سی و چهارمین جلسه رسیدگی به پرونده موسسه نور در گلستان برگزار شد – خبرگزاری ویکی سلامت | اخبار ایران و جهان

سی و چهارمین جلسه رسیدگی به پرونده موسسه نور در گلستان برگزار شد - خبرگزاری ویکی سلامت | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری ویکی سلامت، حیدر آسیابی از برگزاری سی و چهارمین جلسه رسیدگی به پرونده پولشویی مؤسسه اعتباری نور در گلستان خبر داد و اظهار کرد: در این پرونده برای ۹۶ متهم کیفر خواست صادر شده است.

وی افزود: متهمان اصلی این پرونده بیش از هزار و۶۰۰ میلیارد تومان از نظام بانکی کشور خارج و از طریق پولشویی برای خرید املاک و طلا سرمایه گذاری کردند.

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: تاکنون بیش از ۶ هزار میلیارد تومان از اموال و عوائد حاصل از پولشویی توقیف و به نظام بانکی بازگردانده شد.

وی یادآور شد: قرار است دادگاه رسیدگی به این پرونده از این پس هفتگی و مستمر برگزار شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "سی و چهارمین جلسه رسیدگی به پرونده موسسه نور در گلستان برگزار شد – خبرگزاری ویکی سلامت | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "سی و چهارمین جلسه رسیدگی به پرونده موسسه نور در گلستان برگزار شد – خبرگزاری ویکی سلامت | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.