سیدبندی پرسپولیس و استقلال در لیگ نخبگان آسیا

سیدبندی پرسپولیس و استقلال در لیگ نخبگان آسیا

آفتاب‌‌نیوز :

تیم‌های پرسپولیس و استقلال موفق شدند سهمیه مستقیم اولین دوره لیگ نخبگان آسیا را کسب کنند و سپاهان اصفهان نیز موفق شد با کسب قهرمانی در جام حذفی سهمیه پلی‌آف این رقابت‌ها را کسب کند و باید در پلی‌آف روز سه‌شنبه ۱۶ مرداد در ورزشگاه نقش جهان مقابل شباب الاهلی امارات برود و در صورت برتری مقابل این تیم باید مقابل الغرافه قطر قرار بگیرد.

سایت «فوتی رنکینگز» در آستانه برگزاری دیدار‌های مرحله مقدماتی لیگ‌های فوتبال قاره آسیا در فصل ۲۵-۲۰۲۴، سیدبندی لیگ نخبگان آسیا را اعلام کرد.

سیدبندی اعلام شده به شرح زیر است:

سید نخست: پرسپولیس ایران، العین امارات، الهلال عربستان، السد قطر، پاختاکور ازبکستان و الشرطه عراق

سید دوم: استقلال ایران، النصر عربستان، الریان قطر، الوصل امارات، الاهلی عربستان و برنده دیدار پلی آف از میان سپاهان ایران، شباب الاهلی امارات و یا الغرافه قطر

لازم به ذکر است که مسابقات مرحله گروهی از تاریخ ۲۶ شهریور آغاز می‌شود و قرعه کشی مرحله گروهی هم در تاریخ ۲۶ مرداد انجام خواهد شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "سیدبندی پرسپولیس و استقلال در لیگ نخبگان آسیا" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "سیدبندی پرسپولیس و استقلال در لیگ نخبگان آسیا"، کلیک کنید.