سالن آمفی تئاتر روباز مال قاید دهه فجر افتتاح می‌شود – خبرگزاری ویکی سلامت | اخبار ایران و جهان

سالن آمفی تئاتر روباز مال قاید دهه فجر افتتاح می‌شود - خبرگزاری ویکی سلامت | اخبار ایران و جهان

مهدی عباسی در گفت و گو با خبرنگار ویکی سلامت اظهار داشت: پروژه آمفی تئاتر روباز روستای گردشگری مال قاید بخش مرکزی گناوه با تلاش دهیار این روستا در زمینی به مساحت ۲ هزار متر مربع در کنار ساحل زیبای خلیج فارس در این روستا جانمایی و با حضور مسئولان کلنگ زنی شد.

بخشدار مرکزی گناوه گفت:: سالن آمفی تئاتر روباز مال قاید با اعتبار ۳۶ میلیارد ریال و با برنامه ریزی انجام شده به مدت شش ماه ساخته خواهد شد و امیدواریم دهه فجر امسال مورد بهره برداری قرار گیرد.

عباسی افزود: ساحل گردشگری مال قاید گناوه یکی از سواحل زیبای و گردشگر پذیر است که سالانه میلیون‌ها نفر از سراسر ایران به آن سفر و از ساحل زیبای این روستا استفاده می‌کنند.

بخشدار مرکزی گناوه گفت: در تلاش هستیم تا با استفاده بیشتر از ظرفیت گردشگری روستاهای شهرستان گناوه برای پذیرش و جذب گردشگر، از این صنعت در حوزه اشتغال زایی در شهرستان بهره ببریم.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "سالن آمفی تئاتر روباز مال قاید دهه فجر افتتاح می‌شود – خبرگزاری ویکی سلامت | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "سالن آمفی تئاتر روباز مال قاید دهه فجر افتتاح می‌شود – خبرگزاری ویکی سلامت | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.