قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله ایران؛ یکشنبه ۲۴ تیر – خبرگزاری ویکی سلامت | اخبار ایران و جهان

قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله ایران؛ یکشنبه ۲۴ تیر - خبرگزاری ویکی سلامت | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار ویکی سلامت، در معاملات امروز (یکشنبه، ۲۴ تیرماه) مرکز مبادله ارز و طلای ایران، هر اسکناس دلار آمریکا با افزایش نسبت به دیروز به نرخ ۴۶ هزار و ۶۹۶ تومان و حواله دلار نیز به نرخ ۴۳ هزار و ۶۰۱ تومان معامله می‌شود.

قیمت هر اسکناس یورو در مرکز مبادله ایران نیز افزایش یافت و به نرخ ۵۰ هزار و ۹۵۳ تومان و نرخ حواله یورو نیز به ۴۷ هزار و ۵۷۵ تومان رسیده است.

از سوی دیگر، اسکناس درهم امارات هم با افزایش نسبت به دیروز ۱۲ هزار و ۷۱۵ تومان ارزش‌گذاری شده است و نرخ حواله درهم نیز ۱۱ هزار و ۸۷۲ تومان است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله ایران؛ یکشنبه ۲۴ تیر – خبرگزاری ویکی سلامت | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله ایران؛ یکشنبه ۲۴ تیر – خبرگزاری ویکی سلامت | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.