واحدهای ستادی و شعب بانک تجارت، پنجشنبه چهارم مرداد تعطیل است

واحدهای ستادی و شعب بانک تجارت، پنجشنبه چهارم مرداد تعطیل است

بر اساس اعلام شورای هماهنگی بانک‌ها و به منظور مدیریت بهینه مصرف انرژی، شعب بانک تجارت در تمام شهرهای کشور در روز پنجشنبه چهارم مردادماه، تعطیل و خدمات بانکی، توسط شعب کشیک منتخب این بانک بین ساعات 9 تا یازده ارائه می‌شود.

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری ویکی سلامت، بر اساس ابلاغ شورای هماهنگی بانک‌ها، با عنایت به افزایش دمای هوا و مصرف برق در کشور و ضرورت مدیریت بهینه مصرف انرژی، خدمات بانک تجارت در روز پنجشنبه چهارم مردادماه تنها توسط شعب کشیک بین ساعات 9 تا یازده ارائه خواهد شد و واحدهای ستادی این بانک نیز تعطیل خواهند بود.

بر اساس این ابلاغیه، در روزهای شنبه و یکشنبه، مورخ ششم و هفتم مردادماه نیز واحدهای ستادی و شعب بانک تجارت تا ساعت 11 ارائه خدمت خواهند کرد.

لیست شعب کشیک بانک تجارت را اینجا ببینید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "واحدهای ستادی و شعب بانک تجارت، پنجشنبه چهارم مرداد تعطیل است" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "واحدهای ستادی و شعب بانک تجارت، پنجشنبه چهارم مرداد تعطیل است"، کلیک کنید.