روش های بزرگ کننده آلت تناسلی مردانه

بزرگ کردن آلت تناسلی چیست؟

ترس از اینکه آلت تناسلی شما آنقدر کوچک است که نمی‌تواند همسرتان را در طول رابطه جنسی راضی نگه دارد، ممکن است به یک ناراحتی دائمی و کاهش اعتماد به نفس منجر شود. اما اکثر مردانی که فکر می‌کنند آلت تناسلی‌ کوچکی دارند، در واقع در میان افراد با انداره معمولی در نظر گرفته می‌شوند، نه کوچک!

        بزرگ کردن آلت تناسلی

اندازه آلت تناسلی مردان چقدر باید باشد؟

خیلی از مردان فکر می‌کنند که برای بچه دار شدن نیاز به آلت بزرگتر هست. این در حالی است که طبق یک نظرسنجی از بین ۵۲۰۰۰ خانم، بیشتر از ۸۵ درصد از آن‌ها گفتند که با اندازه‌ی معمولی آلت تناسلی شریک جنسی خود  ارضا می‌شوند و به رضایت دست پیدا می‌کنند و نیازی به بزرگتر شدن آلت تناسلی شریکشان ندارند.

بهترین روش بزرگ کردن آلت تناسلی چیست؟ (چگونه آلت را بزرگ کنیم)

با توجه به نیاز مردان به افزایش سایز آلت و بزرگ کردن آلت تناسلی خود، امروزه بستر اینترنت مملو از روش‌های مختلفی برای این هدف است. برخی برای افزایش طول و برخی دیگر برای افزایش ضخامت آلت (افزایش قطر آلت) معرفی‌شده‌اند. اما آیا تمامی روش‌های گفته‌شده مؤثرند؟ در ادامه به معرفی و بررسی رایج‌ترین روش‌های افزایش سایز آلت می‌پردازیم. و در پایان ، بهترین روش طبیعی و بدون عوارض برای بزرگ کردن آلت تناسلی را معرفی میکنیم.

انواع این روش‌ها به‌طورکلی به دودسته تقسیم می‌شوند:

روش‌های غیر جراحی (Non-sergical)

روش‌های جراحی (Sergical)                                                     

قرص و آمپول بزرگ کننده آلت تناسلی

جراحی برای افزایش طول اندام تناسلی

دستگاه وکیوم بزرگ کننده آلت تناسلی

جراحی برای افزایش قطر آلت تناسلی

تزریق ژل به آلت تناسلی

آویزان کردن وزنه از آلت تناسلی

روش های ماساژ بزرگ کننده آلت تناسلی

 

بهترین روش بزرگ کردن آلت تناسلی چیست؟

بهترین قرص و آمپول بزرگ کننده آلت تناسلی دائمی مردان چیست؟ (بهترین قرص افزایش سایز اندام تناسلی در داروخانه)

این محصولات معمولاً حاوی ویتامین‌ها، مواد معدنی، هورمون‌ها و مواد گیاهی‌ای هستند که مدعی اثر مثبت بر بزرگ کردن آلت‌اند. برخلاف ادعاهای شدید و تأثیرگذار آن‌ها، به‌طور قطعی هیچ‌گونه شواهد تحقیقاتی و بالینی از کارایی آن‌ها وجود ندارد. علاوه بر این برخی از آن‌ها نیز می‌توانند آسیب‌زا باشند. به همین دلیل ، ما فقط به معرفی مشخصات این محصولات میپردازیم و هیچ گونه پیشنهاد درمانی استفاده از قرص و آمپول برای بزرگ کردن آلت تناسلی را نداریم.

برای مثال در تحقیقاتی در دانشگاه مریلند با تجزیه‌وتحلیل برخی از این مواد ردی از سرب، سموم دفع آفات، باکتری‌ای.کولای و مدفوع حیوانات را در آن‌ها یافتند. به‌عنوان‌مثال قرص‌های ویاگرا و لویترا در این گروه قرار دارند.

به نظر متخصصین اورولوژیست، استفاده از دارو برای بزرگ کردن آلت، هیچ تاثیر مثبتی ندارد. اگر موثر بودند در داروخانه‌ها موجود بودند و به فروش می‌رسیدند. استفاده از لوسیون‌ها و روغن های طبیعی مانند روغن خراطین اصل می‌تواند برای افرادی که از سایز آلت خود شرم دارند و خجالت می‌کشند مفید باشد و موجب راحتی آن‌ها شود. قبل از مصرف هر دارویی برای بهبود عملکرد جنسی یا افزایش سایز آلت تناسلی، حتما با دکتر اورولوژیست مشورت کنید.

