وزارت خارجه در برخورد با سفیر خاطی استرالیا مماشات نکند – خبرگزاری ویکی سلامت | اخبار ایران و جهان

وزارت خارجه در برخورد با سفیر خاطی استرالیا مماشات نکند - خبرگزاری ویکی سلامت | اخبار ایران و جهان

حجت الاسلام حسن صفری در گفت و گو با خبرنگار ویکی سلامت، اظهار کرد: در تمام ادیان الهی، همجنسگرایی عملی مذموم، غیراخلاقی و حرام است و مروجان آن انسان‌هایی حرامزاده هستند که قصد دارند با این اقدام خود بنیان‌های خانواده را متلاشی کنند.

وی خاطرنشان کرد: هرقدر همجنسگرایی بیشتر باشد به همان میزان بنیان خانواده متلاشی شده، خانواده‌ها از بین می‌رود و حرامزادگی در جامعه بیشتر می‌شود.

امام جمعه مشگین شرقی با تاکید بر اینکه با ترویج این عمل شنیع هیچ اصول اخلاقی در جامعه وجود نخواهد داشت و دیگر انسان‌ها به این اصول پایبند نمی‌شوند، تصریح کرد: با ترویج این عمل زشت و مذموم همه فضائل و کمالات زیر سوال می‌رود فضیلت‌ها به رذیلت و رذیلت‌ها جای خود را به فضائل اخلاقی می‌دهد.

حجت الاسلام صفری اقدام سفیر استرالیا در ایران را در ترویج همجنسگرایی در صفحه رسمی سفارت محکوم کرد و گفت: وزارت امورخارجه نباید با این رفتارها در داخل خاک ایران مماشات کند.

وی تاکید کرد: هرچه سریع‌تر باید با احضار و اخراج این سفیر خاطی جمهوری اسلامی ایران موضع خود را در برابر چنین رفتارها و مروجان عمل زشت «دگرباشی» روشن کند.

امام جمعه مشگین شرقی اغلب مروجان این عمل و حامیان آنان را اسرائیل، آمریکا و انگلیس است و فرقه ضاله و گمراه بهائیت معرفی کرد و گفت: ما به شدت این عمل مذموم و مروجان آنان را محکوم می‌کنیم و اعلام می‌داریم چنین اندیشه‌هایی در کشور ما جایی ندارند و هرچه سریع‌تر باید خاک ایران را ترک کنند.

حجت الاسلام صفری اظهار کرد: مماشات با چنین رفتارهایی عواقب زشتی برای جامعه دارد و در دراز مدت جوامع اسلامی تاوان آن را می‌دهند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "وزارت خارجه در برخورد با سفیر خاطی استرالیا مماشات نکند – خبرگزاری ویکی سلامت | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "وزارت خارجه در برخورد با سفیر خاطی استرالیا مماشات نکند – خبرگزاری ویکی سلامت | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.