سرپرست فرمانداری ملارد بر پیگیری مصوبات تا حصول نتیجه تاکید کرد – خبرگزاری ویکی سلامت | اخبار ایران و جهان

سرپرست فرمانداری ملارد بر پیگیری مصوبات تا حصول نتیجه تاکید کرد - خبرگزاری ویکی سلامت | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار ویکی سلامت، امین اسدی در نخستین جلسه شورای معاونین، بخشداران و روسای ادارات فرمانداری در سال جاری، برگزاری منظم جلسات، کارگروه ها و کمیسیون ها در فرمانداری را بر اساس تقویم جلسات خواستار شد.

اسدی بر پیگیری مصوبات تا حصول نتیجه تاکید کرد و ادامه داد: پیگیری مصوبات جلسات مهم تر از تصمیماتی است که در خلال جلسات صورت می گیرد.

سرپرست فرمانداری ملارد با بیان اینکه، در پیگیری امورات و نظارت ها قانون معیار و ملاک کارکنان فرمانداری باشد، تاکید داشت: فرمانداری به عنوان عالی ترین دستگاه نظارتی در شهرستان وظیفه دارد نسبت به حفظ بیت المال و هزینه هایی که در دستگاه ها می شود حساس باشد.

در ادامه جلسه شورای معاونین فرمانداری ملارد، گزارشی از اقدامات اخیر و اهداف پیش روی هر کدام از معاونت ها و واحدهای فرمانداری به صورت جداگانه توسط هر کدام یک از اعضا بیان شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "سرپرست فرمانداری ملارد بر پیگیری مصوبات تا حصول نتیجه تاکید کرد – خبرگزاری ویکی سلامت | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "سرپرست فرمانداری ملارد بر پیگیری مصوبات تا حصول نتیجه تاکید کرد – خبرگزاری ویکی سلامت | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.