دستگاه وکیوم بزرگ کننده و کلفت کننده آلت تناسلی

این دستگاه دارای یک محفظه است که آلت را درون آن می‌برند. سپس با استفاده از پمپی که به محفظه متصل است، هوا را خارج می‌کنند تا خلأ ایجاد شود. خلأ ایجادشده خون بیشتری را به درون آلت می‌کشد و منجر به تورم و کشیدگی و بزرگ و کلفت شدن آلت تناسلی در آن می‌شود. از دستگاه مکنده یا پمپ آلت گاهی در درمان‌هایی برای افرادی که اختلال در نعوظ (راست شدن آلت) دارند نیز استفاده می‌شود. دستگاه وکیوم ، یکی از بهترین گزینه ها برای افزایش سایز آلت تناسلی و کلفت کردن آلت تناسلی میباشد. مخصوصا اگر همراه با وکیوم ، از روغن خراطین اصل نیز استفاده شود .

دستگاه وکیوم. بزرگ کننده آلت تناسلی

کشنده های آلت تناسلی (Extenders)یا لارجرباکس

این دستگاه از کشش و انقباض برای کشیدن و بزرگ کردن آلت استفاده می‌کند. در یک مطالعه گزارش‌شده که بعد از ۳ ماه استفاده از دستگاه کشنده آلت، طول آلت افراد حاضر به‌طور میانگین بیش از ۱٫۵ سانتی‌متر افزایش پیداکرده است.

 استفاده از کشنده‌های آلت تناسلی می‌تواند دست‌وپا گیر و دشوار باشد. همچنین کشیدگی اگر از یک حدی بیشتر شود، منجر به کبودی، آسیب عصبی و ایجاد لخته‌های خون در سیاهرگ‌های آلت می‌شود.

جلق (Jelqing)

نوعی ورزش است که در فارسی به آن جلق زدن گفته می‌شود. در این حرکات ورزشی، از حرکت دست بعد از دست استفاده می‌شود که دست‌ها یکی بعد از دیگری دور آلت از بخش پایه آلت به سمت نوک آن کشیده می‌شوند و خون را درون آلت به سمت نوک آن می‌برند. اگرچه این روش نسبت به بقیه روش‌ها ایمنی بیشتری دارد اما هیچ اثبات علمی‌ای برای آن وجود ندارد. علاوه بر این می‌تواند موجب ایجاد زخم، درد و یا بدشکلی آلت شود.

جلق را می‌توان به خودارضایی نیز تعمیم داد. و این سوال را مطرح کرد که آیا خود ارضایی باعث افزایش طول آلت تناسلی می‌شود؟ خیر. خودارضایی باعث افزایش سایز آلت نمی‌شود. بلکه یکی از دلالیل اصل زودانزالی را نیز می‌تواند سبب شود.

تزریق چربی به اندام تناسلی مردان

این روش برای افرادی مناسب است که آلت کوچکی دارند یا قطر آلت آن‌ها کم است. مردانی که به چنین مشکلاتی دچار هستند، می‌توانند با تزریق ژل، آلتی کلفت‌تر و بلندتر داشته باشند.

توجه داشته باشید که تزریق چربی علاوه پر ریسک و خطرناک بودن و احتمال داشتن عوارض ، شرایط خاصی دارد و همه افراد نمی‌توانند به این روش، برای بزرگ کردن الت خود روی بیاورند. از جمله این شرایط می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • نداشتن حساسیت نسبت به پلی متیل متاکریلات و اسید هیالورونیک
  • سن بالای ۱۸ سال
  • مبتلا نبودن به بیماری‌های عروقی، لنفی و عفونی
  • مبتلا نبودن به عفونت‌های جنسی فعال
  • مبتلا نبودن به بیماری‌های پیرونی فعال، پارا فیموز و فیموزیس

آمپول بزرگ کننده آلت تناسلی

این آمپول‌ها حاوی ژل‌هایی هستند که از هیالورونیک اسید تشکیل شده‌اند. پزشک به ‌آرامی ژل‌ها را در بدنه و سر آلت تناسلی تزریق می‌کند. این ژل‌ها با جذب آب اطراف ناحیه تزریق، باعث بزرگ شدن آلت و کلفتی آن می‌شوند.

 در مواردی نیز دیده شده است که تزریق ژل می‌تواند باعث کج شدن آلت شود و شکل آن را تغییر دهد. بنابراین باید برای انجام این تزریق بسیار مراقب باشید. این روش نیز بسیار پر ریسک وخطرناک می باشد و عوارض شدیدی را در خیلی از مواقع به وجود می آورد .

