مردم با شور و شوق زیادی به این جشنواره آسمان آمدند – خبرگزاری ویکی سلامت | اخبار ایران و جهان

مردم با شور و شوق زیادی به این جشنواره آسمان آمدند - خبرگزاری ویکی سلامت | اخبار ایران و جهان

مناف ایران پناه در گفت وگو با خبرنگار ویکی سلامت، اظهار کرد: مردم با شور و شوق زیادی به این جشنواره آمدند و در کنار خانواده‌های خود به تماشای فیلم پرداختند

وی ادامه داد: دوشنبه شب در دومین روز این مراسم در ابتدا با سخنرانی و اجرای موسیقی زنده و نمایش آثار کوتاه راه یافته به جشنواره و سپس تا پاسی از شب با نمایش فیلم سینمایی «در خدمتم مردم» بود.

ایران پناه افزود: هم‌زمان نیز نمایشگاه عکس‌های راه‌یافته به جشنواره و صنایع دستی نیر قابل بازدید عموم بود.

وی اضافه کرد: این جشنواره برای اولین در شهر مهاباد با بهترین شکل در حال اجرا است و امیدوارم هر سال بتوانیم این جشنواره رو با کمک مسئولین شهری و استان برگزار کنند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مردم با شور و شوق زیادی به این جشنواره آسمان آمدند – خبرگزاری ویکی سلامت | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مردم با شور و شوق زیادی به این جشنواره آسمان آمدند – خبرگزاری ویکی سلامت | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.