودک در منطقه ۱۳ – خبرگزاری ویکی سلامت | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.