 

آویزان کردن وزنه از آلت تناسلی برای بزرگ کردن آلت

وزنه‌های حلقه‌دار آلت که در انتهای بدنه آلت قبل از سر آن پوشیده می‌شوند. و یا وزنه‌های دارای توپ یا صفحات که از انتهای بدنه آلت شما به کمک تسمه و کمربند آویزان می‌شوند. عملکرد وزنه‌ها بدین‌صورت که است در انتهای آلت شما کشش و مقاومتی ایجاد می‌کنند که به‌مرور موجب کشیدگی تاندون‌ها و عضلات بدنه آلت می‌شود. بنابراین درنهایت منجر به بزرگ شدن آلت می‌شوند.

این روش ممکن است به افزایش سایز آلت شما کمک کند. اما  استفاده از این روش پیشنهاد نمی‌شود چراکه می‌تواند آسیب‌های دائمی ایجاد کند. این روش از طریق ایجاد کشش اثرگذاری دارد و عوارض آن شامل کبودی، آسیب به اعصاب، لخته خون دارد.

علاوه بر این آویزان کردن وزنه می‌تواند منجر به آسیب به عصب‌های سر آلت و کاهش حساسیت آن در رابطه جنسی شود. همچنین فشار وزنه‌ها می‌تواند منجر به شکستگی آلت شود.

۲. روش‌ های جراحی برای بزرگ کردن آلت تناسلی

نمونه‌هایی از جراحی که برای افزایش طول یا ضخامت آلت تناسلی انجام می‌شود عبارت‌اند از:

  • بریدن رباط تعلیق: پرکاربردترین روش جراحی برای بلند کردن آلت تناسلی شامل بریدن رباط تعلیقی است که آلت تناسلی را به استخوان شرمگاهی متصل می‌کند
  • تزریق چربی
  • پیوند بافت
  • کاشت آلت تناسلی.

جراحی برای افزایش طول

آلت تناسلی با یک بافت فیبری محکم و سخت به‌وسیله یک رباط (لیگامنت) نگه‌دارنده به لگن متصل می‌شود. این بافت بخشی از بدنه آلت را به‌صورت پنهان درون بدن نگه می‌دارد. با جراحی و برش رباط کشش آلت به درون بدن کاهش می‌یابد و (ازنظر تئوری) منجر می‌شود بخش بیشتری از بدنه آلت قابل‌مشاهده شود.

برای جلوگیری از اتصال مجدد رباط و برگشت سایز آلت به قبل از جراحی، فرد متقاضی احتمالا باید با صلاحدید پزشک معالجش ، تا حدود ۶ ماه روزانه از دستگاه‌ وکیوم  آلت مردانه یا آویزان کردن وزنه استفاده کند.

جراحی برای افزایش قطر و کلفتی آلت

تکنیک اصلی در جراحی برای زیادشدن قطر آلت تناسلی، برداشتن چربی از دیگر نقاط بدن و تزریق آن به بدنه آلت است. هدف از این کار کلفت کردن آلت است، اما این راهکار جوابگو نیست و مورداستفاده قرار نمی‌گیرد و عوارض شدیدی دارد.

روش‌های دیگری نیز در بحث جراحی وجود دارند. مثلا در افراد چاق و دارای اضافه‌وزن، چربی موجود در بخش انتهایی یا ریشه آلت را با روش لیپوساکشن (حذف چربی) از بین می‌برند. لازم به تذکر است که هیچ‌گونه عمل جراحی برای افزایش سایز آلت نباید بدون مشورت با پزشک باشد. در ضمن برای عمل جراحی افزایش سایز نیز باید به دکتر اورولوژیست مجرب مراجعه کنید.

برخی پزشکان هر دو جراحی افزایش طول و کلفت کردن آلت را یکباره انجام می‌دهند و برخی دیگر آن‌ها را در مراحل جداگانه پیشنهاد می‌کنند.

قرص افزایش سایز اندام تناسلی (قرص بزرگ کردن آلت تناسلی دائمی)

قرص‌های بزرگ کننده آلت امروزه به فراوانی در تبلیغ‌ها مشاهده می‌شوند. اما هیچ محصولی در این گروه هنوز موفق نشده است از سازمان غذا و داروی آمریکا تأییدیه بگیرد. این قرص‌ها از مواد مختلفی تشکیل می‌شوند. عصاره گیاه جینکو یا کهن‌دار یکی از ترکیبات رایج مورداستفاده در این مکمل‌ها است. برخی بر این باورند که این عصاره موجب افزایش گردش خون و بهبود عملکرد جنسی می‌شود.

از دیگر ترکیبات گیاهی استفاده‌شده در میان قرص افزایش طول و قطر آلت تناسلی می‌توان به یوهمبین، ماکا و علف بز شاخ‌دار اشاره کرد. تحقیقاتی که در سال ۲۰۱۴ صورت گرفتند نشان دادند این ترکیبات اثر مثبتی بر افزایش سایز آلت ندارند و همچنین عوارضی نظیر اضطراب، توهم و رفتارهای اعتیادی می‌شود.

