محکومیت ۴ میلیاردی طلا فروش متخلف در آذربایجان غربی

محکومیت ۴ میلیاردی طلا فروش متخلف در آذربایجان غربی

آفتاب‌‌نیوز :

حسین نجف زاده مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی گفت: پرونده واحد طلا فروشی برای گران‌فروشی طلا به میزان ۲ میلیارد و ۳۴۳ میلیون ریال در هیأت بدوی رسیدگی به تخلفات صنفی تعزیرات حکومتی شهرستان ارومیه رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی افزود: شعبه رسیدگی کننده با بررسی پرونده و ارائه نشدن اسناد و دلایل قانونی، تخلف انتسابی را محرز و علاوه بر پرداخت ۲ میلیارد و ۳۴۳ میلیون ریال به عنوان جبران خسارت در حق شاکی، متخلف را به پرداخت چهار میلیارد و ۶۸۷ میلیون ریال جریمه نقدی معادل ۲ برابر میزان گران‌فروشی محکوم کرد.

نجف زاده گفت: بازرسان اتاق اصناف شهرستان ارومیه گزارش این تخلف را با شکایت شاکی خصوصی و در بازرسی از واحد طلا فروشی کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "محکومیت ۴ میلیاردی طلا فروش متخلف در آذربایجان غربی" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "محکومیت ۴ میلیاردی طلا فروش متخلف در آذربایجان غربی"، کلیک کنید.