طالبان تردد تاکسی‌های زردرنگ را ممنوع کرد

طالبان تردد تاکسی‌های زردرنگ را ممنوع کرد

به گزارش ویکی سلامت به نقل از باختر، غازی ذبیح الله اکبری مدیر پلیس ترافیک هرات، گفت که تاکنون در این ولایت ۷۰۰ تاکسی، رنگ سفید و فیروزه‌ ای شده و کار تغییر رنگ همچنان جریان دارد.

وی تاکید کرد که به تاکسی های با رنگ جدید فیروزه ای اجازه فعالیت داده می شود و تاکسی های زرد رنگ نیز باید به روند تغییر رنگ بپیوندند.

رئیس پلیس ترافیک هرات، از رانندگان وسایط نقلیه تاکسی زرد رنگ خواست که خودروهای خود را هرچه زود تر سفید و فیروزه‌ ای رنگ کنند چرا که در غیر این صورت اجازه فعالیت نخواهند داشت.

وی خاطرنشان کرد که بر اساس اطلاعیه ریاست ترافیک وزارت امور داخله، از این به بعد تنها تاکسی ها با رنگ جدید فیروزه‌ ای و سفید اجازه حمل و نقل سواری و جابجایی مسافر را در جاده‌ های کشور دارند.

311311

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "طالبان تردد تاکسی‌های زردرنگ را ممنوع کرد" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "طالبان تردد تاکسی‌های زردرنگ را ممنوع کرد"، کلیک کنید.