فاز نخست مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار گلستان افتتاح شد – خبرگزاری ویکی سلامت | اخبار ایران و جهان

فاز نخست مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار گلستان افتتاح شد - خبرگزاری ویکی سلامت | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار ویکی سلامت، عصر سه شنبه فاز نخست مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار گلستان با حضور استاندار گلستان، مدیرکل بنیاد شهید گلستان و دیگر مسؤولان افتتاح شد.

در حاشیه این افتتاحیه جمال اسدی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان در گفت‌وگو با خبرنگار ویکی سلامت اظهار کرد: این پروژه در سال ۸۶ کلنگ زنی شد.

وی با اشاره به اینکه برای ساخت این مجتمع قبل از فعالیت دولت سیزدهم مبلغ ۱۴ میلیارد تومان هزینه شد، افزود: از سال ۱۴۰۰ تا کنون مبلغ ۷۵ میلیارد تومان برای مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار گلستان هزینه شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان گفت: این پروژه دارای ۹ هزار متر مربع عرصه و هشت هزار و ۵۳ متر اعیان است.

وی یادآور شد: مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار گلستان در چهار طبقه دارای امکاناتی چون استخر، هیدروتراپی، سونا گرم و خشک، اتاق احیای مجموعه اقامتی است که این مجموعه اقامتی دارای ۱۳ سوئیت با ظرفیت ۴ نفر است.

اسدی اظهار کرد: در فاز نخست این پروژه بخش‌هایی چون استخر و سوئیت های اقامتی به بهره برداری خواهد رسید و مابقی بخش‌های پروژه در آینده افتتاح می‌شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "فاز نخست مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار گلستان افتتاح شد – خبرگزاری ویکی سلامت | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "فاز نخست مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار گلستان افتتاح شد – خبرگزاری ویکی سلامت | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.