ماجرای سقوط جرثقیل در خیابان حافظ تهران – خبرگزاری ویکی سلامت | اخبار ایران و جهان

ماجرای سقوط جرثقیل در خیابان حافظ تهران - خبرگزاری ویکی سلامت | اخبار ایران و جهان

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ویکی سلامت، درباره ماجرای سقوط جرثقیل در خیابان حافظ تهران گفت: ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه شب گذشته در یک کوچه بن بست در حوالی پل حافظ جرثقیل آتش نشانی در حال جابجایی موتور ژنراتور در یکی از ساختمان‌های شهرداری بوده که به صورت ناگهانی دچار واژگونی شده و دکل یا بوم آن از حیات ساختمان شهرداری رد و مماس با دیوار یک ساختمان مسکونی ۸ طبقه قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه دلایل سقوط جرثقیل مشخص نیست، افزود: در این حادثه از شهروندان کسی دچار مصدومیت یا حادثه نشده و فقط دو آتش نشان دچار مشکل شده که به بیمارستان منتقل شده اند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ماجرای سقوط جرثقیل در خیابان حافظ تهران – خبرگزاری ویکی سلامت | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ماجرای سقوط جرثقیل در خیابان حافظ تهران – خبرگزاری ویکی سلامت | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.