صدرالدین حجازی درگذشت؟

صدرالدین حجازی درگذشت؟

آفتاب‌‌نیوز :

خبرگزاری ویکی سلامت نوشته است: صدرالدین حجازی بازیگر سینما و تلویزیون که مدتی بود از بیماری سرطان رنج می‌برد طی یکی دو روز گذشته به کما رفته بود. این بازیگر که در بیمارستان امام خمینی (ره) و در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شده بود، بر اثر بیماری درگذشت.

با این حال خبرگزاری ویکی سلامت نوشته است: در شرایطی که از نیمه شب گذشته خبر درگذشت این هنرمند در فضای مجازی منتشر شده و حتی به اطلاع منابع رسمی هم رسیده بود، طبق تایید همسر این بازیگر و نیز براساس پیگیری‌های خانه سینما، شرایط جسمی صدرالدین حجازی تغییر نکرده و او همچنان در کما است.

صدرالدین حجازی بازیگر ۷۶ ساله که در دوران فعالیت هنری خود در فیلم‌ها و سریال‌های زیادی نقش آفرینی کرده، مدت‌ها قبل درگیر بیماری سرطان شد و در این مدت از مشکلات جسمی زیادی رنج برده است.

این بازیگر قدیمی از چند روز گذشته با وخیم شدن حالش از طریق اورژانس به بیمارستان امام خمینی (ره) برده شد و در حال حاضر در آی‌سی‌یو بستری است.

از میان فیلم‌های سینمایی صدرالدین حجازی به نقش‌آفرینی او در «ناخدا خورشید»، «روز شیطان»، «مزاحم»، «سنتوری»، «تردید» و «خرس» می‌توان اشاره کرد.

«کوچک جنگلی»، «روزی روزگاری»، «تنهاترین سردار»، «تفنگ سرپر»، «زیرزمین»، «ساعت شنی»، «مرد دو هزار چهره»، «چار دیواری»، «مختارنامه»، «نابرده رنج»، «کیمیا» و «بانوی سردار» نیز از جمله سریال‌های آشنا و پرخاطره این بازیگر هستند.

 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "صدرالدین حجازی درگذشت؟" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "صدرالدین حجازی درگذشت؟"، کلیک کنید.