پرواز طلای جهانی با مسافر جدید

پرواز طلای جهانی با مسافر جدید
آفتاب نیوز :

طلا پس از رسیدن به بالاترین رقم تاریخی ۲۷۲۵ دلار و ۸۱ سنت با ۰.۲ درصد افزایش به ۲۷۲۴ دلار و ۸۸ سنت در هر اونس رسید. قیمت طلای آمریکا با ۰.۴ درصد افزایش به ۲۷۴۰ دلار رسید.

طبق نظرسنجی ها در حالی که کمتر از سه هفته به انتخابات ایالات متحده و رقابت سال ۲۰۲۴ بین دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق و کامالا هریس معاون رئیس جمهور باقی مانده است. وزارت خزانه داری اعلام کرد کسری بودجه ایالات متحده برای سال مالی ۲۰۲۴ به ۱.۸۳۳ تریلیون دلار رسید.

شمش یک سرمایه گذاری مطمئن در میان دوره های آشفتگی اقتصادی و سیاسی در نظر گرفته می شود. نرخ های پایین تر جذابیت آن را افزایش داد زیرا هیچ سودی به همراه نداشت.

بر اساس ابزار CME Fedwatch معامله گران با احتمال ۹۹ درصد کاهش نرخ بهره فدرال رزرو آمریکا در ماه نوامبر قیمت گذاری می کنند. بانک مرکزی اروپا هفته گذشته نرخ بهره را یک چهارم کاهش داد.

طبق گزارش رویترز در بازار سایر فلزات ارزشمند نقره پس از رسیدن به بالاترین سطح خود از اواخر سال ۲۰۱۲ افزایش ۰.۱ درصدی داشت و به ۳۳.۶۹ دلار در هر اونس رسید. نقره به دلیل ارتباط با طلا و فلز صنعتی به عنوان دارایی سرمایه گذاری محسوب می شود. پلاتین در ۱۰۱۳ دلار و ۵۴ سنت ثابت بود و پالادیوم ۰.۲ درصد افزایش یافت و به ۱۰۸۱ دلار و ۵۰ سنت رسید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پرواز طلای جهانی با مسافر جدید" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پرواز طلای جهانی با مسافر جدید"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه