رایزنی مقام های امنیتی روسیه و رژیم صهیونیستی درباره تنش ها در منطقه

رایزنی مقام های امنیتی روسیه و رژیم صهیونیستی درباره تنش ها در منطقه

دبیر شورای امنیت روسیه در گفت وگوی تلفنی با رییس شورای امنیت رژیم صهیونیستی بر حل و فصل مناقشات فقط از راه های دیپلماتیک تاکید کرد.

به گزارش ویکی سلامت، «نیکلای پاتروشف» دبیر شورای امنیت روسیه امروز دوشنبه با «تساحی هنگبی» رییس شورای موسوم به «امنیت ملی اسراییل» گفت وگوی تلفنی کرد.

به گزارش اسپوتنیک، پاتروشف و هنگبی بر نیاز به خویشتن داری برای جلوگیری از تشدید درگیری در خاورمیانه تاکید کردند.

پاتروشف به رییس شورای امنیت رژیم صهیونیستی اطلاع داد که روسیه از حل و فصل مناقشات فقط از راه های دیپلماتیک حمایت می کند.

پیشتر «سرگیی لاوروف» وزیر امور خارجه روسیه در گفت وگو با «حسین امیرعبداللهیان» وزیر خارجه ایران حمله به کنسولگری ایران در دمشق را محکوم کرده بود و هدف قرار دادن نمایندگی های دیپلماتیک را غیر قابل قبول دانست

سرگیی لاوروف افزود: همه کشورها باید این گونه اقدامات را محکوم کنند. همچنین حملات اسراییل علیه غیر نظامیان نیز باید از سوی کشورها محکوم شود.

پایان خبر ویکی سلامت

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "رایزنی مقام های امنیتی روسیه و رژیم صهیونیستی درباره تنش ها در منطقه" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "رایزنی مقام های امنیتی روسیه و رژیم صهیونیستی درباره تنش ها در منطقه"، کلیک کنید.