فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری معارفه شد

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری معارفه شد

ویکی سلامت/چهارمحال و بختیاری با حضور جانشین فرمانده انتظامی کشور، استاندار و مسئولان استانی سردار حسین امجدیان به عنوان فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری معارفه شد.

سردار حسین امجدیان ۲۸ تیرماه در این آیین اظهار کرد: به خود می‌بالم که در استانی ولایتمدار و شهیدپرور که دارای سبقه درخشان در زمان طاغوت و حمایت از انقلاب داشته حضور پیدا کردم، استانی که در دوران دفاع مقدس ۲۴۵۰ شهید را تقدیم انقلاب کرده و این جان‌فشانی‌ها همچنان ادامه دارد، امید است با توکل به خدا و توسل به ائمه به چشم‌اندازها و اهداف بزرگ انتظامی دست یابیم.

وی جلب رضایت پروردگار و مردم، خدمت عاشقانه و شبانه‌روزی به شهروندان، تدوین و اجرای معیارهای اخلاق حرفه‌ای و تکریم ارباب رجوع، حراست از امنیت و تامین آسایش عمومی، مقابله قاطع با ناامنی‌ها، جمع آوری معتادان متجاهر و مبارزه با تروریست را از جمله برنامه‌های خود بیان کرد.

در ادامه سردار منوچهر امان‌اللهی، فرمانده سابق انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت:  هرجا که باشم تا زنده‌ام سرباز این کشورم و خود را پاسدار کوچکی از حافظین ارزش‌های اصیل اسلامی و انقلابی می‌دانم.

وی بیان کرد: بحث امنیت نیاز همگانی است، از طرفی روابط و تعامل با دستگاه‌ها و اشکال مختلف قانون و مقررات مبنای عمل است.

امان‌اللهی گفت: در نظرسنجی‌های صورت گرفته بین دستگاه‌های اصلی و اثرگذار و اقشار مختلف، فراجا در رده‌های بالا قرار دارد.

پایان خبر ویکی سلامت

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری معارفه شد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری معارفه شد"، کلیک کنید.