عکس| پسر پا جا پای پدر گذاشت؛ حضور پسر ابراهیموویچ در تیم میلان

آفتاب‌‌نیوز :

ماکسیمیلیان، پسر زلاتان ابراهیموویچ مهاجم سابق تیم ملی سوئد، اولین قرارداد حرفه‌ای خود را با میلان امضا کرد.

مهاجم سابق پاری سن ژرمن و منچستریونایتد سال گذشته، پس از پایان فصل ۲۳-۲۰۲۲ کفش‌های خود را آویخت و به عنوان مشاور مالکان باشگاه میلان مشغول به کار شد.

ابراهیموویچ به ایفای نقش در پروژه جدید میلان تحت نظر پائولو فونسکا کمک می‌کند و این باشگاه را تحت فشار قرار داد تا تیم زیر ۲۳ ساله‌ها را در سری C تشکیل دهد.

او همچنین با جفری مونکادا و جورجیو فورلانی در بازار نقل و انتقالات همکاری نزدیک دارد.

ماکسیمیلیان ابراهیموویچ اکنون اولین قرارداد حرفه‌ای خود با میلان را که تا ژوئن ۲۰۲۷ ادامه دارد، امضا کرده و باید در سری C برای تیم جدید میلان بازی کند.

این وینگر چپ ۱۷ ساله در فصل ۲۴-۲۰۲۳ طی ۲۹ بازی برای تیم زیر ۱۸ ساله‌های میلان سه گل به ثمر رسانده بود و امیدوار است که مسیر پرافتخار پدرش را دنبال کند.

عکس| پسر پا جا پای پدر گذاشت؛ حضور پسر ابراهیموویچ در تیم میلان

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "عکس| پسر پا جا پای پدر گذاشت؛ حضور پسر ابراهیموویچ در تیم میلان" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "عکس| پسر پا جا پای پدر گذاشت؛ حضور پسر ابراهیموویچ در تیم میلان"، کلیک کنید.