رشد 90درصدی جوجه ریزی در مرغداری قزوین

رشد 90درصدی جوجه ریزی در مرغداری قزوین

به گزارش خبرگزاری ویکی سلامت از قزوین؛ علی رمضانپور، مدیر امور طیور سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: در بهمن ماه امسال سه میلیون و 709هزار قطعه جوجه ریزی در واحدهای مرغداری این استان انجام شده که نسبت به همین مدت مشابه زمانی سال گذشته که یک میلیون و 950هزار قطعه بوده بیش از 99درصد رشد را داشته است.

وی اظهارکرد: همچنین بر اساس برنامه ابلاغی تعیین شده برای استان در بهمن ماه سال جاری سه میلیون و 540 هزار قطعه بوده که واحدهای تولیدی این استان سه میلیون و 709 هزار قطعه جوجه ریزی و بیشتر از برنامه ابلاغی جوجه ریزی داشته اند.

رمضانپور یادآور شد: طی یازده ماهه سال جاری 39میلیون و 980هزار قطعه جوجه ریزی در واحدهای مرغداری این استان انجام شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته که 28 میلیون و 666 هزار قطعه بوده رشد 39 درصدی داشته است.

این مقام مسیول اظهارکرد: این میزان جوجه ریزی در 380 واحد مرغداری های نیمچه گوشتی فعال استان انجام شده که بیشترین پراکنش در شهرستانهای تاکستان و قزوین است.

به گفته مدیر امور طیور سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین؛ ظرفیت واحدهای مرغداری استان 9 میلیون و 400هزار قطعه است که سالانه بیش از 72 هزار تن گوشت مرغ در استان تولید می شود.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "رشد 90درصدی جوجه ریزی در مرغداری قزوین" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "رشد 90درصدی جوجه ریزی در مرغداری قزوین"، کلیک کنید.