از میان قرص افزایش سایز اندام تناسلی مردان در داروخانه، می‌توان به سیلدنافیل اشاره کرد. سیلدنافیل ترکیب اصلی و فعال داروهای مورداستفاده برای درمان اختلال عملکرد نعوظ است. برای مثال قرص ویاگرا.

از قرص‌های معروف بزرگ کننده یا حجم دهنده آلت مردان می‌توان قرص مگنارکس، قرص گودمن، قرص ویگور و قرص وایمکس را نام برد. عوارض قرص بزرگ کننده آلت و دیگر محصولات خوراکی افزایش سایز:

  • سردرد
  • بدن درد
  • سرگیجه
  • آبریزش بینی
  • کاهش بینایی
  • تغییرات ناگهانی شنوایی.

بهترین راه برای افزایش طول آلت تناسلی چیست؟ (افزایش سایز سریع مردانه)

عوارض بزرگ کردن آلت تناسلی چیست؟ (مشکلات افزایش اندازه الت)

به‌ویژه روش‌های جراحی ممکن است عوارضی به همراه داشته باشند. مانند:

  • حالت تهوع و استفراغ
  • خستگی و صدای خشک و خشن
  • گیجی و ایجاد لخته‌های خون در آلت
  • ممکن است منجر به اختلال در نعوظ شود.
  • تورم و عفونت ناشی از جراحی
  • آسیب به بافت آلت تناسلی، که ممکن است منجر به نعوظ ضعیف‌تر شود
  • نیاز به تکرار تزریق سلول‌های چربی (در افرادی که از این روش استفاده کردند)
  • افزایش نگرانی و استرس در صورتی که فرد بهبودی را مشاهده نکند.

عوارض قرص بزرگ کننده آلات تناسلی چیست؟

برخی از مهم‌ترین عوارض جانبی احتمالی بعد از مصرف قرص‌های حجم دهنده دستگاه تناسلی آقایان شامل موارد زیر است: (عوارض قرص بزرگ کننده آلت تناسلی)

  • سردرد. ناشی از تغییر ناگهانی در جریان خون تولید شده توسط سطوح بالای اکسید نیتریک
  • بدن درد و کوفتگی بدن
  • ممکن است در سیستم گوارش اختلال ایجاد کنند
  • سرگیجه
  • مشکلات بینایی
  • احتقان و آبریزش بینی.

نتیجه گیری و راهنمای خرید

بهترین محصول بزرگ کننده آلت تناسلی ، بدون عوارض و ارزان قیمت  با جوابدهی عالی و رضایتمندی بالای 95%

مژده!                                                                                          مژده!  

 فروشگاه بالینسو  با افتخار اعلام می‌کند که تعداد محدودی روغن خراطین اصل خالص و ژل وارداتی روسی  درجه یک و دستگاه وکیوم مردانه ، به عنوان یک گزینه قوی‌تر از سایر روش ‌های افزایش سایز الت موجود در بازار ایران، در اختیار دارد . این محصولات با ترکیبات منحصر به فرد و دوز بالا، به شما این امکان را می‌دهند که به بهترین نتیجه ممکن در زمینه بزرگ کردن آلت  و افزایش ضخامت و کلفتی الت خود دست یابید.

برای اطلاعات بیشتر و مشاهده توضیحات محصولات، می‌توانید از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید:

                    ارتباط با عطاری آنلاین بالینسو

این محصولات به دلیل ویژگی‌های منحصر به فرد و کیفیت برترشان، فرصتی محدود و ویژه برای علاقه‌مندان به افزایش اندازه الت فراهم آورده‌اند. برای تضمین بهترین نتایج، پیشنهاد می‌شود که قبل از استفاده، توضیحات محصولات را دقیق مطالعه کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "روش های بزرگ کننده آلت تناسلی مردانه" هستید؟ با کلیک بر روی کسب و کار ایرانی, پزشکی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "روش های بزرگ کننده آلت تناسلی مردانه"، کلیک کنید.

یک دیدگاه

  1. من قبلا از این فروشگاه بالینسو به مدیریت طبیب فتاح زاده ، چندین بار خرید کردم و خداییش محصولاتشون اصل خالص هست.
    همه روغن هارو خودشون تهیه می کنن و این بهترین احترام به مشتری و مصرف کننده هست که محصولات اصل دارن ارائه میدن. دمشون گرم

    من ازشون روغن ترکیب ویژه خراطین زالو بالینسو رو تهیه کرده بودم برای بزرگ کردن آلت تناسلی و تو دوره درمانی که داده بودن 3.5 سانت طولی و 1.5 سانت قطری جواب گرفتم