مرگ اسطوره ای و شهادت سنواری

اربعین؛ مهمانی خدا و رستاخیز انسانیت

گوئی کائنات جمع شده اند تا عظمت این لحظه ی «شهادت سنواری» را با همه جزئیات برای فلسطین مظلوم و جنبش های ضد اشغالگری به ثبت برسانند. او با  دست و انگشتی قطع شده و با تسبیح و چفیه و سلاحی ساده از دل  خرابه ها و خاکستر تفتیده ی غزه و از نزدیک ترین فاصله با «خصم» ناگهان برخاست و جهان غرق در دروغ  و بهتان و فراموشی را مبهوت ساخت.  حالا می توان فهمید چگونه غزه با همه ی «شقاوت ایدئولوژیک و تکنولوژیک نابودگران» یک سال است که ایستاده است. 

اسرائیل  در مستی قتل سنوار از درک منطق این صحنه ی اساطیری و آثار رستاخیزی انتشار آن عاجز است. اینک جاودانگی و سنوار در «قیامت غزه» پیوند خورده اند. 

جهان به شکوه این عروج اعتراف خواهد کرد که ما رأیتُ الّا جمیلاً.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مرگ اسطوره ای و شهادت سنواری" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مرگ اسطوره ای و شهادت سنواری"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه