«صداقت» و «انصاف» رویکرد خبرگزاری ویکی سلامت است – خبرگزاری ویکی سلامت | اخبار ایران و جهان

«صداقت» و «انصاف» رویکرد خبرگزاری ویکی سلامت است - خبرگزاری ویکی سلامت | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار ویکی سلامت، فرشاد پیله چی بعدازظهر شنبه با حضور در خبرگزاری ویکی سلامت استان قزوین اظهار کرد: خبرگزاری ویکی سلامت همواره با دو اصل «صداقت» و «انصاف» شناخته می‌شود و در استان قزوین نیز این اصل مشاهده می‌شود.

وی با بیان اینکه جایگاه رسانه در عصر امروز مشخص است و نمی‌توان آن را از زندگی مردم جدا کرد، افزود: رعایت صداقت و انصاف در فضای رسانه‌ای امروز یک نیاز و ضرورت است.

رییس جهاد دانشگاهی قزوین با تقدیر از زحمات خبرگزاری ویکی سلامت استان قزوین در پوشش اخبار عنوان کرد: تلاش برای جریان سازی، تعامل رسانه‌ای مثبت با رسانه‌های دیگر استان و رعایت انصاف از ویژگی‌های تیم خبرگزاری ویکی سلامت در قزوین است.

وی در پایان یادآور شد: در فضای امروز رسانه‌ای استان قزوین استفاده از ظرفیت‌ها برای انعکاس بهتر دغدغه‌های مردم می‌تواند رسانه را پیشتاز کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "«صداقت» و «انصاف» رویکرد خبرگزاری ویکی سلامت است – خبرگزاری ویکی سلامت | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "«صداقت» و «انصاف» رویکرد خبرگزاری ویکی سلامت است – خبرگزاری ویکی سلامت | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.